String
Part 6
"Shin Soon Young နင္ လုပ္လိုက္တာ အခုဘယ္လိုျဖစ္ကုန္ ၿပီလဲ သိလား ….. ၿပီးေတာ့ Park Jimin ……. မင္းတို႔ ႏွစ္ေယာက္ေၾကာင့္ အခုေဆးရံု တရားစြဲခံရေတာ့မယ္"
ဟိုေန႔က ျဖစ္ခဲ႔တဲ႔ ကိစၥအတြက္ ေဆးရံုအုပ္ႀကီး ေခၚဆူေနတာေၾကာင့္ Soon Young ေခါင္းကို ငံု႔ကာ ၿငိမ္ေနေသာ္လည္း Jimin က
“ဆရာကလည္း ….. တရားစြဲေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့ …. အဲ့ဒါမွ အမွန္တရားကို သိမွာ …. အခု ကိစၥမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဘက္က ဘာအမွားမွ မရွိဘူး”
"တိတ္စမ္း …. မင္း နားမလည္ဘဲ ဝင္ေျပာမေနနဲ႔ …. Soon Young ရဲ႕ကုသမႈမွာ အမွားမရွိဘူးပဲထား …. မင္း လုပ္လိုက္တာ ဘယ္ေလာက္ ဆိုးရြားလဲ မင္းသိလား ….”
"ဒါကေတာ့ ကိုယ့္လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ ကို ကူညီတာပဲ ….. မဟုတ္ရင္ သူေၾကာင့္ Soon Young ေသမွာကို ထိုင္ၾကည့္ေနရမွာလား”
“Park Jimin ….. မင္း …. တစ္ခြန္းမက်န္ ျပန္ေျပာေနတာလား”
“မဟုတ္ပါဘူး …. ဆရာ …. ကြ်န္ေတာ့္ လုပ္ရပ္မမွားေၾကာင္းေျပာျပတာပါ …. တကယ္ဆို သူ Soon Young ကို ဘာမွမေျပာသင့္ဘူး ….. သူ႔သမီး ေသရတာလည္း သူ႔ေၾကာင့္ပဲ …. အဲ့ဒါကို သူက …”
Jimin ေလသံက တျဖည္းျဖည္း ေဒါသသံထြက္လာေၾကာင့္ Soon Young သူ႔လက္ကို ဆြဲကာ ဆက္မေျပာဖို႔ မ်က္ရိပ္ျပလိုက္ၿပီး
“ကြ်န္မေတာင္းပန္ပါတယ္ ဆရာ ……. သူ႔ကိုလည္း ေက်နပ္တဲ့ အထိ ေတာင္းပန္လိုက္ပါ့မယ္”
“Yah!!! Shin Soon Young!! ….. နင္ ရူးေနလား … ဒီကိစၥမွာ နင့္အမွားမွ မရွိတာ”
Soon Young ကေတာ့ Jimin ေျပာတာကို ဂရုမစိုက္ဘဲ ေဆးရံုအုပ္ႀကီး ဘာထပ္ေျပာမလဲ ဆိုတာကိုသာ ဆက္နားေထာင္ေနေလသည္။ ေဆးရံု အုပ္ႀကီးက ေခတၲစဥ္းစားေနၿပီးေတာ့မွ
“အင္း …. မနက္ျဖန္ ဂ်ဴတီ မရွိဘူး မဟုတ္လား …. သြားေတာင္းပန္လိုက္ …. သူ႔ကို ေက်နပ္ေအာင္ ေတာင္းပန္ခဲ့ …. Jimin …. မင္းပါလုိက္သြား”
“ဗ်ာ….. ဆရာ ….. ကြ်န္ေတာ္….”
“Park Jimin ….. ငါ ဘာမွထပ္မၾကားခ်င္ဘူး ….. မင္း ေတာင္းပန္ရင္ေတာင္းပန္ မဟုတ္ရင္ေတာ့ မနက္ျဖန္ အလုပ္ကထြက္လိုက္ေတာ့”