String
Part 32
"ကိုယ္တို႔ လက္ထပ္ၾကရေအာင္ Soon"
အိမ္ေရွ႕မွာ ကား တုံ႔ကနဲရပ္သြားသည္ ႏွင့္အတူ တိတ္ဆိတ္မႈကို ၿဖိဳခြင္းကာ ထြက္လာတဲ႔ သူ႔ရဲ႕ စကားသံေၾကာင့္ Soon Young သူ႔ဘက္ကို လွည့္ၾကည့္လိုက္မိသည္။
"ကိုယ္ ဆံုးျဖတ္ၿပီးၿပီ ...... ကိုယ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ အျမန္ဆံုး လက္ထပ္ၾကရေအာင္ ...... ၿပီးရင္ ဒီကေန အေဝးဆံုးတစ္ေနရာကို သြားၿပီး ေအးေအး ေဆးေဆးေနရေအာင္ ...... တကယ္ေတာ့ လက္စားေခ်တယ္ဆိုတာ ပူေလာင္တယ္ ...... သူမ်ားကို လက္စားမေခ်ႏိုင္ခင္မွာ ကိုယ္က အရင္ဆံုးပူေလာင္ရတယ္ ...... အခုၾကည့္ Soon မွာ ဒီအစီအစဥ္ေတြ အတြက္ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ စိတ္ပင္ပန္းခဲ႔ရလဲ ... အခု အဲ႔ဒါေတြ အားလံုး ေတာ္သင့္ၿပီလို႔ ကိုယ္ထင္တယ္"
သူ႔ စကားလံုးတိုင္းမွာ ေလးနက္မႈေတြပါဝင္ေနတယ္ ဆိုတာ သူမ ခံစားမိသည္။ သူ႔စကားကို နားေထာင္ေနတဲ႔ အခိုက္အတန္႔ေလးမွာေတာင္ အားလံုးၿပီးဆံုးသြားၿပီး ေအးခ်မ္းသြားသလို ခံစားရ၏။ ဒါေပမယ့္ သူေျပာသလို ဒါေတြကို ရပ္တန္႔ပစ္ဖို႔ ဆိုတာက သူမ အတြက္ အရမ္းခက္ခဲလြန္းေနသည္။ သူမတို႔မိသားစု အေပၚ သူတို႔ က်ဴးလြန္ထားတဲ႔ အျပစ္ေတြကို ဒီအတိုင္း လ်စ္လ်ဴရႈဖို႔ ဆိုတာ မျဖစ္ႏိုင္ ......
"Soon အတြက္ ခက္ခဲေနမယ္ ဆိုတာ ကိုယ္နားလည္ပါတယ္ ...... သူတို႔ကို ခြင့္လႊတ္ေပးလိုက္ဖို႔ကို မဆိုလိုပါဘူး ...... Soon ဒီကိစၥေတြကို ဆက္မလုပ္ဖို႔ပဲ ကိုယ္ေတာင္းဆိုခ်င္တာ ...... Soon မဟုတ္ရင္ေတာင္ အျခားသူေတြက သူတို႔ရဲ႕ ယုတ္မာမႈေတြကို ရပ္တန္႔ပစ္ဖို႔ လုပ္ေနၾကၿပီပဲ ...... ကိုယ္ကေတာ့ Soon ကို ဒါေတြကို ဆက္မလုပ္ေစခ်င္ဘူး ...... Soon အတြက္ အႏၲရာယ္မ်ားတယ္ ... ကိုယ္ Soon ကို ပထမအႀကိမ္ ဆံုးရံႈးလုနီးပါးျဖစ္ခဲ႔ၿပီးၿပီ ဒီတစ္ႀကိမ္သာ အဲ႔႔လိုထပ္ျဖစ္ခဲ႔မယ္ဆို ကိုယ္ရူးသြားလိမ့္မယ္ ...... ကိုယ့္ဘက္ကိုလည္း ျပန္ၾကည့္ေပးပါဦးကြာ"
သူမ ဘာမွျပန္မေျဖမိ ...... သူမ ေခါင္းထဲမွာ အေတြးေပါင္းမ်ားစြာက ရႈပ္ယွက္ခတ္စြာ ေျပးလႊားေနေလသည္။ ဒီအခ်ိန္မွာ သူမ ဘယ္လို ဆံုးျဖတ္သင့္လဲ ဆိုတာ သူမ မေတြးတတ္ေတာ့ ...