🖤Tris🖤
Na szczęście żadnej szmaty nam do pokoju nie przydzielili. Byłam całkiem zadowolona, bo miałyśmy widok prosto na piękne, błękitne morze.
-Ja zajmuje to!- krzyknęła Dorka rzucając się na największe łożko w całym pokoju, wyglądała jak małe dziecko.
-Skoro ci tak zależy to proszę, jest twoje- posłałam jej złowrogi uśmiech, a ona i tak nadal się szczerzyła jak jakiś niedorobiony bachor. Miałam dosyć, rzuciłam w nią poduszką, a ona spadła z łóżka jak jeden z tych śmiesznych kotów na youtubie. Wyglądało to tak komicznie, że ja i Julka popłakałyśmy się ze śmiechu.
Gdy Doris wstała z podłogi zaczęła się wojna na poduszki. Trwałaby wiecznie gdyby nie pukanie do drzwi. Momentalnie wszystkie poprawiłyśmy fryzury i odłożyłyśmy poduszki na miejsce.
-Proszę!- krzyknęła Julka.
Do pokoju weszła nasza wychowawczyni, pani Small.
-Witam dziewczynki, mam nadzieję, że podróż przyjemna, a wy wypoczęte, ponieważ o 16.00 idziemy na plaże. Zbiórka jest za godzinę, spóźnialskich nie zabieramy- puściła nam oczko, co było trochę dziwne, po czym wyszła.-Wszystkie klasy idą?- zapytała Doris.
-Chyba tak, przecież jesteśmy na tej wycieczce razem- odpowiedziała Julia.
-Hm, założyć to bikini na sznureczki? Skoro ma tam być klasa twojego brata, będzie to trochę ryzykowne- powiedziała białowłosa siadając na swoim ogromnym łóżku.
-Spokojnie, dopilnuje żeby mój brat i jego durni koledzy nawet cię nie dotknęli- mówiąc to puściła mi oczko.
-Bez przesady- powiedziałam siadając obok brunetki -Jak inaczej straci dziewictwo? Skoro chłopakom nie wolno jej dotykać? -Wyjęłam z kosmetyczki prezerwatywę i rzuciłam ją Dorce.
-Tris, są inni chłopcy, nie musi wybierać akurat debilnych kolegów mojego bras- powiedziała wyrywając mi kosmetyczkę z rąk.
-Mhm, ale w to są same ciacha, plus wszyscy są mega dobrzy w tym- włożyłam winogrono do buzi i jedząc je zaczęłam wymieniać imiona kolegów Jacka z którymi uprawiałam seks.
-Brad, Christian, Emen o ten był dobry, Jeckson.. mm.. pamiętam jak przy nim dostałam takiego orgazmu..Julia uciszyła mnie wpychając mi trzy kolejne winogrona do buzi, a Dorce rzuciła bikini ze sznureczkami.