Capitolul 30-Filme rele & cercei eleganţi
_____________________________________
Obijnuitul miros se mic dejun proaspăt este purtat de aer în camera mea în jurul orei 7 dimineaţa,trezindu-mă înainte ca Jace să aibă ocazia.Îmi pun o pereche de pantaloni de yoga şi ies ca să îi găsesc pe Louis şi Jace făcând biscuiţi în bucătărie.
"O doamne,ea chiar s-a trezit la timp" Jace gâfâie fals.
"E un miracol al tuturor miracolelor" Louis chicoteşte.La starea mea neamuzată amândoi se opresc să râdă şi Louis îmi dă un pahar cu suc de portocale proaspăt alături de un zâmbet "Pentru tine prinţesă"
Îmi dau ochii peste cap şi mă aşez în colţ,sorbind din sucul meu de portocale aşteptând ca biscuţii să fie gata.Louis era pliat peste Jace tot timpul,dându-i părul într-o parte şi turându-i mai multă cafea şi adunându-i scamele de pe sacou.Un junghi de gelozie mă străpunge la ideea că Harry niciodată nu ar fi aşa.
Noi mâncăm micul dejun şi ne îmbrăcăm înainte să ieşim pe uşă cu obijuitele căni de cafea .Louis ne conuce până în hol înainte să se întoarcă ca să se ducă în apartamenul său pentru restul zilei,lăsându-i săruturi pe umăr şi promiţându-i că ne vede mai târziu.
"Te adoră" Subliniez imediat ce el ieşise din aria auditivă.Jace zâmbeşte tandru şi scutur din cap la gestul tandru.
"Da"
"Îl vezi diseară?"
"Probabil.Îl vezi pe Harry diseară?"
Scot un mic pufnit iar noi păşim în clădire "Cine ştie?"
"Norah" Jace spune uşor.Pot auzi ezitarea în vocea sa şi mă uit la el "Eşti okay?"
"Da"
"Tu doar..arăţi cam obosită.Nu ştiu.Arăţi foarte stresată"
"Sunt bine" mormăi.
Aleg să ignor privirea sa nesigură şi apăs butonul pentru al trei-lea etaj,unde ne este acum localizat nou birou improvizat,amândoi bâtzâind de fericire la prima noastră zi de angajaţi,nu doar stagiari.Sophia deja punând lucruri şi noi păşim în camera luminoasă.
Ea se întoarce cu un zâmbet şi ridică un document "Victoria vrea ca voi doi să citiţi asta,să o editaţi ,şi să o faceţi mai creativă.Găsiţi ceva poze bune care să meargă cu articolul.Deasemenea ,tipu înfricoşător de ieri a sunat"
"Harry?" Întreb ciudat.
"Dap,v-a suna înapoi în câteva clipe"
"Super" Mormăi,aruncându-mă într-unul dintre scaunele şi luând fişierul din mâinile ei pale.Era ceva ce Alice scrisese asta probabil era deja perfect .Jace se aşază lângă mine cu prorpia copie şi începem să citim în timp ce Sophia zbura pe lângă noi făcând varioase lucruri.
În timp ce citeam printre paginile bine scrise ideile pentru editorial se formau cu o cafea în mână şi în cealaltă cu un stilou,luând note pe margine şi încercuind lucruri care nu sunau bine.Cafelele noastre erau repuse de mereu-utila Sophia iimediat ce se terminau.
Telefonul sună.Stomacul meu se strânge şi mă uit la stagiara care merge către el,ochii albaştrii focusaţi pe mine tot timpul şi ridică trelefonul către ureche şi ia o gură de aer înainte să răspundă.
"Biroul lui Jace şi Norah.Da,este aici.Vă rog aşteptaţi o secundă Domnule Styles" Spune dulce,apăsând butonul pentru aşteptare şi uitându-se la mine "Vrei să vorbeşti cu el?"
CITEȘTI
Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)
FanfictionHarry Styles.24 de ani.Singur a ajuns milonar.El e cel mai aligibil burlac al New York-ului.Fiecare femeie sau barbat care traieste la cel putin 100 de km au auzit de el,Dar doar o singura persoana stie pe Harry. Norah Wilson învârstă de 22 de ani,r...