Chapter 27-Sushi session & afer all.

26.4K 915 225
                                    

Capitolul 27-Sesiune de sushi & după tot

_____________________________________

După ce cuvintele îi ies din gură pe la 9 noaptea,el îmi ia mâna şi mă bagă din nou în mulţimea de la nuntă,ignorându-mi protestele şi întrebările suplimentare avertizându-mă suturând din cap.Noaptea trece cu mai multe băuturi şi dansuri şi cunoaşterea de noi prieteni al căror nume nu mi le-aş mai aduce aminte de dimineaţă.

În jur de 5 dimineaţa,ore după ce am părăsit locul de întâlnire ca să ieşim cu Gemma şi ceilalţi,Harry şi cu mine ne împiedicăm în casa mamei sale şi jumătate ne târâm,jumătate râzând în timp ce urcam sările.Ne aruncăm în patul său,dându-ne jos hainele de la nuntă şi adormim imediat ce capetele noastre lovesc pernele.

Apoi,la 6 dimineaţa,alarma lui Harry începe.Ţip în pernă şi cad din pat,încă beată încerc să o opresc.Harry se ridică cu o privire confuză pe faţă să mă găsească sărind pe jumătate dezbrăcată  şi încercând să îi găsesc telefonul.

-"Norah,închide-o" Se răţoieşte.

-"Ce dracu' crezi că încerc să fac?"

El cade înapoi şi îşi freacă podul palmelor de ochii săi de jad,încecând să se trezească,lăsând un căscat somnoros care era absolut adorabil "Buzunarul drept al costumului de seara frecută"

Scot telefonul şi opresc alarma înainte să mă arunc înapoi în pat lângă el cu un văicărit enevant .Braţele sale puternice se înfăşoară în jurul taliei mele şi se întoarce cu faţa la mine ,făcându-mă ca o linguriţă şi plasând săruturi pe umerii mei iar pieptul lui tare se presează pe spatele meu.

-"Trebuie să ne trezim" Murmură.

-"Ce?De ce?"

"Zborul nostru pleacă într-o oră,Norah"

"Schimbi timpul,da?" Gem,băgându-mi mai mult spatele în pieptul lui.El oftează uşor,care însemna că evident că nu îmi ascultă rugămintea "Te rog?"

"Nu pot.Am întâlnire"

Şi ala,la 6:15 dimineaţa am pierdut o oră de somn,eu şi cu Harry părăsim Londra după ce am sărutat-o pe sora sa de la revedere şi promiţându-i că o vizităm.Abia stăteam pe picioare  în timpul în care săteam în aeroport ,doar braţul lui Harry înfăşurat de securitate în jurul taliei mele şi săruturi uşoare pe frunte mă ţineau.

Pe tot timpul zborului am prins mult nevoitul somn.Am dormit pe una dintre micuţele canapele de piele în timp ce Harry se întinde pe un scaun retractabl lângă mine.Singura dată când ne-am trezit a fost pentru somn ,pe care  am reuzat-o cu un uşor geamăt după ameninţarea de  vomitat  se ridică în gâtul meu.

Data viitoare când am fost teziţi era pentru că avionul ateriza,coborârea uşoară se vedea prin geamurile mici ale jet-ului negru.Părăsim avionul ţinuţi de mână cu rucsacurile  aruncate peste umerii noştrii,un pim exemplu de mahmureală .Sau cel puţin eram.Cumva Harry evită să arate rău.Ca de obicei.

-"Cât e ceasul aici?" Întreb,iar noi intrăm în aeroport.

Harry se uită la ceasul său "5 după-amiaza .James te v-a duce casă"

-"NORAH!" Capul meu se întoarce de la bărbatul frumos de lângă mine ca să îl văd pe cel mai bun prieten al meu stâna la 20 de paşi distanţă,o mână în şold şi un rânjet larg pe faţa sa frumoasă,obijnuitul papion la gâtul său şi un cardigan* negru să completeze ţinuta.Mă bag într-o întoarcere neîndemânatică să mă întoc către Jace şi sar pe el,tot timpul sperând să mă prindă.

Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum