7# ICE-Zámok a Hamlet

4.5K 341 73
                                    

Bežala som preč. Preč z mesta, preč zo školy, preč z čarodejníckeho sveta. Nohy automaticky vykonávali beh a dych som mala plytký. Ale nemohla som spomaliť ani zastaviť. Moja hrdosť mi to nedovoľovala. Našťastie, škola bola na úplnom okraji Glendale a neďaleko školy bol les a za ním préria. Musela som ujsť z toho rasistického miesta.

Svojou reakciou som to asi prehnala. Asi som nemala tak vybuchnúť a zvriesknuť po učiteľke, čo si myslím, čo v sebe dusím. Stala sa zo mňa skutočné Ľadová princezná. Ale, dopekla, čo som si myslela ?! Nemohla som držať zobák ?! Nie, všetko som vykričala. A teraz budem robiť čo ? Rodičia ma zabijú, keď sa dozvedia ten škandál. Som sama !

A dosť !

Nebudem to ľutovať. Je to moja voľba a necúvnem. To ani náhodou ! Rozhodla som sa správne. Proti tomuto systému sa mal dávno ktosi postaviť a ja som to teraz urobila. Ľutoval snáď Spartakus svoju voľbu ? Dobre, to nebol najlepší príklad, lebo Spartakusa zabili a jeho verných ukrižovali pozdĺž cesty a že ich bolo dosť. Ale aj tak. Spartakus sa tiež vzoprel a vytrval až do konca. A ja to vydržím tiež ! Je mi jedno, kto si o mne čo myslí. Je mi jedno, proti koľkým budem musieť stáť a koľko prekážok prekonať.



S odhodlaním som bežala cez les a hľadala jedno konkrétne miesto. Trochu som spomalila, ale zostala v pokluse. Rytmicky sa moje nohy striedali vo vzduchu a na zemi. Dýchala som pravidelne, aby ma nezačala pichať v boku a obzerala som sa okolo seba.

Jar pekne začínala aj tu v Arizone. Koruny stromov nado mnou sa hrdo pýšili na svoje krásne zdravé zelené listy, ktoré povievali vo vetre. Podo mnou šuchotalo dávno popadané lístie ešte z jesene, ktoré prežilo zimu a možno aj niekoľko ročných období. Slnko príjemne hrialo a predieralo sa pomedzi konáre stromov, aby ma mohlo pohladiť svojimi zlatými teplými lúčmi. Vedela som, kam mám bežať.

Prebehla som ešte zopár metrov a keď som zastala, pre seba sa uškrnula. Už krokom som kráčala cez lesný porast, ktorý za sebou skrýval most. Vyzeral staro a zanedbane. Niekto by sa bál, či most z drevených dosiek a lana by ho vôbec udržal, ale most bol silný, hoci na prvý pohľad tak nevyzeral.

Usmiala som sa a prebehla cezeň na druhú stranu. Rozosmiala som sa, keď som zistila, že to tam je. Mám útočisko. Skutočne ho mám !

Na tejto strane rieky bol kedysi menší hotel v prírode. Mal rozprávkovú lokalitu. Bol v tomto strašne zvláštny. Ležal pri okraji lesa, za ktorým sa nachádzali šíre prérie s horami. V krásnom polkruhu okolo hotela rástli stromy tiahnuce sa do výšky a pýšiace sa svojou zeleňou a zdravím. Vyzerali ako strážcovia budovy. V okolí hotela bolo mnoho voľného miesta, než sa trávnik stretol so stromami. Samotný hotel mal taliansky štýl a v jeho architektúre môžeš nájsť aj niečo z hradieb hradu. Moderná stavba sa stretávala s tou zo stredoveku a spolu vytvárali ohromujúci dojem. Menší dvor sa nachádzal za čiernou bránkou. Vyzeral úžasne a nemôžem uveriť, že taký hotel tu vôbec niekto postavil a potom ho len tak opustil.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Srdce ako ľadWhere stories live. Discover now