Chapter 13-Hungover days & remembering reputations

28.8K 1.1K 44
                                    

Capitolul 12-Zile de mahmureală & amintirea reputaţiei

___________________________________________

Mă trezesc de dimineaţă moartă de sete,pe mine fiind încă hainele de aseară şi jumătate acoperită corpul lui Jace îmbrăcat în pijama.Capul îmi era greu şi încerc să mă răsucesc de sub el,într-un final mă dau bătută şi mă trântesc din nou cu o mahmureală gigantică.

-"Nghrhrr"Jace mormăie.Râd ciudat la sunele sale inumane şi îi ciupesc stomacul să văd dacă îl pot trezi.-"Să nu îndrăzneşti să mă atingi"geme înăbuşit.

-"De ce eşti în patul meu?"

-"Alice şi Aaron sunt în al meu"Mormăie deschizând într-un final un ochi şi uitându-se la mine -"Culcă-te înapoi"

-"E prea cald cu tine aici"

-"Norah,e prea devreme să fii flatată."

-"Jace,îţi dai picioarele de pe ale mele,aşa voi putea dormi?"Oftez.El scoate un al sunet ciudat şi îşi descâlceşte picioarele ducândule pâna la marginea patului.Încerc încă o dată să mă ridic şi eşuez mizerabil.

Mă lipesc de Jace şi încerc să adorm înapoi -"Tocmai ai spus că eram prea fierbinte?"Întreabă.

-"Da,dar vreau să mă îmbrăţişezi"Explic.El zâmbeşte cu ochii închişi şi îşi mută corpul pentru a-l  aduce lângă al meu şi a le uni şi ambii eram liniştiţi.-"Faci micul dejun?"

-"E cam 8 dimineaţa şi mi-e foame.Ce crezi?"

-"Cred că mă duc să încălzesc mâncarea chinezească rămasă.Vrei?"

Scutură din cap uşor drept răspuns şi eu într-un final mă mobilizez să mă ridic.Holul era negru şi pot auzi sunete puternice venind din camera lui Jace probabil unde Aaron încă dormea dus.

Am făcut cafea în timp ce se încălzea mâncarea şi mă  duc înapoi în camera mea micuţă cu o tavă în mână pe care se alfla cafeaua şi două boluri pline cu pui cu orez.Un mic dejun echilibrat,dacă mă întrebi pe mine.

Pun tava pe marginea patului şi într-un final mă conving să mă schimb de hainele de aseară într-un tricou larg.Apo îmi strâng părul încurcat să mă bag înapoi în pat,unde Jace stătea pe margine şi ia o cană în mainile sale micuţe.

Mă pun lângă el şi iau un bol cu orez şi dau drumul televizorului din camera mea -"Sunt aşa mahmură"Mă plâng.

-"Când ai plecat cu Harry practic te căra.Ce s-a întâmplat când aţi ajuns înapoi?"

-"E aşa o regină a dramei"Protestez -"Şi nu eram aşa beată"

Jace ridică o sprânceană la mine şi dacă ar fi să spun,el nu mă crede.Avea dreptul să nu.Eram bătută.Am menţionat vreo dată că am început un sărut cu Harry Styles cel mai înfricoşător şi cel mai frumos bărbat în viaţă.Tânărul CEO începe să îmi umple mintea şi îmi întoc capul ca să mă uit pe jumătate la America's Next Top Model.

-"Ai de gând să îmi răspunzi la întrebare?"Jace mă întreabă cu un ton nervos.

-"Oh,da"Ridic din umeri întorcându-mă la lumea adevărată.-"M-a adus casă şi ne-am înteţes.Apoi eram foarte beată şi m-a dus la culcare.A spus că o să mă vadă curând"

-"În mod clar te place."

-"Nu ştiu.E aşa...bussiness*[1] jumătate din timp.Cred că este mai mult că frea să mă fută."

-"Ar trebui să îl laşi"

-"Jace"Gem,punând bolul acum gol şi mă încrunt -"Nu am de gând să fac asta.Încerc să joc tare ca să ajung acolo"

Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum