Suit and Tie//Chapter 47//Tiered tower & foreseeing future.
(Suit and Tie//Capitolul 47//Turn cu niveluri & previziune a viitorului.)_____________________________________________________
(Citiți nota de la sfârșit,e important)
”Pisica nu are nevoie de patru etaje să se cațere” Subliniază Liam,brațele încrucișate la piept nervos ”Ea o să fie foarte bine cu un pat”
”Ba da,are.Cu îi și trebuie acel tutu roz adorabil și clame de păr pentru pisici.Și are nevoie de cel mai bun tip de mâncare.Nu îmi amintesc să îți fi cerut opinia.”
”Nici nu am vrut să vin cu tine”
Scot limba la el copilărește ”Ei bine,dacă nu ai fi deținut o mașină nu ai fi forțat să fii șoferul meu.Acum taci din gură și ia cutia,pare grea”
Cu o ultimă rotire a ochilor finală (care pare a 100-a de când am intrat în magazinul pentru animale),Liam se apleacă și ia turnul pentru pisică elaborat de pe raft.Probabil că avea dreptate că 2 Chainz nu avea nevoie de doisprezece pachete de jucării pentru pisici,parfum pentru pisici și pastă de dinți pentru pisici (WTF?Pisicile nu se spală pe dinți cu sticksuri d-alea ca și câinii?) ,dar Jace nu era aici cu mine să vorbească despre asta și le-am aruncat în coș.
După ce am luat ultimul pachet cu toate tratamentele naturale pentru pisici(aparent,mama a crescut în mine),am decis că sunt suficiente lucruri ca să acomodez noua pisicuță în apartamentul nostru ”Într-un final” Geme Liam din spate ”Ne-a luat prea mult”
I-am aruncat o privire și am pus lucrurile la casa de marcat ”Nu ar fi durat atât de mult dacă tu nu te-ai fi cerat cu mine pe fiecare lucru pe care îl luam.Care era fără sens,serios”
”Nu,nu ar fi durat atât de mult dacă tu nu ai fi petrecut atât de mult timp să alegi între clama roz și cea mov”
”Doar nu înțelegi moda”
”Ești doar psihopată”
”Ei bine” Fredonez și scoate cartea de credit ”Aș alege să fiu psihopată și să înțeleg moda decât să fiu normală și prinsă cu acei pantofi urâți pe care îi porți” Liam face bot și zâmbetul meu crește ”Gata?”
Tragem de masivele pungi de plastic de la casa de marcat și ne facem drumul spre ieșire,unde mica mașină a lui Liam ne aștepta.Cu temperatura scăzând din ce în ce mai mult cu fiecare zi,începeam să dau de-o parte mersul pe jos și să aleg mersul cu mașina confortabil.
Liam dă muzica mai încet și plecăm din parcare ”Și,ce se întâmplă cu Harry?Cam a lecat grăbit seara trecută.Voi doi sunteți bine?”
”Oh,el e bine” Murmur ”Suntem totalmente bine.Doar ocupat..El este o albină ocupată.Harry ocupatul.Harry care lucrează din greu”
”Nu ai vorbit cu el,nu?”
Îmi presez fruntea pe geam cu un oftat ”El e doar ocupat.Ceva s-a întâmplat la birou.E gen vreau să îi dau un mesaj dar să nu îl deranjez,știi tu?”
”Nu sunt foarte bun la a da sfaturi.Ar trebui probabil să vorbești cu Jace .Sau mama ta”
”Jace e deja bolnav,nu îl voi deranja.Și probabil mama îmi va spune să îi cresc legume sau ceva.Și nici să nu îl menționezi pe Louis pentru ajutor că dumnezeu știe nu mă voi apuca să joc vreo improvizație pentru Harry”
”Poți gen să îi dai un mesaj?”
Mi-am deschis gura ,doar să realizez asta,da,probabil doar aș putea să îi dau un mesaj prietenului meu.Dar prefer decât să îi spun lui Liam,în schimb i-am insultat inteligența și mi-am ascuns telefonul și am scris repede un mesaj.
CITEȘTI
Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)
FanfictionHarry Styles.24 de ani.Singur a ajuns milonar.El e cel mai aligibil burlac al New York-ului.Fiecare femeie sau barbat care traieste la cel putin 100 de km au auzit de el,Dar doar o singura persoana stie pe Harry. Norah Wilson învârstă de 22 de ani,r...