String
Part 15
"သူေဌး ခိုင္းထားတာေတြရပါၿပီ"
Mr.Shin သူ႔အတြင္းေရးမွဴး ေပးလာတဲ႔ File ကို လွန္ၾကည့္လိုက္ရင္း
"ဒီေကာင္ေလး လုပ္ေနတဲ႔ Company က Hyeri တာဝန္ယူထားတဲ႔ Project ကို လုပ္ေနတဲ႔ ေဆာက္လုပ္ေရး Company မဟုတ္လား"
"ဟုတ္ပါတယ္ ...... သူေဌး"
"သူနဲ႔ Choi က ပတ္သက္မႈရွိေနတာလား"
"ကြ်န္ေတာ္ သိရသေလာက္ေတာ့ သူက Choi နဲ႔ လုပ္ငန္းအရ ပတ္သက္မႈ မရွိပါဘူး ...... Choi ကို သာမာန္ စိုက္ပ်ိဳးေရးသမား တစ္ေယာက္လို႔ သိထားပံုရတယ္"
"Soon Young နဲ႔ သူက ...... ခ်စ္သူေတြလား"
"ဟုတ္ပါတယ္ ...... အခု Soon Young မမေလးကို Choi ဆီမွာ ေတြ႕လိုက္ရတာကလည္း သူတို႔ ဒီအတိုင္း သြားလည္ၾကပံုပဲ ...... သူေဌး ...... အျခား ေထြေထြထူးထူး ကိစၥ မရွိေလာက္ဘူူးထင္တယ္"
"မင္း ...... အဲ႔ဒါကို အာမခံႏိုင္လို႔လား"
"အဲ႔ဒါကေတာ့ ......"
"မင္း ေသခ်ာမေျပာႏိုင္ဘူး မဟုတ္လား ...... သေဘာရိုးနဲ႔ပဲ ေတြ႕ေတြ႕ အျခား အေၾကာင္းကိစၥေၾကာင့္ပဲ ေတြ႕ေတြ႕ ...... Soon Young က Choi နဲ႔ လံုးဝေတြ႕လို႔ မျဖစ္ဘူး ......... ေသခ်ာေစာင့္ၾကည့္ထားပါ ...... ၿပီးေတာ့ Japan က လူ share ေတြ လိုက္ဝယ္ေနတာေရာ ဘာထူးေသးလဲ"
"ဘာမွ မထူးေသးဘူး သူေဌး ...... Japan က စီးပြါးေရး သမားတစ္ေယာက္ ဆိုတာက လြဲၿပီး အျခား ဘာမွ မသိရေသးဘူး"
"စဥ္းေတာ့ စဥ္းစားစရာပဲ ...... ဒါ အႀကံအစည္ တစ္ခုခုရွိေနၿပီ ဆိုတာ ေသခ်ာတယ္ ...... သူ႔လက္ထဲကို ရွယ္ယာ ဘယ္ေလာက္ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ေရာက္ေနၿပီလဲ ......"
"အနည္းဆံုး 40% ေက်ာ္ေလာက္ေတာ့ ျဖစ္မယ္ ထင္တယ္ သူေဌး"
"ဒါ ...... ဟိုလူေတြက သူ႔ကိုယံုၿပီးေတာ့ ေရာင္းလိုက္ၾကတာေပါ့ ...... ေတာက္ ...... မင္း ေသခ်ာရေအာင္ စံုစမ္းလာခဲ႔ ...... ဒီကိစၥကို ဒီအတိုင္းဆက္ထားလို႔ မျဖစ္ေတာ့ဘူး ...... က်န္တဲ႔သူေတြကိုလည္း သူတုိ႔ဘက္ မပါေအာင္ စည္းရံုးထားရမယ္**
"ဟုတ္ကဲ႔ ...... ကြ်န္ေတာ္ စံုစမ္းေပးခဲ႔ပါမယ္"
အတြင္းေရးမွဴး ထြက္သြားၿပီးသည့္တိုင္ေအာင္ Mr.Shin ရံုးခန္းတြင္ ေခါက္တံု႔ေခါက္ျပန္ေလွ်ာက္ရင္း စဥ္းစားေနမိ၏။ ဒီ share ဝယ္တဲ႔ ကိစၥက သာမာန္ မဟုတ္မွန္း သူ က်ိန္းေသသိေနသည္။ တစ္ခ်ိန္တုန္းက သူကိုယ္တိုင္လည္း ဒီလို ကိစၥမ်ိဳးကို လုပ္ဖူး၏။ သူ စဥ္းစားရင္းမွ တစ္စံုတစ္ခုကို ျဖတ္ကနဲ သတိရမိလိုက္ေလသည္။