14# ICE- Ostrý ľad

2.9K 263 35
                                    

Ja a moji traja priatelia sme kráčali do čarovnej knižnice. Nikto sem nechodí, okrem nás. Keď Eset potrebuje nejaké kuchárske knihy alebo zástupcovia elementov nejaké knihy na učenie, dám im knihy do rúk ja. Oni do tejto knižnice nevkročil a ani som nikoho sem nevolala. Knižnica sa stala pre mňa a mojich priateľov miestom, kde sa nerušene môžeme zhovárať.


„Čo si o nich myslíte ?" pozrela som na svojich priateľov. Oprela som sa o jednu z políc na knihy a prekrížila si ruky na prsiach.

„Konkrétne ?" nadvihla Calypsó obočie.

„Dá sa im veriť ? Predsa len niektorí sa vzdali vysokých postavení. Jupiter je zrejme vodca celej tejto skupiny, ktorá sa chce pridať k nám. Musel túto skupinu niekto organizovať a Jupiter pripadá ako najvhodnejší kandidát," prehodila som a pohodila hlavou.

„Môj názor poznáš," mykol Hercules plecami a prestúpil z nohy na nohu.

„Jupiter niečo proti Strážkyniam má, inak by sa k tebe nepridal. Ako špeh nevyzerá a veľmi pochybujem, že ho podceňujem. A ostatní ? Idú za ním ako ovce," poklepkala si Cal ukazovákom po perách.

„A čo Perseus Hale ?" ozval sa Herc a ja s Cal sme mu venovali pohľad.

„Je to bojovník," zavrtela som hlavou.

„Bojovník Strážkyne vody, nie ?" zavrčal.

„Ten je ten najmenej pravdepodobný špeh," prevrátila Calypsó očami. „Menej pravdepodobný ako Jupiter Torres."

„Je to bojovník. Mohol byť vyslaný na misiu, aby skontroloval situáciu," ohradil sa Hercules a Calypsó sa zasmiala.

„Ale prosím ťa. On na to fakt nevyzerá, hoci je bojovník," uzemnila ho.

„Nemám z neho dobrý pocit," zavrčal.

„Prečo ?" vmiešala som sa do toho.

„Ja..." pozrel na mňa a potom na Cal. Otváral a zatváral ústa.

„Proste neviem. Ale niečo ma na ňom irituje. Neviem, či by si ho mala púšťať tak blízko, Ar," vydýchol.

„Však budeme opatrní. Nikomu poriadne neveríme, ale nesmieme odháňať spojencov !" rozhodila Cal rukami.

„Ale Perseus niečo skrýva. Tuším to," bránil sa.

„A čo takého ? Hercules Lewis, ak niečo tušíš, tak to vyklop !" prskala moja kamarátka.

„Snažím sa nás chrániť ! Toto priateľstvo medzi nami je pre mňa nesmierne cenné," zasyčal a rukami ukázal na mňa a Cal.

„Prečo by to malo ohroziť naše priateľstvo ?!" nechápala. „Moment, ty sa bojíš, že ťa Perseus nahradí ?!"


Vyvalila som oči. Nechala som ich a nechcela im do toho zasahovať, inak by sa to ešte zhoršilo. A tak som len sledovala, ako medzi sebou hrajú slovný pingpong. Sama som bola zvedavá, čo Herculesovi na Perseusovi prekáža. Vie o ňom niečo viac ? Ak áno, prečo to nepovie ? Ak nie, čo ho k tomu vedie ?


„Čože ?! Nie !" rázne zavrtel hlavou.

„Tak čo..." začala Cal, ale nemala šancu to dokončiť.



Neviem, kto z nás bol vtedy šokovanejší. Calypsó, ja alebo dokonca Hercules. Nemo som civela na dvojicu mojich priateľov, ktorí sa pred chvíľou hašterili na ostrie noža až som sa bála, že po sebe skočia. Očakávala som, že Hercules nechá niečo podpáliť alebo Calypsó použije moc vetra a niečo alebo teda niekto sa preletí po miestnosti, ale nič z toho sa nestalo. 

Srdce ako ľadWhere stories live. Discover now