Chapter 35-Monopoly money & delivery drama

23.4K 889 54
                                    

Capitolul 34-Bani de la Monopoly & dramă livrată.

_______________________________________

Telefonul meu sună trezindu-mă din puiul meu de somn. Scotocesc prin împrejurimi neajutorată până ce degetele mele se fixsează  pe suprafaţa rece şi cumva s-au mobilizat să apese butonul de vorbire. Lumina telefonului îmi intră în ochi,făcându-mă să clipesc la luminozitate şi răspund.

"Alo?" Mormăi ameţită.

"Norah" 

Vocea calmă a lui Harry mă face să scap telefonul .Din senin, eram ruptă din somnul meu ,în starea mea, mahmură, caut printre cearceafuri după telefon, până ce îl scot cu un râjet triumfal "H-Harry?"

"Nu mi-ai dat mesaj când ai ajuns acasă"  Spune rece "Şi nu ai răspuns la telefon. Nu am ştiut dacă eşti în siguranţă, până ce Jace într-un final a răspuns"

"Ei bine, vezi tu, asta a fost pentru că poate am adormit în maşină şi Louis poate m-a cărat sus. Am fost cam obosită."

De pe cealaltă parte a telefonului se aude un pufnit care mă face să tresar "Am fost îngrijorat de moarte că poate ai fost rănită la joc"

"Ei bine, nu am fost. Dacă ai fi stat la joc, ai fi știut" Scuip înapoi.

"Am avut de lucru, Norah. Am crezut că ai înţeles."

"Da. Da" Gem "Scuze, sunt doar mahmură şi nervoasă"

"Nu mergi la muncă?"

"Am folosit o zi de concediu" Murmur "Nu simt toată chestia cu munca. Şti tu, mahmură şi toate alea"

"Foarte bine. Vin în douăzeci de minute. Ne vedem curând, Norah"

Ca de obicei el închide înainte ca eu să pot răspunde, lăsându-mă să arunc nervoasă telefonul în cealaltă parte a camerei, înainte să mă dau jos din pat cu direcţia duşului. Intru în el până să fie caldă apa, datorită faptul că Harry ar putea fi aici în orice minut şi eu în mod clar nu vreau să mă prindă în duş.

Apa rece îmi provoacă piele de găină pe piele, mai mult decât o fac degetele lui Harry. Ambele sunt şocante şi neaşteptate, dar în acelaşi timp răcoritoare şi lucrul de care am nevoie. În momentul în care apa s-a încălzit, eram deja trează şi mă simţeam mai bine.

Draga mea Cea mai bună prietenă mahmură,

Clătitele sunt în cuptor. Cafeaua gata să îi dai drumul. Advil pe etajera de sus în dreapta, în dulap. Louis este încă în patul meu(merge la 11 la muncă, nu îl lăsa să te păcălească). xox

Cu dragoste, Prietenul tău cel mai bun treaz şi uimitor de atractiv

Nota era completată cu câteva inimoare dezordonate şi semnătura lui. Dau drumu cuptorului cu micorunde şi cafelei, iau câteva pastile de Advil, apoi merg către camera lui Jace să îi trezesc prietenul care era ,de asemenea, pe cale să se mute cu noi.

Sar în pat şi mă bag sub pături. Louis murmură ceva în somn despre muncă şi îşi înfăşoară braţele în jurul meu trăgându-mă spre pieptul lui transpirat îmbrăcat . Fericită accept îmbrăţişarea ,mă ghemuiesc la pieptul lui şi oftez.

"Louis" Gânguresc "E cam 10 dimineaţa. Nu trebuie să te trezeşti?"

"Nu vreau" Geme.

"Jace a făcut clătite"

Geme şi mă trage mai aproape de pieptul lui "Vrei să îmi aduci câteva?"

"Nu Particular." Oftez "Dar voi considera că îl iubeşti pe cel mai bun prieten al meu şi toate lucrurile bune"

Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum