Capitolul 46-Întregul ecosistem & sărbături fericite
___________________________________________
Chestia despre Ziua Recunoștiinței este faptul că era un șou complet de căcat încă de la început pâna la sfârșit,și deasemenea era cumva cea mai bună sărbătoare din viața mea.M-am trezit pentru că Louis a dat buzna în camera mea țipând ceva despre o pisică.În prima fază am crezut că visez,dar apoi totalmente din senin apar lăbuțe pe fața mea și un punct ud pe sprânceana mea și Louis țipa de la piciorul patului meu.
Somnoroasă mi-am deschis un ochi,fiind întâmpinată de urma unei minuscule mingi de blană gri ”Sfinte Sisoie” murmur frecându-mi colțutile ochilor ”Asta este ce cred eu că este?”
”Dacă crezi că este cel mai drăguț lucru pe care l-ai văzut vreo dată,atunci da.Este”
”Louis”
El zâmbește luminos la mine ”Micuțul acesta era sub scara blocului și Jace și-a scăpat cheile si eu devenind cel mai tare prieten,m-am băgat sub ele și am venit cu o pisicuță”
”Și așa natual l-ai adus în apartamentul meu în loc de al tău?”
”Jace l-a vrut” Louis scânește.Apoi din senin bărbia sa era peste marginea patului meu,capul proptit exact lângă pisicuță.El îmi dă ochi de cățel mari și face bot (nearătând nici pe jumătate așa de drăguț precum mingea de blană care avea mărimea cât jumătate din capul său )”Îl putem păstra?”
Cu un alt botic de la el pisicuța a căscat puțin,răspunsul meu nu a luat mai mult de zece secunde ”Atâta timp cât eu îl numesc”
Imediat apar prosteste și compromise.Louis și cu mine ne-am certat până ce Louis vine fluturând un cuțit imens care spune că îl folosește pe noi în locul curcanului.Fără tragere de inimă,amândoi eu și cu Louis am urmărit colegul meu de apartament în bucătărie și ne-am trântit în jurul mesei.
El se uită la amândoi din locul său ”Voi doi sunteți ridicoli.Foarte ridicoli,defapt,revoc abilitățile de numire ale amândurora..Am un nume pentru el,în schimb.Și am ales numele Alfred”
”Absolutalmente nu” Șuier.
Louis face o față desgustată la prietenul său ”Asta este posibil cel mai prost nume posibil pentru o pisică”
Noi am ajus certându-ne pentru alte treizeci de minute.Louis a insistat cu numele Optimus Prime ('Sincer cine nu și-ar numi pisica după un transformer?Numește o persoană') în timp ce eu optam pentru Pharell ('Uită-te la pisica asta nenorocită.E un Pharell 100%') .Pe de altă parte Jace chiar adora numele Caesar ('Este atât de maiestuos.E atât de clasic').
Sfârșim prin a numi pisica 2 Chainz.După,niciunul dintre noi nu îș poate aminti cum am numit inocenta pisicuță gri după un rapper care a fost arestat cu multiple ocazii pentru posesie ilegală de arme.Dar 2 Chainz maiună la noi când îl strigăm și asta era.
* * * * * * *
Următorul dezastu a apărut în jurul prânzului.Stăteam pe canapea pentru că ei nu m-ar lăsa niciunde aproape de bucătărie datorită asbilităților mele de a găti (sau pierderea lor) când un țipat sângeros s-a auzit din bucătărie.
M-am ridicat de pe scaunul confortabil și m-am grăbit spre sală să îl găsesc pe Jace stând pe podea cu 2 Chainz în poală și uitându-se la curcan în teroare.Și curcanul era de nerecunoscut care era în tava mare argintie.
CITEȘTI
Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)
FanfictionHarry Styles.24 de ani.Singur a ajuns milonar.El e cel mai aligibil burlac al New York-ului.Fiecare femeie sau barbat care traieste la cel putin 100 de km au auzit de el,Dar doar o singura persoana stie pe Harry. Norah Wilson învârstă de 22 de ani,r...