String (Part 29)

808 84 8
                                    


String

Part 29

"Jin andwe !!!!"

Ji Na အိပ္ရာမွ ေမာဟိုက္စြာျဖင့္ ထထိုင္ၿပီး သူမ ေဘးနားစားပြဲေပၚက ေရကို အားရပါးရ ေမာ့ေသာက္ခ်လိုက္ မိသည္။ ဒါေတာင္ သူမ ႏွလံုးခုန္သံေတြက ျမန္ေနဆဲ ...... အိမ္မက္ထဲက ေၾကာက္မက္ဖြယ္ရာ အေၾကာင္းအရာတို႔က သူမ ေခါင္းထဲ ေျပးလႊားလွ်က္ရွိေလသည္။ ပါးျပင္ေပၚက ပူေႏြးစိုစြတ္လာမႈေၾကာင့္ သူမပါးကို သူမ ျပန္စမ္းၾကည့္မိေတာ့...... မ်က္ရည္ေတြ ...... အိမ္မက္ဆိုးေၾကာင့္ သူမ မ်က္ဝန္းထက္က တလိမ့္လိမ့္က်ဆင္းေနတဲ႔ မ်က္ရည္ေတြ ...... အိမ္မက္ထဲမွာ Jin ေသသြားသည္တဲ႔ေလ ......

"arni ...... မဟုတ္ဘူး ...... မဟုတ္ဘူး ...... Oppa ဘာမွမျဖစ္ေစရဘူး"

သူမ နားႏွစ္ဖက္ကို ပိတ္ကာ ေခါင္းကို တြင္တြင္ခါယမ္းလိုက္မိသည္။

"မမေလး ...... မမေလး"

Yoon က အခန္းဝမွ တံခါးေခါက္ၿပီး ေခၚေနတာေၾကာင့္ သူမ မ်က္ရည္ေတြကို သုတ္ကာ အခန္းတံခါး ထဖြင့္ေပးလိုက္၏။

"မမေလး ...... ေနေကာင္းရဲ႕လားဟင္ ...... မေန႔က Yoon ျဖင့္ အရမ္းစိုးရိမ္သြားတာပဲ ...... အကိုေလး Jin လည္း ေတာ္ေတာ္ညည့္နက္မွ ျပန္သြားတယ္"

"Jin ???"

"ဟုတ္တယ္ေလ ......မမေလး မမွတ္မိဘူးလား ... မေန႕က အကိုေလးကားကို ဝင္တိုက္မိၿပီးေတာ့ ...... အကိုေလးက အိမ္ျပန္ေခၚလာေပးခဲ႔တာေလ ......"

သူမ ေခါင္းေတြပိုကိုက္သြားမိသည္။ Yoon ေျပာပံု အရဆို Jin သူမ အခန္းထဲကို ေရာက္ခဲ႔တာေပါ့ ...... သူမ စားပြဲေပၚမွာ ေထာင္ထားတဲ႔ အေမ့ပံုကို လွမ္းၾကည့္လိုက္မိသည္။ သူမ က Soon Young ဆိုတာ သူသိသြားၿပီလား ......

"မမေလး ...... ေနေကာင္းရဲ႕လား"

သူမကို စိုးရိမ္ပူပန္စြာျဖင့္ ၾကည့္ကာေမးေနတဲ႔ Yoon ကို အသာေလး ၿပံဳးျပရင္း

"မမ ...... ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး Yoon ရဲ႕ ...... မစိုးရိမ္ပါနဲ႔ ...... ဒါနဲ႔ Yoon လက္ထဲက ခြက္က"

"မမေလးဖို႔ ... arjuma က ပ်ားရည္ေဖ်ာ္ေပးထားတာေလ ...... ေခါင္းၾကည္ေအာင္လို႔"

သူမ Yoon ကမ္းေပးလာတဲ႔ ပ်ားရည္ခြက္ကို ယူကာ ေသာက္လိုက္၏။ Yoon ကေတာ့ သူမ ေရခ်ိဳးရန္ အတြက္ ေရခ်ိဳးခန္းထဲ ဝင္ကာ ေရစပ္ေပးေနေလသည္။ Yoon ေရခ်ိဳးခန္းထဲက ျပန္ထြက္လာေတာ့ သူမ ေရခ်ိဳးဖို႔ အသင့္ျဖစ္ေနေလၿပီ ......

String [Completed]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora