Chapter 49-Mental Mode & Monday Mornings

19.5K 802 81
                                    

Suit and Tie // Chapter 49 // Mental Mode & Monday Mornings

(Suit and Tie // Capitolul 49 // Mod Mental & Dimineți de luni)

 ________________________________________________

* * * * *

Din punctul de vedere al lui Norah

Diminețile de duminică se presupune să fie liniștite și odihnitoare și să am soarele strălucind prin geamul nenorocit sau ceva.În schimb,afară ningea și vase zornăiau în bucătăria mea  și actualmente am plâns în somn.Și asta a fost.

Am sfârșit prin a mă târâ din pat spre bucătărie câteva minute mai târziu,doar ca să îl găsesc pe Louis încercând să gătească ceva în timp ce Jace stătea în colț și se uita într-un evident amuzament.Ochii săi albaștrii tresar la mine  ușor și eu intru înainte să se întoarcă la piretenul său. ”Și m-am uitat la istoria cătuării tale pe Google” spune neglijent.

Am înghețat în gândurile mele ”Ce”

”Ei bine,chiar îți foloseam laptopul să  mă uit și istoria ta de cătuare pe goolge cam era acolo”

”Jace”

El își trage genunchii la piept ”Harry Styles.Styles Enterprises.Tendințe de top ale toamnei.Cum vulturii sunt cheli și pe cale de dispariție.De ce--”

”Glumești”

Cum să treci peste fosul prieten.Era cea mai recentă.Ceva ce ți-ar face plăcere să îmi spui?”

”Mi-ar face plăcere să îți spun să te duci dracului” Glumesc alunecând înapoi în ușă ”Și poate ei și cu Harry ne-am despărțit.Ori i-am cam spus că ori stă ori se termină.După ce i-am spus să plece.Eram într-o stare foarte emoțională și totul era foarte confuz”

În mod ciudat amândoi stau liniștiți la subiect.Nu eram realmente sigură ce să fac cu amândoi uitându-se la mine ca și când ar trebui să continui să vorbesc,așa că mi-am făcut drumul spre cafetieră și am început să o pregătesc sub privirile sale curioase.

 Amestecul micului dejun începe să curgă din aparat umplând camera cu aroma revigorantă băieții încă nu au spus vre un cuvânt.Considerând că ei sunt două dintre cele mai vorbărețe persoane pe care le știu (nu eram sigură cum s-au descurcat ei de-a lungul tipului,serios) era foarte ciudat și puțin terifiant.

”Deci” spun încet  luând o cană din dulap ”Mergem la cumpărături,sau....?”

Se face o mică pauză ”Ești sigură că ești okay?”

Mă uit peste umăr la cei doi băieți ”Da”

”Ai nevoie de ceva?” Jace întreabă.

”Nu mă pot gândi la..”

De această dată a fost Louis ”Jace nu ai de gând să o spui?Sim că ar trebui să o spui” O pauză și o privire  ”Fie,mă rog.Norah de ce dracului ești în modul de plângere acum?Iisuse,adică,ai lovit un dulap după ce i-ai spus că îl iubești.Și acum nu spui nimic?”

Mă întorc cu ochii mijiți la băieți ”Harry și cu mine suntem diferiți.El nu poate fi acolo pentru mine,nu pot să accepat asta.Evident că sunt al dracului de nevoiașă și într-un fel beau prea multă cafea  și noi suntem diferiți.Nu sunt sigură ce altceva să spun pe lângă că el mi-a spus că vine și nu a făcut-o.Deci nu”

”Iisuse Histoase” Jace ofteaz și scutură din cap ”Sunt atât de mândru că sunt gay”

Buzele mele se strâng într-o linie strânsă ”Copcile tale sunt la vedere nesimțitule”

Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum