20# ICE-Vlčia vločka II.

2.5K 252 67
                                    

Trénovala som niekoľko dní, ktoré sa prevrhli do týždňov a tie zase to mesiacov. Po pár vysvetlení a najmä definícií Lovca, som sa začala meniť. Nie vzhľadovo, ale moje srdce chladlo ešte viac. Lovci. Prekliati klamárski čarodejníci. Podvodníci, klamári, zradcovia. 

Ako som sa dozvedela od čarodejníkov, Lovec sa dá definovať ako čarodejník bojujúci na poste vojaka. Vraždí a vyháňa iné bytosti zo svojich území, utajujú ich a aj keď sa bytosť rozhodne nájsť pomoc u nezasvätených čarodejníkov, Lovec ju musí bezpodmienečne zabiť. Bytosti sa tomu vytrvalo bránia. Bojujú ako sú naučené odpradávna. Tesákmi, zubami, hlasmi, kopytami, pazúrmi, živlami, prírodou, dokonca zbraňami. Lovci si vytvárajú nové zbrane a už ich nenaháňajú len mečmi, ale aj lukmi, dýkami, kušami, sieťami, kopijami a strelnými zbraňami dnešnej doby. Niektorí Lovci sa do boja dostanú omylom, náhodou a padnú do toho. Veria, že robia správnu vec alebo jednoducho radi vraždia. 

No, existujú aj dávne rody. Vyznačujú sa najmä rodinnými zbraňami, ktoré majú istú symboliku. Medzi najznámejšie rody patrí Lee, González, King alebo Lewis. Lewis. Jeden z najznámejších loveckých rodov. Meno pre vojnu a slávu. Boj. Nemôžem uveriť, že ma takto oklamal. Bol to môj priateľ ! Už ani len priateľom nemôžem veriť ? Vedela som dobre, že dvoch Lovcov mám aj vo svojich radách. Jedine oni dvaja bojujú so zbraňami. Lewis. Chcela som veriť, že Herculesovo priezvisko je len zhoda náhod, zhoda mien. Niekoľko ľudí sa môže volať Lewis. No, on má zbraň. Dýku s rukoväťou orla s roztiahnutými krídlami. „Rodinná zbraň," povedal mi. On je Lovec. Viem to. Už rozumiem, prečo sa mu nepoznával Perseus Hale. Aj on je Lovec. Ale prečo sa teda obaja pridali ku mne ? Dobre vedia, že moja myšlienka je rovnosť a harmónia. To, čo robia Lovci je v rozpore s mojím názorom. 

Toto Herculesovo a Perseusovo tajomstvo ma dostalo. Najmä, čo sa týka Herculesa. Bol to môj priateľ. Verila som mu, dôverovala a on ma podrazil. Vrazil mi dýku do chrbta. Klamal mi. Nahnevalo ma to a svoj hnev som vložila do tréningu s vlkmi. Naučila som sa čarovať lepšie ako nikto iný a to som bola sama. Teraz mám mentorov. Skoncujem s Lovcami a je mi jedno, kto všetko k nim patrí. 




Do lekcií som dávala všetko a časom som sa zlepšovala. Učila som sa stopovať, cvičila som jednotlivé zmysli a najmä sluch. Trávila som mnoho času v tele svojho patrona. Udržovala som si tigriu rýchlosť a šikovnosť. Denne som behávala, premieňala sa, sústredila sa rôzne zmysly a dokonca aj na svoju mágiu. Vlci ma síce radi a na začiatku aj neuveriteľne často kritizovali, no kráčala som ďalej bohatšia o ďalšiu skúsenosť. Padala som a padala, no bola som nútená znovu vždy vstať. Niekoľkokrát som to nezvládala a párkrát som ticho do vankúša vzlykala, aby som nezobudila Calu alebo Angelu. Zackovi niekoľkokrát vynadali za moje chyby ušli sa nám aj spoločné tresty, ale Zack ani raz neoľutoval, že som mu vlastne priviazaná o chvost. Makala som, učila sa, spoznávala svoje hranice a posúvala ich ďalej. Priúčala som sa vlčej súdržnosti a oddanosti. Vlčej sile. 


„Vy čarodejníci si myslíte, akí ste bojovníci ! Áno, dokážete ovládať všetky elementy, máte zvieraciu podobu, ale keby vás napadol predátor alebo váš druh, prehráte," vrčal po mne sivobiely vlk – Troy. Krúžila som okolo neho v podobe tigra a nepokojne som vrčala. Vlk ma len pobavene sledoval. 

„Ja som ten predátor, čarodejnica. Hoci si tiger a moja krv je vlčia, no neporazíš ma len preto, že tvoj patron je na vyššej pozícií potravinového reťazca," provokoval ma. Vedela som to, ale už ma nedostane tak ľahko, ako kedysi. Vydýchla som vzduch z pľúc, ktorý vytvoril obláčik pary. Laby sa mi zabárali do studeného snehu, no už som si na to zvykla. Môj element sa dostal do dokonalej harmónie a dokázala som ovládať ľadovú mágiu omnoho lepšie. Krúžila som s vlkom okolo seba. V duchu som sa uškŕňala a ďalej ignorovala jeho uštipačné poznámky. Kedysi sa ma vedeli dotknúť, ale už proti nim odolná. Viem, že ma chce len rozčúliť, no ja nezaútočím prvá. Dnes už nie. Vyčkávala som a Troya to začalo nudiť. Vykročila som k nemu a on sa po mne zahnal labou, čím on ako prvý zaútočil. Chňapla som tesákmi po jeho pleci a on sa vyhol len tak-tak. Využila som jeho zmätenie a zaútočila na jeho chrbát. Stratil rovnováhu a ja som sa ocitla nad ním. Víťazne som zavrčala, keď sa vlk podo mnou zvíjal. Odstrčil ma od seba a zacvakal tesákmi. Zaútočil na môj bok, no podarilo sa mi v poslednej chvíli uskočiť. Vlk sa stiahol a s ľahkosťou sa premenil na muža.

Srdce ako ľadWhere stories live. Discover now