Capitolul 41-Vin alb & mazăre înghețată
__________________________________
Pentru prima dată de cânf Louis s-a mutat în micul nostru apartament m-am trezit înfășurată în brațele lui Jace ,capul ascuns sub bărbia lui și picioarele încurcate împreună.El sforăia ușor iar eu îl țin pe el de o durată de timp necunoscută până ce ușa se deschide iar Louis bagă capul înăuntru.El îmi oferă un zâmbet iubitor și ia formele noastre încâlcite ca mai apoi să intre pe ușă în camera mea ”Bună Dimineața” șoptește
Mă uit la el cu răceală ”Bună Dimineața”
”Îl voi trezi pe Jace pentru că am un plan și nu te supăra,dar cam arăți ca și când ai fi moartă”
”Okaz,bine punctat”
Louis se târăște de la capătul patului gemuindu-se lângă Jace și murmurând ”trezește-te, trezește-te, trezește-te” până ce într-un final Jace deschide un ochi albastru .Jace se uită somnoros între fața mea ursuză și ochii lumioși ai lui Louis apoi deschide celălalt ochi al său.
”Cât e ceasul?” Vorbește răgușit.
"Aproape amiază" Louis exclamă "Şi este timpul ca voi doi să vă treziţi.Dacă voi dou sunteţi gata să ascultaţi,am făcut un plan foarte uşor de manevrat pentru despărţire."
Jace se ridică pe capătul patului,aducându-mă pe mine şi pături "Sigur Lou,să auzim"
"Okay" Louis bate din palme şi îşi curăţă gâtul "Astăzi e zi tristă.Voi aveţi o zi tristă doar pentru că sunteţi adulţi şi trebuie să lucrăm.Mâine nu mergeţi la muncă pentru că e zi de nervi.Puteţi ţipa şi sparge chestii"
El se uită în jos la aprobarea mea înainte să continuie "Apoi,marţi,dacă totul merge conform programului,ne îmbătăm la un bar căcăcios.Şi apoi aveţi alte zile triste,dar nu la fel ca zilele triste şi noi vom fi acolo pentru tine tot acest timp." Mă uit la el iar Louis se încruntă "AI înţeles?Vei plânge şi ţipa şi vom fi aici în ciuda la toate"
"Ei bine" Murmur "Nu aş putea spune că Harry şi cu mine ne-am despărţit....mai mult sunt cam jenată şi clar e terminat între noi.Dar cred că aş prefera să îi ard sacoul care e în dulap decât să am o zi tristă"
"Oh,minunat.Jace poate începe să facă micul dejun şi eu voi găsi o brichetă"
Cu asta Louis e târăşte afară din pat lăsându-ne pe mine şi pe Jace să ne trezim uşurel.Amândoi aveam piciorele pe podea când Louis intră încă o dată ţinând triumfal o brichetă într-o mână cu o lucire cinică în ochii săi.Scutur din cap şi merg către dulapul meu şi scot sacoul.
Ieşim în şir indian din camera mea către balcon,bricheta în mâna lui Louis.Mâinile lui Jace pe fiecare dintre noi şi sacoul negru Versace încă în mâna mea liberă.Louis deschide uşa din sticlă şi păşim în aerul rece al New York-ului de pe verandă.
Ridic sacoul în inspecţie "Unde crezi că este mai inflamabil?"
"Probabil undeva în interior" Spune Louis "Asta va fi minunat"
"Desigur.Bricheta te rog"
El mi-o dă (bricheta,nu altceva=))) ) cu o privire fermă pe faţă,apoi pune mâinile după umerii lui Jace.Ei stau unul lângă celălalt în pijamamelele lor pe balcon şi se uită iar eu aprind bricheta de câteva ori înainte să se aprindă şi să agite în vânt.
"Norah" Jace se răţoieşte "Înainte să o arzi,ce s-a întâmplat?Erai puţin cam prea beată seara trecută pentru o explicaţie bună.Aşa că ce s-a întâmplat?"
CITEȘTI
Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)
FanfictionHarry Styles.24 de ani.Singur a ajuns milonar.El e cel mai aligibil burlac al New York-ului.Fiecare femeie sau barbat care traieste la cel putin 100 de km au auzit de el,Dar doar o singura persoana stie pe Harry. Norah Wilson învârstă de 22 de ani,r...