Capitolul 45-Mesaje ratate & căciulă împrumutată
__________________________________________
Vibrațiile telefonului meu erau neîncetate.L-am ignorat cât de mult am putut înainte să mă rostogolesc din pat(în care surprinzător am dormit) și m-am târât pe podeaua din cameră într-un devărat stil milităresc.După ce l-am luat m-am ghemuit ca o minge pe o parte pe podea și deblochez IPhone-ul.
Cum suspectam,toate apelurile erau de la Harry cu câteva amestecate de la Louis și unul de la Liam.Alături de de toate astea era un mesaj de la Perrie pe care deasemenea instant am început să o plac.Dar cel mai surprinzător era apelul de la mama.
Eram în mijlocul formării numărului ei când teleofnu se aprinde și numele lui Harry arată pe ecran.Încruntată l-am pus pe speaker și m-am ghemuit într-o mică bilă,încă amețită de somn. ”Ello?”
”Norah,la dracu,de ce nu răspunzi la telefonul tău?”
Vocea lui era frenetică de pe cealaltă parte a liniei și m-am sculat aproape imediat ”Este totul okay?Ce se întâmplă?”
”Nu,totul nu este okay.Ieri nu am făcut planul B”
(Acum își aduce aminte,GENIAL -_-)
”Drace,ar fi trebuit să stau în pat toată ziua dacă-”
”Norah,acum îți bați joc de mine?” Mormăie ”Trebuie să mergem la doctor imediat.Îl voi trimite pe James să te ia și mă găsești acolo.Am pe cineva care-”
”Nu Harry-”
”El ne poate primi imediat și-”
”Harry poți tace pentru o secundă?” Mă rățoiesc.Linia devine fără zgomot și îmi dau ochii peste cap,imaginându-mi trăgând de vârfurile părului în acel orobil mod duios pe care îl are ”Am luat-o ieri când am plecat de la apartamentul tău.Prostia aia e scumpă”
Se aude o un oftat puternic zdruncinat de pe cealaltă pate ”Îți faci un test pentru fertilitate.Nu este de discutat”
”Nu vroiam să mă cert cu tine pe tema asta,dar okay” Îmi mestec unghia degetului și dezbat dacă să mai stau pe podea sau nu ”Vi la Ziua noatră a Recunoștiinței pe aici?Toată lumea va fi aici și ai putea aduce acel vin”
”Am de muncă de Ziua Recunoștiinței”
Mă încrunt la ecran care nu tresare la răzbunarea mea,înainte să decid care este cea mai simplă modalitate de al aduce pe Harry către micuțul nostru grup rag-tag ”Știi aici vor fi o tonă de bărbați.Și probabil striperi.Bărbați””Nu cred nici un cuvând dar voi veni la ziua voastră a Recunoștiinței.Acum am o întâlnire.Fi gata diseară în jur de opt”
”Okay” Exclam ”Ne vedem mai târziu”
Linia devine moartă şi era doar momentul când realizez că nu am nici cea mai mică idee despre ce vorbea pentru că nu îmi amintesc să fi făcut vre un plan pentru că m-a gonit.Dar era Harry şi el probabil avea ceva,vre un eveniment ori mă duce instantaneu la un restaurant.
Eram încă pe podeaua camerei mele,picioarele sprijinite de perte şi mâinile sub cap,când Jace intră.El era mult prea zgomotos pentru opt dimineaţa şi singurul lucru care mă ţinea să nu ţip la el în legătură cu lumina era defapt faptul că era burduşit cu cafea.
"Ai grjă! " Ţipă şi îmi dă picioarele jos de pe perte "Actualmente azi trebuie să mergem la muncă.Avem gen întâlniri şi chestii."
"Sau putem sări şi să mergem la Paris?"
CITEȘTI
Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)
FanfictionHarry Styles.24 de ani.Singur a ajuns milonar.El e cel mai aligibil burlac al New York-ului.Fiecare femeie sau barbat care traieste la cel putin 100 de km au auzit de el,Dar doar o singura persoana stie pe Harry. Norah Wilson învârstă de 22 de ani,r...