String - Final

2K 123 13
                                    

String

Final

တစ္ႏွစ္ခန္႕ၾကာေသာ္ .........

"Soon ...... ကိုယ္ ဒီေန႔ ေရေမႊးႏွင္းဆီ ယူလာတယ္ ...... ကိုယ္တို႔ၿခံထဲကေလ Soon သိမွာပါ Soon အေမ့ကို လက္ေဆာင္ေပးထားတဲ႔ အပင္ကပဲ ...... အပင္ေတြပြါးၿပီး အိမ္မွာ အမ်ားႀကီးပဲပြင့္ေနၿပီ ...... အရမ္းေမႊးတယ္ မဟုတ္လား ... အေမက ဒီပန္းေလးေတြ ျမင္တိုင္း Soon အေၾကာင္းကို ေျပာမဆံုးဘူး"

ပန္းအိုးထဲကို သူ႔လက္ထဲပါလာတဲ႔ ပန္းစည္းေလး ထိုးေပးရင္း ကုတင္ေပၚမွာ ၿငိမ္သက္စြာလွဲေလ်ာင္းေနတဲ႕ သူမကို ၾကည့္ကာ စကားလွမ္းေျပာမိသည္။ သူမ ဒီအေျခအေနနဲ႕ ေနေနတာ ဘယ္ေလာက္ၾကာေနၿပီလဲ ...... ေခါင္းမွာရခဲ႔တဲ႔ ဒါဏ္ရာကို ခြဲစိတ္ၿပီးကတည္းက သူမ Coma ရသြားခဲ႔သည္။ သူမ ကို ဒီပံုစံႏွင့္ ျမင္ရတိုင္း သူ႔ႏွလံုးသား ကြဲေၾကမတတ္နာက်င္ရေပမယ့္ အနည္းဆံုးေတာ့ သူမ အသက္ရွင္ေနေသးတာပဲေလ...... တစ္ေန႔ေန႔ေတာ့ အရင္လို သူ႔အနားမွာ ရွိေနတဲ႔ သူမကို သူျမင္ေတြ႕ခြင့္ ရဦးမွာပါ ...... Jin သူမ ေဘးနား ဝင္ထိုင္လိုက္ရင္း သူမ လက္ေလးကို သူ႔လက္ဖဝါးေပၚတင္ကာ နမ္းရိႈက္လိုက္၏။ သူမ ခံစားမိမွာပါ သူေရာက္ေနတယ္ ဆိုတာကိုေလ ......

သူမ လက္ေခ်ာင္းသြယ္သြယ္ေလးေတြကို သူၾကည့္မိေတာ့ လက္သည္းေလးေတြက အနည္းငယ္ ရွည္စျပဳေနေလသည္။ Jinလည္း သူ႔အိတ္ထဲမွ လက္သည္းညွပ္ယူကာ သူမ လက္သည္းေလးေတြကို စိတ္ရွည္လက္ရွည္ ညွပ္ေပးၿပီး သူ႔ရဲ႕ တစ္ေန႔တာ အေၾကာင္းေတြကို ေဝမွ်ေပးေနမိ၏။ သူမကို ေစာင့္ေပးမယ့္ သူမတို႔အိမ္က ေကာင္မေလး Yoon ရွိေပမယ့္လည္း အလုပ္ျပန္တဲ႔ အခ်ိန္ ... ညဘက္ပိုင္းေတြနဲ႕ ရံုးပိတ္ရက္ေတြ ကိုေတာ့ သူမ အနားမွာပဲ သူ အၿမဲလိုလို ေနျဖစ္ခဲ႔သည္။ အရင္ကဆို သူမနဲ႔သူ date တစ္ရက္ေလာက္ လုပ္ဖို႔ကို မနည္းအခ်ိန္ညိွယူခဲ႔ရသေလာက္ အခု အခ်ိန္တိုင္းနီးပါး သူမ အနားမွာ ရွိေနႏိုင္ၿပီေလ ......

"arr ... ဒါနဲ႔ေလ ...... ညီညီ နဲ႔ Taehyung ေတာင္ ကေလးအေဖေတြ ျဖစ္ၾကေတာ့မယ္ သိလား ...... ဒီမနက္ပဲ သိရတာ ...... ၾကည့္ပါဦး တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ေနာ္ ...... အဲ႔ဒါကို သူတို႔ႏွစ္ေယာက္က ေျပာေနၾကေသးတယ္ တစ္ေယာက္က သမီးေလးေမြး တစ္ေယာက္က သားေလးေမြးရင္ ေပးစားၾကမယ္တဲ႔ ... တယ္လည္းလိုက္တဲ႔ ႏွစ္ေယာက္ ...... အခုမွ ရုပ္လံုးေတာင္ မေပၚေသးတဲ႔ ကေလးေတြကို စိတ္ကူးယဥ္ေနၾကတာ ... Soon ေတာ့ Soon သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ကို ဗိုက္ဖံုး အက်ၤီနဲ႔ မၾကာခင္ ေတြ႕ရေတာ့မယ္ ...... သူတို႔လည္း လာၾကဦးမယ္လို႔ေျပာတယ္ ...... သူတို႔ လာရင္ေတာ့ Soon ပ်င္းရမွာ မဟုတ္ဘူး ... တစ္ေယာက္ တစ္ေပါက္နဲ႔ ဆူညံေနၾကမွာ ..."

String [Completed]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora