Multide: Akın 'ın grubu cohhsel demi la.. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin Seviliyorsunuz Umarim beğenirsiniz bu bölümler kucuklukten ibaret ama daha çok bölüm olduğundan büyüklüğe yol alma bölümü de diyebilirsiniz bu bölüme. Umarim beğenirsiniz eleştiriye açığım kötü olan bir yer olursa söylesin lütfen.
~MEYRA EVCEN~
Kalktığımda hastane gibi bir yerde olduğumu fark ettim. Böyle bir yere annem bayıldığında gelmiştim, öldüğünde... Her neyse neden burdayım ki ben? Burada ne işim vardı acaba?
Odayı incelemeye başladığım sırada odaya bir doktor ve orta yaşlarda bir kadın girdi. "Merhaba Küçük Hanım uyandınız mı? Benimkide soru öyle değil mi?" Deyip ufak bir kahkaha attı. Hala burada neden olduğumu bilmiyordum. "Şimdi eğer iyileşmek istiyorsan beni dinlemelisin tamam mı?" Hiçbir tepki göstermedim. Ama dediğini yapıp uzandım. Birkaç testin ardından yanındaki kadınla konuşmaya başladı. Doktor odadan çıktı ve kadın yanımdaki sandalyeye oturdu.
"Merhaba tatlım... Neden burada olduğunu merak ediyorsundur sen. Öyle değil mi?" Kafamı salladım.
"Güzel. Sen yolda bayıldın ve ben seni hastaneye getirdim. Nasıl hissediyorsun? İyi misin? Annen veya baban var mı? Veya bir telefon numarası?" Hayır anlamında kafamı iki yana salladım. "Annen ve baban yok mu?"dedi az önceki sorusunu cevaplamama rağmen onaylamak amaçlı sorduğu sorusuna cevap vermedim. Başımı eğdim.Zaten hayat bana ters dönmüştü. Bir Batman de gelmedi ohh o orda keyif çatsın öf öf niye gelmiyorsun oğlum ya ben napacağım şimdi?! Tek kendini düşün ögh kötü Batman!
Sonunda Kadın kalktı. Kadın o kadar tatlıydı ki bir an annemi hatırladım. Aa şimdi batman belki gizlice yardım ediyordur diye iç geçirdim. "Mmm neyse şu hastaneden bir çıkalım o zaman bakarız napabiliriz? Tamam mı küçük hanım" dedi o kadar tatlı bir ses tonu vardı ki insanın yanaklarını sıkası geliyordu.Doktor tekrar içeri girdi.. Durumumun iyiye gittiği hakkında sözler söyledi. Şükür çıktık ama ama şimdi ben ne olacaktım. Kadın önce yetimhane teklif etti. Ama iyi bir tane bulamayınca vazgeçti. Telefonundan birini tuşlayıp konuşmaya başladı. Kısa ve kendinden emin cevaplar veriyordu. Bense yalnızca onun konuşmalarını ve mimiklerini kullanış biçimini izliyordum. Sonunda birkaç telefon ardından konuşmayı bitirdi. Ve çaresizce yüzüme baktı.
"Başka çarem yok... Benimle gel." Ben ne olduğunu anlamadan bir villanın önüne gelmiştik. Gözlerim büyüdü ve ağzımdan istem dışı "Ohaa!" Kelimesi çıktı. Kadın bir kahkaha kopardı kadın sıfır bedendi ve o kadar güzeldi ki bu evde yaşamasına şaşırmamak gerekiyordu. Kadın gülünce yaptığım hatanın farkına vardım ve yanaklarımın kızardığına hissettim ve o yüzden başımı yere eğdim. "Hadi küçüğüm in arabadan...'' Kadının ses tonuna hayrandım ama annemi anımsıyordum ve bu benim hoşuma gittiği söylenemezdi. "Birkaç gün burada kalmak zorundasın. Birkaç akrabana ulaşmaya çalışacağım. Bu arada ben Elis... Küçük kız..."
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
-İKİ AY SONRA-
Yeni bir anneye sahiptim. Elis... Evet annem olmuştu. Gerçek bir anne.
