24# ICE-Elfský kvet II.

2.7K 254 97
                                    

Vykročila som s elfami, ktorí stále nezložili luky. Ignorovala som to a nasledovala Hiroshiho. Za sebou som počula tichý šum, ale slovám som nerozumela. Niektorí si na mňa aj zvedavo ukazovali prstom. Bavili sa o mne a ani to nejako neskrývali.

„Na tú pozornosť si budeš musieť zvyknúť," prehodil Hiroshi. „Dlho sme nemali medzi sebou čarodejnicu a tobôž nie tak mocnú. Šesť elementov ! Teda máš ich šesť, nie ?" zaujímal sa. Prikývla som.

„Čarodejníci ovládajú štyri základné, a to: oheň, vodu, zem a vzduch."

„Jeden z týchto elementov má hlbšie spojenie s čarodejníkom. U mňa je to oheň. No, získala som aj piaty element - ľad. A len dnes ráno ďalší. Chaos," odvetila som.

„Je to normálne ?" opýtal sa a ja som zavrtela hlavou.

„Nikdy som o niečom takom nepočula a už vôbec neviem, čo s tým chaosom. Úprimne, mám z neho strach," priznala som sa.

„Kintaro, ak ťa predsa len prijme, ti pomôže. A toto tu," kývol na meč, „by si sa tiež mala naučiť používať."

„Ako vieš, že nie som dobrá šermiarka ?" nadvihla som obočie.

„Kričí to z teba," uškrnul sa a kráčal ďalej.

„Má pravdu," pridala sa elfka, ktorá mi povedala o čarodejníkov, ktorých elfovia zaúčali.

„Mimochodom, som Yuriko," predstavila sa.

„Artemis," podala som jej ruku.

„Takže Ľadová princezná a k tomu šesť elementov ? Ak aj ty sa pridáš k Lovcom alebo Zabijakom, tak celý náš rod... ako to vy Američania vravíte ? Aha, šľak trafí," uškrnula sa a odhalila rad nádherných bielych zubov.

„To som už na pohľad taká neschopná ?" zamračila som sa a Yuriko s Hiroshim sa rozosmiali.

„Áno, aspoň, čo sa týka zbrane. Tuto Hiro je kapitán tohto oddielu a jeden z najlepších bojovníkov vôbec." Šťuchla Yuriko Hiroshiho do boka a on prevrátil očami. Len som sa zasmiala.

Efovia boli na rozdiel od vlkolakov alebo upírov viac ako priateľskí hneď od začiatku. No najmä boli zvedaví. Zatiaľ, čo svorka a upíri uvažovali, či mi vôbec môžu dôverovať, u elfoch som si získala dôveru hneď.

Prešli sme po červenom moste a ocitli sa na zelenej nádhernej lúke. Nachádzalo sa tu niekoľko stanov alebo príbytkov na okrajových stromoch. Uprostred sa týčil typický japonský chrám a typickou čiernou škridlou. Mal štyri poschodia, na každom krásnu terasu, ktorá sa tiahla po celom obvode daného poschodia. Vyzeralo to úžasne.

Elfovia sa postupne rozutekali po celej lúke a pristavovali sa pri iných, pričom im čosi štebotali po japonsky a sem tam aj ukázali na mňa prstom. Čo som ja atrakcia ? Radšej som si elfov nevšímala a ich pohľady sa snažila ignorovať.

„Začni si zvykať. Čarodejnica v našom Klane, to je poriadna novinka," šťuchla do mňa Yuriko.

„Je to čudné," zamrmlala som a Hiroshi sa rozosmial.

„Nehovor mi, že ako princezná nie si zvyknutá na pozornosť."

„Neviem," odvetila som vyhýbavo. Pravdou je, že sa cítim teraz fakt čudne.

„Tak poď, aby sme mali z krku tie formality," chytila ma Yuriko za plece a vošli sme do chrámu.

Úprimne nechcelo sa mi kráčať po schodoch až na štvrté poschodie a dúfala som, že ich vodca, ktorého meno sa mi akosi vytratilo z mysle, sa bude nachádzať na prízemí. Štvrté poschodie by bolo fajn, ale výťah som nevidela, takže by to pre moje nohy znamenalo obrovskú smolu. Vnútrajšok paláca bol veľkolepý, hoci jednoduchý. Na zemi v niektorých izbách sa povaľovali koberce rôznych farieb a veľkostí. Takmer na každom rohu som našla zlatý stôl s vázou s kvetmi alebo kvetináče s nádhernými rastlinami. Vošli sme do jednej haly (na moje šťastie sme zostali na prízemí), kde na jednom koberci meditoval nejaký muž, mne otočený chrbtom, na koberci.

Srdce ako ľadNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