Kráčali sme bok po boku. Na čele som bola ja na Oriónovi a Calypsó s Herculesom na Siriusovi. Okolo nás lietal Hiroshi na svojom pegasovi. Popod dračie laby kráčali moji spojenci na čele s Nyx, Iahom, Perseusom a Nefertiti. Za nimi nasledovali Cala, Zack (Kyle s Angelou boli na hraniciach spolu s ostanými bytosťami, ktoré bránili, aby došli Strážkyniam posily), Dragos, Ruxandra, Namiko a Yuriko. Vyšli sme na slnečné lúče a naše oči sa upreli na nádhernú rezidenciu Strážkyň. Zdvihla som bradu a Orión podo mnou potriasol hlavou a zreval. Sirius sa k nemu pripojil.
Pred rezidenciou stálo mnoho čarodejníkov. Odhadom som mohla len hádať, že je nás približne rovnaký počet. Nás je možno o niečo viac vďaka Kylovi a Angele. Théseus stál úplne vpredu hľadel na nás. Čakali nás. Vedela som to, hoci mi Apolón nič nepovedal. Nemala som mu to za zlé.
Pozrela som sa na svojich spojencov, ktorí nervózne prestupovali z nohy na nohu a čakali, kedy to vypukne. Potom som sa otočila a zistila som, že aj Théseus čaká. Všetci čakajú, čo urobím. Uškrnula som sa.
Zdvihla som ruku s mečom do vzduchu a zrevala som. Moji spojenci spolu so mnou a vyrazili vpred. Draky sa odlepili od zeme a mali v pláne zničiť ich obranu zo vzduchu. Théseus bojovne zvrieskol a oproti nám sa vyvalili stovky čarodejníkov. Vedela som, že to nebude také jednoduché a istotne majú nejakú ochrannú bariéru. Veterní sa k nám totiž nerozbehli tak divoko, ako tí na zemi.
„Sirius! Orión! Zničte bariéru!" skríkla som na draky. Strmhlav sa vrhli na rezidenciu, avšak ako som čakala, ich mohutné nohy narazili na odpor. Sirius s mojimi priateľmi vzlietol a skočil na neviditeľnú ochranu. Zapraskala akoby bola z ľadu. Ja spolu s Oriónom sme sa k nim pridali a dokonca aj Hiroshiho pegas sa činil. Sirius skákal a vrhal na bariéru, zatiaľ čo Orión sa pokúšal chvostom a pazúrmi.
„Princezná! Ochrana praská!" skríkol po mne Hiroshi.
„Tak naposledy!" skríkla som a vyletela so zafírovým drakom do vzduchu. Sirius nás čakal spolu s pegasom. Vrhli sme sa spoločne na dol celé ich kúzlo zaprašťalo ako sklo. Začalo sa trieštiť na črepiny a tie padali po obvode územia, ktoré malo chrániť. Na chvíľu nastalo ticho, ale to rýchlo prasklo ako bublina.
Arogantne som sa uškrnula na Minervu, ktorá skríkla a veterní sa pustili s nami do boja. Draky vypľúvali oheň a niekoľkí popadali na zem. Hiroshi strieľal z konského chrbta šípy a jačal niečo v japončine. Ja som sa stretla v boji s neznámym čarodejníkom, zatiaľ čo Cal s Herculesom zaútočili na Minervu. Oheň proti vetru. Môj nepriateľ sa ma snažil zo sedla, ale mal to márne. Jeho útoky som odrážala a bránila aj Orióna, keď sa mu pokúšal vziať drahocenný kyslík. Draky revali, zhadzovali ľudí z oblohy ako padlých anjelov. Sem-tam im z papule vytryskla žeravá láva a zatienila výhľad. Sekala som mečom a útočila ľadom. Keby som Strážkyňu zeme dostala do vzduchu, ľahko by som ju porazila. Sem by totiž jej jediný element nedosiahol.
Boj trval niekoľko chvíľ, pričom som takmer z Orióna skutočne zletela, niekoľkým súperom som spôsobila rezné rany či ich omráčila a spadli ako kopa zemiakov na zem. Odrazila som útok súpera a zastavila jeho odporné veterné laso, ktoré ma chcelo pripraviť o dych. Orión zacvakal tesákmi a chvostom odrazil ďalšieho.
Vyleteli sme vyššie a odhrnula som si spotené pramene vlasov z čela. Pozrela som dole. Moji spojenci divoko bojovali, bok po boku, ako som im kázala. Nikto nebol sám, na Théseusove jednotky útočili skupinky, svorky. Nyx sa držala na Calinom chrbte a preháňala sa okolo súperov spolu s niekoľkými ďalšími bojovníkmi. Iah utekal popri Dragosovi a Ruxandre. Nefertiti sa spolu s ďalšími troma čarodejníkmi spolu s Namiko a Yuriko sa ukrývali medzi stromami a bravúrne sa maskovali, pričom napádali súperov s momentom prekvapenia. Avšak vyplašil ma Perseus. Bol sám. Sám a oproti nemu nejaká žena a zatláčala ho do kúta. Zbrane sa skrížili, bojovník bol zranený a jeho sily ho zrádzali.
VOUS LISEZ
Srdce ako ľad
FantasyĽadové srdce, ohnivá duša, mocná krv. Vždy poznáme len príbeh hrdinu. Príbeh toho dobrého. Ale zamyslel si sa niekedy, prečo sa stala záporná postava tou zlou? Prečo sa postavila na stranu temnoty? Možno aj tu nájdeš odpoveď. Artemis je čarodejnica...