O kadar mutluyum ki! Hayatımın en güzel iki aynını yaşıyordum. Muhteşem bir duygu... Beni alma sebebine gelincee... Çocukları olmadığından almışlar beni yanlarına. Ben onun bir nevi kurtuluş sebebiymişim aslında. Çocukları olmazsa bu güzel kadını terk etmek zorunda kalacakmış. Neden terk etmek zorunda kalıyor anlamış değilim. Söylemek istemediği içinde üstelemedim zaten. Çok güzel bir annem ve şuan Amerika'da olup hiç görmediğim bir adam vardı... Belkide baba diyeceğim bir adam...
Elis anne beni okula bırakıp gitti. Daha ilk haftamdı okulumda. Koruyordum açıkçası çünkü ne bileyim ya işte korkuyorum tanımısız ne söylesem anlatamam size. Hepimiz yaşamışızdır belki... Daha yeni tanıştığım annemi kaybedecekmişim gibi geliyordu...
Hocalar beni çok sıcak karşıladı okul bizim evden biraz küçüktü. Ama baya iyiydi ve dolu oyuncak vardı. Özellikle bugün çok mutluydum babam diyebileceğim bir adam gelecekti. Ve ve bir yandanda korkuyordum eğer ya beni istemezse ben naparım?! Spiderman sana ihtiyacım var! Bana yardım et!
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Ve babam diyebileceğim adam beni çok sevmişti! Tabi bende onu. Çok yakışıklı ve kaslıydı sanki film oyuncusu gibiydi. Tamda aradığı kadını bulmuştu. İkiside çok güzel bir çiftti. Ve bende onların üvey evlatları ama olsun gerçekte sayılırdım belki...
-LUNAPARK-
Babam ikinci günümüzde beni lunaparka getirmişti çok heyecanlıydım çünkü hayatımda ilk defa önceden yalnızca televizyonda hayran hayran baktığım çocukların arasında olacaktım. "Ya ama niye bunlar birbirine çarpıyor ve niye trafik polisi yok?"dediğim şey karşısında annem ve babam bir kahkaha patlattı. "Meyracım onlar zaten o yüzden varlar işin eğlencesi o ya o yüzden güzelim. " dedi babam "Binmek ister misin Meyracığım?" Bu arada babasının ismi Emre. "Tamam tatlım deyip alnından öptü eşini. Ben koşmak istiyordum çığlık çığlığa bağırmak! Öyle bir mutluluktu yani. Anlatabildim mi?
Arabalara bindik.Direksiyona annem geçti. Sürerken o kadar eğlenceliydi ki milyonlarca kez güldüm. Bir sürü şeye bindik. Ve çok sayıda kahkaha attık. Sonunda gün bitti. Ben yorgunluktan ölüyordum o yüzden babam beni kucağına aldı ve uykuya daldım. Kalktığımda odamdaydım. Odam harikaydı pespembe ve üstüne üstlük o geçen iki aylık zaman diliminde annemle almıştım annem benim istediğim eşyaları aldığından daha çabuk ısınmıştım odama. Odamda Spiderman,Pamuk prenses,Batman,Cindirella, Superman posteri yapıştırmıştı! Annem onlara düşkün olduğumu biliyordu. Ve odanın akustiği bozulmasın diye Cindirella gibi pembeli mavili posterler eklemeyi de ihmal etmemişti.
Sabah annem beni okula bıraktı. Babam sabah erken çıkmıştı. Sonunda okula vardık. Kapıyı açıp elimle havada bir öpücük yolladım anneme. "Görüşürüz anecikim " deyip kapıyı kapattım. Anaokuluna girdim. Öğretmenim beni karşıladı. Okula girdiğimde en baştaki günlerde olmayan çocuklar gördüm. O kadar zenginlerdi ki hepsi. Bunlar dörtlüydü birde hepside çok tatlı..Arkadascikciklerim umarım beğenirsiniz.. Bu bölümler sizin istediğiniz gibi ekşınlı olcak! !! Sefiyom sizi oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin...
Yorumları için
@12345metiye Teşekkürler seviyorum seniii 😍😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMDAN ÇIK ARTIK " KIZIM "
RomanceToz pembe aşk kırıntılarımız vardı bizim ama sonuç mühim... Kan kırmızısı biten son....❤ Aşk bu kadar gaddar olabilir mi? Veya sen Akın KESKİN Meyra' ya katleden zalim.. Hazin sondu ama onlarla birlikte hazinede son buldu... HAYATIMDAN ÇIK ARTİK "...