Suit and Tie//Chapter 55/Snowman swater & birthday boy
(Suit and Tie//Capitolul 55//Plover cu om de zăpadă & sărbătorit)
”Nu” A spus Harry ”Abolut nu,Norah”
Țin ridicat un plover roșu să îl examinez.Pe cât de ciudat era ploverul cu renii care se aprindeau eram 90% sigură că Harry tot o să poarte ceva de clasă înaltă precum un model. ”Trebuie” M-am bosumflat ținându-l la pieptul lui ”Este în temă”
Harry se încruntă la plover și atuncă articolul de îmbrăcăminte tricotat ”Nu îl port”
”Trebuie”
”Sau ce?” Glumește ridicând o sprânceană ”Louis nu o să mă lase să intru la petrecerea lui?”
Am ridicat un umăr în aer ”Poate.Ar trebui serios să știi că el este cu d-astea.Vreau să spun,avem doar ne-au mai rămas doar nouăsptrezece mii iar tema este plovere de prost gust de Crăciun.El probabil o să aibă un om de la securitate la intrare pentru dess code”
”Deja i-am luat un cadou--”
”Trimițându-l pe Lou cu cartea ta de credit este totalmente o abuzare a poziției tale și --”
”--I-am luat un cadou,merg la petrecere și nu port acel plover”
Am arătat spre propriul meu plover mare,unul verde croșetat,capodoperă de prost gust cu un om de zăpadă desenat pe față.Era oferit pestetot și actualmente era păcat că urâțenia aia era menită să fie purtată,singur nici măcar cu existență. ”Uită-te la mine.Uită-te dracului la mine,Styles”
Buzele sale se unesc într-o încercare prostească de a ascunde amuzamentul ”Cred că este cam drăguț”
”Lucrez la Vogue.Folosesc un salaru pe o întreagă lună să îmi cumpăr o pereche de pantofi.La săptămâna modei l-am văzut pe Karl Lagerfeld și Jace actualmente m-a făcut să părăsesc camera să îmi recâștig controlul.Dacă port unul dintre aceste plovăre atunci și tu o faci”
”Fie” Harry spune ușor mijind ochii în apărare ”Dar îl voi purta pe cel cu om de zăpadă”
”Îți bați joc de mine acum?Sincer nu pot spune”
El fixează privirea sa de oțel la mine ”Dacă port un plover atunci este cel cu om de zăpadă.Oferta finală.Accept-o ori las-o baltă Norah”
Nu eram sigură dacă era privirea rece sau faptulcă știam că voi scoate ce-i mai bun din el,dar în nici un fel nu termin prin a-mi scoate pe cap ploverul gigantic verde cu om de zăpadă și schimbându-l pentru unul imposibil de urât.
Cel roșu era origial al lui Harry era un pic cam larg pe mine,alunecându-mi pe claviculă și bălăngânindu-se la încheieturi.Am terminat suflecând mânecile în încercarea de a-l aranja puțin înainte să intru în blugi skinny și ghete.Cam arătam ca un elf.
Pe de altă parte,exact cum suspectam,Harry arăcat ca ceva ieșit exact din catalogul de Crăciun.Ploverul vederde închis în văcea ochii să pară mai strălucutori,făcându-i obrajii să arate mai rumeni.Nu ajuta faptul că era un pic cam mic și îmbrățișa locurile potrivit.
”Te iubesc” A spus,ochii căscați în venerație.
”Evident că mă iubești pentru că sunt în acest plover nenorocit” Harry spune,trăgând la linia gâtului ”Să mergem”
După ce am luat cadourile pe care Miss Jennifer le-a împachetat cu grijă pentru noi (și sticlele de alcool),m-am lipit de cea liberă a lui Harry și merg cu el către lift ”Voi face atât de multe poze în cu tine în acel plover,doar ca să știi”
CITEȘTI
Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)
FanfictionHarry Styles.24 de ani.Singur a ajuns milonar.El e cel mai aligibil burlac al New York-ului.Fiecare femeie sau barbat care traieste la cel putin 100 de km au auzit de el,Dar doar o singura persoana stie pe Harry. Norah Wilson învârstă de 22 de ani,r...