Capitolul 40-Frustrare & dialog beat.
______________________________
"Serios Norah.Cât timp am fost noi împreună?"
Gem şi Liam mă împinge prin haos în urma lui "Prea mult timp,aparent"
"Doi ani" Loveşte înapoi,ignorându-mi comentariul cu o încruntare "Şi după doi ani pot garanta că ştiu când plângi"
Cu o rotire a ochilor,m-am împins prin cuplurile care dansau de pe ringul de dans până ce am dat de o bucată de loc,unde puteam dansa.Liam mă trage la pieptul lui familiar şi îmi arunc braţele în jurul gâtului lui şi începem să ne mişcăm cât de mult putem în locul mic.
Singurul lucru la care mă pot gândi cât de familiar era Liam.Cum mâinile lui se prindeau mai jos de oasele şoldurilor mele,modul în care mirosea a colonia mea de mosc preferată,totul legat de Liam era relaxant.
"Harry vine către noi" Îmi şopteşte la ureche rupând relaxarea cu patru mici cuvinte "Dacă sunt lovit,te dau în judecată"
Mă apropii de Liam care e nervos,sperând ca ceva din atitundinea fericito-norocoasă de va rupe din mine "Dă-l pe el în judecată.Vei câştiga mai mulţi bani"
"Echitabil.I-ai spus deja că am prietenă?"
"Nu,şi nici tu nu ai făcut-o" Şuier "Acum cât de aproape este?"
Nu era optimismul lui Liam ,vocea care îmi răspunde.În schimb primesc mormăiala joasă a lui Harry şi mâini puternice strecurându-se pe talia mea ,apoi trăgându-mă la el cu un mormăit nervos care face ecou prin mine.
"Noi dansa cu Norah" Anunţă.Practic pot simţi radiind în valuri fierbinţi;probabil maxilarul lui era încordat ritmic şi se uita la Liam ca şi când ar fi satana în persoană şi nu un animăluţ de jucărie imens "Norah?"
Cu pulsul bătându-mi în urechi,mă întorc să îl găsesc uitându-se jos la mine în schimbul lui Liam.El stă deasupra mea cu încruntătură pe faţa sa frumoasă şi cu mâinile băgate în buzunarele blugilor "Vino înapoi să bei cu mine" comandă încet "la masă.Cu mine"
Îmi scot cea mai apărătoare mimică a feţei pe care o pot face sub privirea sa "Sunt bine.Mulţumesc,cred"
"Norah"
Făcând un pas înapoi îmi simt spatele luând contact cu braţul lui Liam iar eu îmi scutur capul "Voi dansa cu Liam"
El se uită la mine cu privire rece ,şi pentru o secundă am crezut că mă va lua şi va dansa cu mine aşa cum a vrut să o facă toată seara,dar în schimb el îmi mângâie braţul cu degetele şi se încuntă.Apoi se întoarce pe călcâie şi pleacă.
O pală de nervi trece prin mine,apoi de dezamăgire,apoi nervi.Mă întorc înapoi la Liam şi îl iau de gulerul hăinii lui de piele trăgându-l aproape de mine şi practic forţându-l să danseze cu mine "Ei bine" Cade pe gânduri "Bănuiesc că asta nu a mers prea bine"
Îmi las capul pe pieptul lui şi gem "Las-o baltă Li.El e aşa frustrant.Adică este foarte greu să dansezi cu mine?"
"Considerând că tu tot continui să mă calci pe picior,da,puţin"
Un balonaş de râs îmi scapă printre buze şi apoi dansam din nou.Liam sare în jurul meu cu o mână în aer făcând cinic mişcările de dans oribil pe care mi le aminteam din facultate.El mă ciupea de părţi şi încerca să mă facă să zâmbesc,ca de obicei.
Dar mă pot concentra pe el foarte puţin ,pentru că ochii mei continuau să zboare înapoi la domnul Tall Dark and Handsome (Înalt,Negru şi chipeş) care era sprijinit pe perete cu băutura sa în mâini.Fiecare lumină roşie şi albastră care trecea şi îi lumina ochii verzi se uitau la mine din cealaltă parte a camerei şi degetele albe pe prinse de marginea mesei.
CITEȘTI
Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)
FanfictionHarry Styles.24 de ani.Singur a ajuns milonar.El e cel mai aligibil burlac al New York-ului.Fiecare femeie sau barbat care traieste la cel putin 100 de km au auzit de el,Dar doar o singura persoana stie pe Harry. Norah Wilson învârstă de 22 de ani,r...