Chapter 10-Misleading mornings & assertive texts

31.2K 1.1K 60
                                    

Capitolul 10 -Dimineţi înselătoare &  mesaje insistente

________________________________________-

Îmi bag faţa în mirosul păturilor şi trag pătura pufoasă peste capul meu.Patul a fost cel mai confortabil pat în care am dormit.Lenevesc în linişte până ce alarma mea porneşte şi anunţă că o nouă zi începe.

Cu greu mă dau jos din pat şi mă uit în oglindă să fiu sigură că sunt măcat semi prezentabilă.Părul meu avea vârfurile încurcate iar machiajul era întins.Repede mă spăl pe faţă şi îmi prind părul într-un coc dezordonat şi cobor uşor pe scări.

La coţul apartamenului mare al lui Harry mă întorc,sperând pe jumătate că el nu este acolo.Stomacul meu se strânge când îl văd stând la masa din bucătărie butonând  pe Macbook.

"Bună" Spun timid,trăgând de capetele tricoului ca să îl lungesc pe picioarele mele.Ochii lui se ridică repede de pe ecran şi se uită sus la mine,un zâmbet jucându-se le colţurile buzelor sale.

"Norah" Mă întâmpină "Ceaiul este deja făcut.Miss* Jennifer va fi aici curând să gătească miculdejun"

Merg încet în zona bucătăriei ,unde era un ceainic argintiu încă aburind.O cană era deja pregătită pentru mine împreună cu frişcă şi zahăr.Harry se uită la mine precaut  iar eu îmi torn ceai şi mă sprijin tejgheaua bucătăriei.

"Ai dormit bine?"Întreabă.

"Da.Minunat.Patul este foarte confortabil"

"Bun"

Soarbe din ceaiul său şi îşi îndreaptă atenţia către laptop.Încerc să nu mă holbez la cum scoate el limba datoriă concentrării,degetele sale lungi apăsând furios pe tastatură.În câteva minute capul său se ridică.

"Nu te mai holba la mine"Loveşte "Îmi distrage atenţia foate tare,Norah"

Mă înroşesc cu o noanţă de roşu aprins şi îm acopăr capul cu cana de ceai "Scuze"

Un ciocănit uşor se aude,apoi nişte chei zornăie în uşă,iar o femeie bătrână intră.Ea poartă o roche simplă gri şi pantofi.Părul ei şaten era amestecat cu gri strâns la spate într-un coc dezordonat. Femeiea deschide un sertar şi îşi pune un şorţ,iar Harry se uită la ea intens.

Începe să facă gălăgie şi se întoarce ,ochii ei se deschid larg când îl vede stând la masă "Oh Harry nu am ştiut că mai eşti aici,e târziu.Cum de nu eşti la muncă?"

Tresar la tonul ei neglijent ,aşteptându-mă ca el să înceapă să ţipe la ea ca la toată lumea,în schimb un zâmbet larg îi apare pe faţă şi privirea lui se fixsează pe unde eram,ascunsă în bucătărie.

"Am un musafir."Spune simplu,de şoc gura ei se deschide,ea vine şi se aşază lângă el cu spatele la mine.

"Ce?Ea încă e aici?"Răsuflă iar Harry rânjeşte.

"Da"

"Aţi-"

"Jennifer"O avertizează cu tonul lui de om de afaceri.Femeia plinuţă chicoteşte încet,neuitându-se la el speriată sau ceva de genu'.Decid să îmi fac simţită prezenţa şi îmi dreg vocea Jennifer se întoarce la mine şi un zâmbet luminios se extinde pe chipul ei.

"Eu sunt Norah" Spun ascuţit.Vine către mine şi mă îmbrăţişază strângându-mă aşa de tare încât respiram greu "Îmi pare bine să te cunosc"

Se îndepărtează şi mă ţine de braţe "Arăţi minunat.Ăsta e tricoul lui Harry?"

Mă uit la tricoul strâns şi mare de pe mine "Oh,uhm,da.Dar noi nu,uhm.Ştiţi noi nu-"Nu am idee ce să îi explic femeii.

Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum