Chapter 37-Nostalgic nickmane & tracing thumbs

25.8K 843 38
                                    

Capitolul 37-Porecle nostalgice & urmărirea degetelor

____________________________________________

Considerând că Harry nu a dormit o zi întreagă nu am fost surpinsă să îl găsesc câteva ore mai târziu  înfășurat în jurul meu complet adormit.Respirațiile lui veneau ușor sub formă de pufnituri pe partea de spate a gâtului meu care m-au trezit de prima dată.

Eu încet mă întorc singură în brațele lui așa eram cu fața la  el,primind câteva mormăieli ușoare ,dar nimic îndeajuns încât să îl trezească.El arăta diferit când dormea ,fără linii de stres pe față ,buzele lui nu erau unite și sprâncenele lui nu erau încruntate în acel micuț mod drăguț pe care îl are.

Amuzamentul meu vine de la fapul că îmi trec degetele prin buclele lui fără inhibiții.Deși aș puta să mă joc cu părul lui toată ziua sunetul de oale lovite din bucătărie mă face să mă dau jos din pat și să îmi tag peste cap tricoul lui și ies.

-"Ce găteşti?" Murmur somnorosă şi păşesc în bucătărie,unde vederea lui Louis în şorţ roz mă întâmpină "Şi Jace e aici?"

"Pui Rosemary.Şi el v-a fi aici curând" Replică Louis.Torn fiecăruia un pahar de vin din care să sorbim în timp ce vorbim,în momentul în care mâncarea a fost gata el mi-a  spus despre întreaga lui zi  la teatru  şi Jace aluneca prin uşă la timpul potrivit pentru cină.

El se împiedică în bucătărie înfăşurându-şi braţele în jurul taliei iubitului său  să îl întâmpine înainte să se întoarcă la mine.Când a făcut-o gura lui se deschide şi ochii săi se deschid larg.El era într-o secundă pe mine  trăgâd ce gulerul tricoului meu mototolit gâfâind uşor.

"Norah,drace sclipeşti.Chiar miroşi a sex(wtf?=))) )" El acuză "Tu totalmente ţi-ai uscat vraja uscatului.Care hilar,considerând cu cine m-am ciocnit azi"

"Doamne,e aşa de crezut că defapt încep să devin capabilă să fiu activă sexual?" Şuier.

"Câteodată tind să întreb.Acum spune-mi tot"

"Tu îmi spui în cine ai intrat"

Acolo erau lovituri de prosteste  despre cine să spună primul povestea sa .Ca de obicei am ţinut aceasta în cel mai matur mod posibil  în care îl putem gândi :hârtie,piatră,foarfecă.După o luptă intensă care a fost alimentată de competivitarea lui Louis,Jace iese  eu fiind câştigătoarea  şi vorbesc prima.

"Fie.Sunt destul de sigură că ai trişat,dar oricum voi începe" Şuier "Jucam Monopoly şi apoi a venit mâncarea chinezească.Şi el a devenit foarte gelosşi s-a cam speriat...şi s-a cam întâmplat.A fost frumos"

"Şi...?"

Îmi mijesc ochii "Fiecare centimetru din acel bărbat este o zecime.Nu elaborez vreo continuare,voi draci gălăcioşi.Tu vorbeşti"

Jace soarbe din vinul lui în încercarea de a trage de timp .Dar după ce m-am întins şi i-am ciupit sfârcul prin cămaşa uşor deschieată el îmi dă un ţipăt de fată şi se duce după spatele lui Louis să se autoprotejeje de mânia mea şi începe să vorbească.

"Ei bine,vezi tu..." El începe uşor înfăşurându-şi braţele în jurul iubitului lui împingându-l departe de mine  "Acum că ştiu ce s-a întâmplat ,nu pare să fie cea mai strălucită idee pe care am avut-o vreo dată"

"Hm?"

Vocea sa cade în şoaptă şi el se uită în jurul camerei "Harry e încă aici?"

"Da?El doarme încă,cred" Răspund cu sprâncenele încruntate "Ce ai făcut?"

Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum