„Ale, ale!" prehovoril Hermes.
„Takto chytiť Ľadovú princeznú. Neskutočne si nám to uľahčila," zapriadol a ja som zavrčala. Prečo tu čakajú?! A kde nechali Vyvoleného?
„Ešte si ju nechytil, Eaton!" zavrčal Hercules a v momente bol pri mne. Calypsó po jeho boku a Nate po mojej druhej strane s napriahnutým lukom. Uškrnula som sa.
„To dlho nepotrvá," zasyčal Hermes.
„Jedna skupina je aj pri tvojom zámočku, princeznička."
„Tak to je trochu problém pre vás," uškrnul sa provokačne Nate a Hermes sa zamračil. Nate nadvihol obočie a urobil krok vpred. Šíp stále pripravený a luk napnutý.
„Mysleli ste, že toto sú všetci spojenci Ľadovej princeznej? Omyl," precedil skrz zuby a bojovne vystrčil hlavu. Milo som pozrela na svojho najlepšieho priateľa. Bráni ma. On bráni mňa!
„To je maličkosť," mávol Hermes rukou.
„Nepodceňuj ju," odfrkol si Nate pobavene.
„Na tom aj tak nezáleží! Pôjde s nami a všetci, čo ste s ňou, zhyniete v Himalájach. Za mrežami alebo od vyčerpania!" zlomyseľne sa uškrnul Hermes.
„Najskôr sa budete musieť dostať cez nás!" zasyčala Calypsó a všetci moji spojenci urobili krok dopredu. Prekvapene som na nich hľadela.
„Fajn. Prijímame výzvu," precedil skrz zuby Hermes.
Hercules bojovne zvrieskol a vrhol sa do boja. Skočil priamo na Hermesa a úplne ho šokoval, keď zaútočil svojou dýkou. Vytiahla som meč a spolu s ľadom sa vrhla do boja. Čarodejníci predo mnou ustupovali a ja som ich prekvapila mágiou. Po bojisku lietali elementárne gule, syčali dýky a meče, vzduchom leteli šípy a ozývalo sa vrčanie a prskanie patronov najrôznejších druhov. Ja a moji spojenci sme si razili cestu do kráľovstva a Hermesove vojsko sa nás pokúšalo zastaviť. Bol to krutý neľútostný boj. Ozývali sa výkriky bolesti, podráždené nadávky a vyzývavé slová.
„HEJ!" zvrieskol zrazu jeden hlas a ja som zdvihla hlavu. Do riti! Zviera vo mne sa prebudilo a roztiahlo krídla. Odhodilo tigra v mojom vnútri a nahlas zavrčalo.
„TY!" zjačala som a skočila na Théseusa. Zlatý žrebec pod ním protestne zaerdžal, ale to už Vyvolený ležal pod labami môjho patrona. Automaticky sa zmenil aj on a silou leva ma odtlačil. Pohodila som hlavou a zavrčala.
Začali sme okolo seba krúžiť. Cerili sme tesáky, pohadzovali hlavami a šibali chvostmi. Podstata z neho len tak sršala a moja beštia z chaosu sa nemienila stiahnuť. Nakoniec sme od seba cúvli a zmenili sa na ľudí.
„ARTEMIS!" zvrieskol Nate a potlačila som zviera vo vnútri. Musím s tým skoncovať. Toto nie je dobré. Týmto vyvolám väčší strach, ale inak to nejde.
Zazerala som na Vyvoleného a on mi pohľad oplácal. Okolo nás čarodejníci ustupovali. Dopriali nám priestor. Hercules, Calypsó, Nate, Perseus a Nefertiti sa postavili do polkruhu okolo mňa a chránili ma. Podobne postupovalo pár nasledovateľov Thésea. Zvrieskla som a zaútočila ako prvá. Vrhla som po ňom ľad, ktorý spod zeme si razil cestu k Vyvolenému. Odskočil a moje ľadovce zničil údermi blesku. Výbuch nám zatienil na chvíľu zrak, ale neútočili sme bezhlavo. Počkali sme si. Vedela som, že ma ovládol chaos a Théseusa podstata. Musím to skončiť!
Vrhali sme po sebe rôzne druhy mágie, ale najmä sa stretával ľad s bleskom. Šiesty element sme obaja držali na uzde, ale aj tú čoskoro povolíme. Obaja sme to veľmi dobre vedeli, ale nemohli sme nič urobiť. Prvý povolil Théseus. Tmavomodrá podstata akoby ľahko omotaná fialovou lesklou žiarou vystrelila smerom ku mne ako obrovský búrkový mrak. Zviera vo mne zrevalo a roztiahlo krídla. Z mojich vystretých dlaní vystrelil čistý chaos. Obe sily sa zrazili a nad nami sa zablýskalo. Zdvihol sa vietor a začal padať sneh. Vietor mi prečesával vlasy a ja som si v duchu gratulovala, že som si ich zopla do chvosta. Z chaosu odrazu vyletel čierno-sivý drak, ktorý sa stretol s modro-fialovým. Hrdelne zrevali, hlasnejšie ako Orión alebo Sirius. Zem sa pod našimi nohami roztriasla. Draky bojovali proti sebe a ukazovali boj, ktorý sa odohrával v rámci našej mágie. Zatlačila som proti Théseusovi a jeho drak aj sila cúvli.
أنت تقرأ
Srdce ako ľad
خيال (فانتازيا)Ľadové srdce, ohnivá duša, mocná krv. Vždy poznáme len príbeh hrdinu. Príbeh toho dobrého. Ale zamyslel si sa niekedy, prečo sa stala záporná postava tou zlou? Prečo sa postavila na stranu temnoty? Možno aj tu nájdeš odpoveď. Artemis je čarodejnica...