String (Part 20)

791 83 2
                                    

String

Part 20

အေဖက နယ္က ပန္းခင္းရွိတဲ႔ အိမ္ေလးကို ျပန္သြားတာေၾကာင့္ အိမ္ႀကီး တစ္လံုးတည္းတြင္ သူမႏွင့္ အိမ္အကူ အေဒၚႀကီးတစ္ေယာက္ … Yoon Jaung လို႔ေခၚတဲ႔ သူမထက္ ငါးႏွစ္ေလာက္ငယ္မယ့္ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ … အေစာင့္ႏွစ္ေယာက္သာ က်န္ခဲ႔ေလသည္။ အိမ္အကူ အေဒၚႀကီးက ေအးေအးေနတတ္သူမို႔ လုပ္စရာရွိတာကိုလုပ္ၿပီး စကားသိပ္မေျပာေပမယ့္ ငယ္သူပီပီ သြက္သြက္လက္လက္ ရွိလွတဲ႔ Yoon Jaung ကေတာ့ သူမ အတြက္ စကားေျပာေဖာ္ ရေလသည္။ အခုလည္း Ji Na အိပ္ယာက ထၿပီး ေအာက္ထပ္ဆင္းလာေတာ့ ဧည့္ခန္းထဲမွာ သန္႔ရွင္းေရး လုပ္ေနတဲ႔ Yoon Jaung က ……

"မမေလး …… ဒီေန႔အားရင္ ဒီနားကို ေလွ်ာက္သြားၾကည့္ရေအာင္ေလ …… Yoon ဒီေရာက္ၿပီး ကတည္းက ဘယ္မွလည္း မသြားရေတာ့ ပ်င္းေနၿပီ …… ၿပီးေတာ့ မမေလး အလုပ္သြားရရင္ သြားႏိုင္ေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူးေလ …… ေနာ္ မမေလး ေနာ္……"

သူမကို ကေလးေလး တစ္ေယာက္လို ခြ်ဲေနတဲ႔ Yoon ကိုၾကည့္ကာ ၿပံဳးလိုက္ရင္း ……

"အင္းးး …… ေကာင္းသားပဲ သြားတာေပါ့…… မမ လည္း အိမ္ထဲမွာ ေနရတာ ၿငီးေငြ႕ေနၿပီ"

"yayyy …… ဒါမွ တို႔ မမေလး ကြ"

"Yoon …… မမေလးကို ဘာေတြ ပူစာေနျပန္တာလဲ"

မီးဖိုခန္းထဲကထြက္လာတဲ႔ Arjuma လက္ကို Yoon ေျပးခ်ိတ္လိုက္ရင္း

"ဘာမွမဟုတ္ပါဘူး … မမေလးကို အျပင္သြားရေအာင္ ေျပာေနတာ …… အိမ္ထဲမွာ ခ်ည္းပဲေနေတာ့ မမေလးလည္း ပ်င္းေနမွာေပါ့ …… ဟုတ္တယ္ေနာ္ မမေလး"

Yoon Jaung  က သူမ ဆီကပါ ေထာက္ခံခ်က္ ယူလို႔ေနသည္။

"ဟုတ္တယ္ Arjuma ရဲ႕ ……Yoon နဲ႔ ဒီနားပတ္ဝန္းက်င္ ေလွ်ာက္ၾကည့္မလားလို႔ Arjuma လည္းလိုက္ခဲ႔ေလ"

"ေနပါေစ Arjuma က အၿမဲတမ္းေစ်းသြားေနက်ဆိုေတာ့ မမေလးတို႔ပဲ သြားလိုက္ပါ …… ဒီတခါ Arjuma အိမ္ေစာင့္ အလွည့္ေပါ့"

"ဒါဆို မမေလး …… မနက္စာ စားၿပီးရင္ Yoon တို႔ သြားၾကရေအာင္ေလ …"

သူမ ေခါင္းၿငိမ့္ျပရင္း မနက္စာစားရန္ ထမင္းစားခန္းထဲ ဝင္ခဲ႔၏။ သူမတို႔ သံုးေယာက္ အတူတူ မနက္စာစားၿပီးေတာ့ သူမနဲ႔ Yoon … အိမ္နားက Market ဆီသို႔ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္လာခဲ႔၏။

String [Completed]Where stories live. Discover now