Capitolul 31-Borduri din beton & două cuvinte.
________________________________________
Gura mea se usucă iar eu continui să mă uit la micul obiect aparent inofensiv de pe masa de toaletă de lângă pat având capacitatea să îmi rupă inima în două cioburi.Stătea acolo râzând de mine pentru un timp,care parcă erau ore.
Într-un final respiraţia îmi revine şi trebuie să îmi revină simţurile şi mă trag de sub păturile calde care mă acopereau şi mă dau jos din pat.Harry,care arăta absolut adorabil cu starea sa somnoroasă se uită la mine confuz şi mă grăbesc să îmi găsesc pantofii.
"Norah" Spune încet,vocea sa răguşită de la somn "Ce faci?"
Aleg să nu răspund,imediat m-am focusat pe alunecarea spre toucrile mele negre care mi le îndes în picioare aşa putând să plec de aici.Degetele mele orbecăiau neputincioase după clips-ul auriu înainte să mă dau bătută şi să le dau jos cu decizia de a merge descuţ.
"Norah.Te-am întrebat ce faci"
"Ca ce dracu arată că fac?" Mă răţoiesc.
Mă grăbesc pe uşă cu pantofii în mână înainte ca el să răspundă,lasând uşa să se închidă în urma mea ca să îmi arăt furia.În penthouse era linişte completă exteptând sunetul picioarelor mele goale umplând holul.
Apo o altă uşă de închide,ştiam că el vine după mine exact cum mă aşteptam să o facă.Coboram scările câte două în speranţa să ies de aici,dar înainte să ies din sufragerie braţele sale se înfăşoară în jurul taliei mele de la spate oprindu-mă.
"Ce faci?" Mormăie.
"Plec" Şuier încercând să îi ies din prindere "Lasă-mă"
"De ce pleci?"
"Doar lasă-mă"
El mă trage mai aproape de el în răspuns "Norah,calmează-te.Dacă nu te mai mişti îţi dau drumul"
Eu imediat mă arunc cu spatele în pieptul lui ,iar tonul liniştitor din vocea sa îmi curăţă corpul de toată drenalina care a mers prin venelem ele în momentele anterioare.Înfăşurându-şi braţele în jurul taliei mele Harry mă ridică cu grijă şi mă cară spre canapea unde se aşază cu mine în poala sa.
"Spune-mi cei în neregulă" Comandă cuminte.
Mâna sa îmi dă după ureche un fir de păr înainte să alunece sub bărbia mea şi să o ridice până unde privirile noastre sunt blocate,a mea plină de inimă frântă iar a sa de confuzie.Buclele care sunt de obicei aşa de moi şi scăpate de sub control erau încurcate pe o parte,cea pe care a stat,şi cu disperare vroiam să le iau şi să le aranjez.
Mă uitasem la el foarte mult,el eventual se apleacă să mă sărute şi încearcă să mă sărute,la care punct am tresărit la buzele sale periculoase şi pline de dorinţă.Harry se îndepărtează absolut confuz şi nici nu încercam să mă opresc şi mă târăsc din poala sa pe canapea lângă el ,trăgându-mi genunchii la piept.
"Cercelul" Şoptesc "Cercelul de pe măsuţa de toaletă"
Scanez faţa sa pentru o reacţie,nu am fost surpinsă când nu am primit una.Obijnuita expresie calmă era peste toate trăsăturile sale ca şi cum nimic nu l-ar lua prin surprindere "Cel cu diamant?"
"Drace,acolo era mai mult de unul?" Pufnesc.
"Nu"
Îmi dau ochii peste cap şi mă îndepărtez de canapea "Aş pleca,dar de când tu insişti să mă conduci oriunde,aş aprecia dacă l-ai suna pe James pentru mine"
CITEȘTI
Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)
FanfictionHarry Styles.24 de ani.Singur a ajuns milonar.El e cel mai aligibil burlac al New York-ului.Fiecare femeie sau barbat care traieste la cel putin 100 de km au auzit de el,Dar doar o singura persoana stie pe Harry. Norah Wilson învârstă de 22 de ani,r...