String
Part 24
Jin အိမ္ထဲဝင္ဝင္ခ်င္း ဖိနပ္ခြ်တ္မွာ ေတြ႕လိုက္ရတဲ႔ မိန္းကေလး ဖိနပ္တစ္စံုေၾကာင့္ အိမ္ဝမွာရပ္ေနတဲ႔ အေမ့ကို ေမးလိုက္မိ၏။
"Hae Yoon ေရာက္ေနတာလား"
"မဟုတ္ဘူး ဟိုဖက္အိမ္က ကေလးမေလး ...... ပန္းပင္ေတြ လက္ေဆာင္လာေပးရင္းနဲ႔ တခါတည္း ညစာစားဖို႔ ဖိတ္လိုက္တာ ...... သား ေရခ်ိဳးၿပီးရင္ ဆင္းလာခဲ႔ေလ ... ဒီေန႔ေတာ့ အေမတို႔ သံုးေယာက္တည္းရွိတယ္ ...... သား အေဖက သြားစရာရွိလို႔ ဆိုၿပီး ခုနကမွဖုန္းဆက္တယ္"
"ဟုတ္ အေမ ...... ကြ်န္ေတာ္ ၿပီးရင္ ဆင္းလာခဲ႔ပါ့မယ္"
"ဒါနဲ႕ ...... သားငယ္ ကလည္း ဒီည Hae Yoon ေစာင့္ေပးမွာမို႔လို႔ ေဆးရံုကို မလာလည္း ရတယ္လို႔ ဖုန္းဆက္လာတယ္ ...... သား ဆီကို ဖုန္းဆက္တာ ဆက္လို႔ မရလို႔တဲ႔"
"arr ...... ဟုတ္သားပဲ ကြ်န္ေတာ္ ဖုန္းကို silent လုပ္ထားၿပီး ေမ့ေနတာ ...... ဒီေကာင္ေလးက အခုေတာ့ အစ္ကို႔ ကိုေတာင္ မလိုေတာ့ဘူးေပါ့... ျပန္လာမွ ေတြ႕ဦးမယ္"
သူ႔ စကားကို အေမက သေဘာက်စြာျဖင့္ ရယ္လွ်က္
"ကဲ ... သား ျမန္ျမန္ေရခ်ိဳးၿပီး ဆင္းလာခဲ႔ ...... Ji Na ေစာင့္ေနတာ အားနာဖို႔ ေကာင္းတယ္"
"ဟုတ္ အေမ ......"
Jin အိမ္ေပၚထပ္သို႔ တက္ခဲ႔ၿပီး ေရအျမန္ခ်ိဳးကာ ျပန္ဆင္းလာခဲ႔မိသည္။ သူ ထမင္းစားခန္း ထဲေရာက္ေတာ့ Apron ေလး ဝတ္ကာ အေမ ခ်က္ျပဳတ္ေနတာကို ေဘးကေန ဝိုင္းကူေပးေနတဲ႔ Ji Na ကိုေတြ႕လိုက္ရ၏။ အေမကလည္း Ji Na ႏွင့္ အေတာ္ အဆင္ေျပေနပံုရေလသည္။ အေမႏွင့္ Ji Na ခ်က္ျပဳတ္ေနၾကတာကို သူ ရပ္ၾကည့္ေနတာကို ျမင္သြားေတာ့ အေမက ......
"သား ...... ဒါေလးေတြ စားပြဲေပၚ ခ်ေပးပါလား ...... "
"ဟုတ္ ...... အေမ"
သို႔ႏွင့္ သံုးေယာက္သား ခ်က္ျပဳတ္ ျပင္ဆင္ကာ ညေနစာ အတူ စားျဖစ္ခဲ႔ၾကသည္။ ထမင္းဝိုင္းမွာ အေမႏွင့္ Ji Na က စကားေဖာင္ဖြဲ႕လို႔ေနေတာ့ သူ႔တစ္ေယာက္တည္း သီးသန္႔ျဖစ္ေလသည္။ ဒီလိုက်ေတာ့လည္း Ji Na က Soon Young ႏွင့္ ကြဲျပားေနသလို ထင္မိျပန္သည္။ Soon Young ရဲ႕အက်င့္အရ ဒီလို အျပင္လူေတြႏွင့္ ရင္းႏွီးကြ်မ္းဝင္ေနေလ့မရွိ ...... အခု Ji Na က်ေတာ့ သိပ္မၾကာေသးခင္ အခ်ိန္ေလး အတြင္းမွာပင္ အေမႏွင့္ ရင္းႏွီးလို႔ေနေလသည္။