String (Part 23)

780 91 3
                                    

String

Part 23

"Taehyung ahh ... မထ​ေသးဘူးလား.... Taehyung "

မနက္​​ေစာ​ေစာ ႏႈိး​ေနက် အသံစာစာ​ေလးကို သ​ေဘာက်တာ​ေၾကာင္​့ Taehyung မထ​ေသးဘဲ ​ေစာင္​ကို ​ေခါင္​းအထိျခံဳကာ ဆက္​အိပ္​​ေနမိသည္​။

"Taehyung ... ထ​ေတာ့ပါဆို ငါမနက္​စာျပင္​ၿပီးၿပီ ရံုးသြား​ေတာ့မယ္​ ထ​ေတာ့လို႔"

Chal Lin က​​ေျပာလည္​း​ေျပာ သူျခံဳထားတဲ့​ေစာင္​ကို လာလွပ္​​ေလသည္​။

"ၾကည္​့ ႏုိး​ေနတာကို ဆက္​အိပ္​​ေနတယ္​ ငါ အလုပ္​သြားရပါ​ေတာ့မယ္​ဆို ... မနက္​စာ အတူစားမလို႔ကို"

ပါးစပ္​ကပြစိပြစိ​ေျပာရင္​း ​ေစာင္​​ေခါက္​မလို႔ျပင္​​ေနတဲ့ သူမလက္​ကို ဆြဲခ်လိုက္​​ေတာ့ သူမ သူ႔ရင္​ဘတ္​​ေပၚ​ေမွာက္​လွ်က္​သား​ေလး က်လာ​ေလသည္​။ Taehyung သူ႔ရင္​ဘတ္​​ေပၚမွာ႐ွိ​ေနတဲ့ သူမ မ်က္​ႏွာ​ေလးကို ငံု႔မိုးၾကည္​့ၿပီး သူမကို တင္​းၾကပ္​စြာဖက္​ထားလိုက္​၏။ သူမက​ေတာ့ ႐ုန္​းကန္​ကာ ထလွ်က္​ ...

"yarr Kim Taehyung .....ဘယ္​လိုျဖစ္​​ေနတာလဲ ဖယ္​ ... "

"wae ... ခဏ​ေလးပါ ... ဒီအတိုင္​း​ေလး ခဏ​ေလး​ေနရ​ေအာင္​"

Taehyung သူမကို ဖက္​ထားရင္​း မ်က္​လံုးမွိတ္​ထားလိုက္​​ေတာ့ သူမ ဆက္​မ႐ုန္​းဘဲ ၿငိမ္​ေနသြား​ေလသည္​။

"Chal Lin yarr ... ငါတို႔လက္​ထပ္​ရ​ေအာင္​​ေလ"

သူ႔စကား အဆံုးမွာ တအံ့တျသ သူ႔ကို ​ေမ့ၾကည္​့လာတဲ့ သူမ နဖူး​ေလးကို ငံု႔နမ္​းရင္​း

"တကယ္​​ေျပာတာ ...... ငါတို႔ လူႀကီး​ေတြကို အသိ​ေပးၿပီးတာနဲ႔ ......ႏွစ္​ကုန္​ရင္​ လက္​ထပ္​ရ​ေအာင္​"

"Taehyung ahh"

"​နင္​့ကို ျပည္​့ျပည္​့စံုစံု မထားႏုိင္​​ေသးဘဲ လက္​ထပ္​ခြင္​့​ေတာင္​းရလို႔ ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ .... "

"arni ... ငါ့နားမွာ နင္​႐ွိ​ေနရင္​ ျပည္​့စံုၿပီးသားပါ က်န္​​တာ​ေတြ ဘာမွ မလိုအပ္ပါဘူး …… ဒါေပမယ့္ ငါ့ကို ကတိတစ္ခုေတာ့ ေပးပါလား"

"အင္​း ... ဘာကတိလဲ"

"လက္​ထပ္​​ၿပီးရင္​လည္​း အခုအတိုင္​း မ​ေျပာင္​းလဲဘဲ ခ်စ္​​ေနပါ့မယ္​ဆိုတဲ့ ကတိ"

String [Completed]Where stories live. Discover now