Chapter 39-Helpful housekeeper & dirty dancing

22.1K 811 135
                                    

Capitolul 39-Menajeră de ajutor & dans "murdar"

________________________________________

DIN PUNCTUL DE VEDERE AL LUI HARRY

Norah nu a răspuns de prima oară când am sunat-o.Sau a doua.Sau a treia.

În acea după amiază mă plimbam în faţă şi în spate în faţa geamurilor mari din apartamentul meu  cu telefonul meu în mână răspunzând la telefoane de afaceri când toată ziua a trebuit să îmi controlez nervii care de asemenea pot fi descrişi uşor ca şi dorinţă.

Ms Jennifer vine în jur de două după amiază cu un zâmbet uşurel tencuit pe faţă ,cel pe care ea îl poartă doar sâmbăta "Bună Domnule Styles,ce mai faci?"

"Bine" Mă răţoiesc.

"Nu fi aşa rău" Se încrută şi se clatină pe lângă mine [cre'ca să referă la mers de pinguin,câţi ani o avea asta mă?=)))] cu o expresie iubitoare "Ce se întâmplă cu tine în ultimul timp?Nu ţi-ai mâncat mea majoritate a cinelor"

Mă încrunt  şi mă uit la ea ,obrajii uşor îmbujoraţi şi părul grizonat şi stă în faţa mea cu atât de multă îngrijorare care mă face aproape să îi spun să plece.Avea aceeaşi privire în ochi ca şi Norah la meciul de fotbal când i-am spus că plec şi ea mi-a aranjat părul.

"Înţelegerea de contopire nu merge aşa cum am sperat" Răspund.E adevărat;cealaltă companie nu acceptă negocierile mele aşa pe cât de repede am sperat.Dar mai mult era din cauză că Norah obsentativ îmi ignora telefoanele.

"Şi de ce nu,scumpule?"

Mă încrunt la termenul final "Pentru că ei sunt idioţi.Oricum compania lor se va duce dracu.Cel puţin ei se vor duce la fund cu puţină demnitate"

"Şi  de ce stai cu telefonul în mână făcând paşi şi nu ţipi la ei,huh?"

"Pentru că am ţipat la ei seara trecută" Şuier sărutând-o scurt pe obraz înainte să ies grăbit din cameră în josul holului mare ca să evit alte întrebări.Biroul meu mă întâmpină din tavan până în podea cu fişiere,maldăre de hârtii care neapărat trebuiesc scortate şi tachinarea jachetei lui Norah pe care a uitat-o aici acum câteva zile.

Cu o încruntătură mă aşez pe locul din piele şi încep să citesc printre pagini.Investiţii,politică şi negocieri sunt singurul lucru care mi-a umplut mintea pentru următoarele trei ore,cel puţin până ce Ms Jennifer ciocăne la uşa mea.Apoi mintea mea se întoarce înapoi la Norah,lucru care nu îl vroiam.

"Intră" Spun.Ea intră cu o farfurie plină cu mâncare în mâini "O poţi pune pe masă.Mulţumesc"

Menajera o pune gentil pe masă şi eu observ imediat că este pâine cu unt de arahide şi jeleu,asta mereu îl face pentru mine când sunt stresat.înainte să se clatine înapoi spre ieşire.

"Sun-o" Ordonă de după umăr.

 Inima mea bate aşa de tare şi sunt sigur că poate auzi "Nu va răspunde"

"Şi doar te dai bătut?Asta e aşa nedumneavoastră,Domnule Styles"

Apoi pleacă şi nici nu m-am deranjat să întreb cum ştie,pentru că todeauna Ms Jennifer şi spune un căcat care nici măcar eu nu îl ştiam.Data trecută a dat buzna în biroul meu după ce Norah a plecat arătând cu degetul arătător acuză Îţi pasă de ea,Domnule Styles


Asta,vehement am negat când am dat-o afară din biroul meu  aşa nu îi mai puteam auzi baliverenele.Erau trei zile de când i-am trimis flori lui Norah,promiţând că voi încerca,şi apoi ignorând privirile de 'ţi-am spus eu' ale menajerei când a aflat.

Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum