BİZ SEVGİLİYİZ!

206 40 2
                                    

Multide :MEYRACIKIMIZ

      Gördüğüm  şeyle şok olmuştum. Karşımda... Karşımda resmen Akın başka bir kızla... Çüşşiyoo kız Akın'a yaranmak için her yerini açmış hatta resmen mayoyla gelmişti. Akın nasıl bunu yapardı! Hah! Deyip dudağımı yukarı doğru kıvırdım.  Normalde ölsem umrumda olmazdı ama küçükken beni sevdiğini söylemiş  ve tüm sosyal paylaşım sitelerinden rahatsız ettiği yetmezmiş gibi  telefon numaramı bulmuştu. Daha dün ya daha dün gece instagramdan bana mesajlar atan çocuk bu muydu?!

      Asla!..

      Arkamdan bana sarılan iki erkek eliyle korkudan beynime kan sıçramıştı resmen! Korkuyla  arkamı döndüğümde... Evet... yani... galiba... oydu ya evet evet oydu onların grubundaki A...A.. Ateşti bu.. Akın 'ın facesinden görmüştüm orda

Ateş yine mallık  peşinde  :))
 

    Yazmış ve Ateş  yemek yaparken üstüne yağın sıçramasıyla yüzünü buruşturmuş bir selfie     çekilmişlerdi. Tabi ki Akın sırıtıyordu. Ordan hatırladım zaten çoğu fotoğraf ta da hep birliktelerdi.  Ama Akın 'ın kız meraklısı olduğuna  şu saatten sonra  yemin edebilirdim. 

       Gözlerim kocaman olmuştu ne yapmaya çalışıyorsun der gibi bir bakış attığımda bana beklememi söylermiş gibi bir işaret yapmıştı.Ne yapacağımı şaşırmıştım. Ateş'in kolunun arkasında galiba isminin Arda olduğunu bildiğim çocuk Su 'ya kışkırtıcı bir tarzda bakıyordu. Normalde olsa uçan tekmeyi koyardım. Ama bir adamın kollarındaydım ve bu adam Ateşti! Yani şuan , şu dakika, şu salise hiç mi hiç normal değildi... O yüzden yalnızca bana düşen sükut kalmaktı..

    Ben Ateş'in ifadesiz suratından ne yaptığını çözmeye çalışırken o Akın'ı en keskin bakışlarıyla süzüyordu. Sanki çok sıcak olmuştu burası birden ya.. Sanki kalbimin...Kalbimin ritmi değişmişti. Ve şuan Ateş'in kollarında olduğumdan galiba hayatımın en huzurlu yerindeymişim gibi hissediyordum. Ya ismi gibi beni yakıyordu sanki... Ben tekrar tekrar onun gözlerine dalarken arkadamdaki sesle irkilmem ve  Ateş'in beni kendine bastırması bir olmuştu. Ve ben  arkama dönemiyordum.

   "Ooo Ateş yeni manita mı? Hayırlı olsun dostum! Kanka çevirde bizim yüzümüzde bir güzellik görsün! Vay birde sarışın en sevdiğim. Bu sefer turnayı gözünden vurmuşsun panpa!" demişti ukala ukala... "Imm çok doğru Kardesim çok doğru! Evet!
Umarım Sevgilimi beğenirsin dostum!"  dedi sinirle sırıtarak.Ne yapacağımı şaşırdım.  Sev... sevgili demişti bize ya?! Duyduğum şeyle gözlerim kocaman oldu. Ve beni önüme çevirdi. Ve Akın'ın çığlık atan, acı kahve tonlarındaki gözlerine gözlerimi sabitledi.

     Akın beni gördüğü an yüzündeki sırıtış kaybolmuştu. "Me... Meyra!"sesinin tınısı bana çok yabancıydı, yalancıydı.. Şuan ona 'Yaa evet biz sevgiliyiz... Hatta onuda geçtim. Biz söz nişan falanda yaptık.Hatta.. Hatta  Bir saat sonra düğünümüz var!'  Demeyi ne çok isterdim.

     Ateş 'evet' cevabını vermem için kollarımı hafiften sıkmıştı.  Bende durumdan istifade ondan öcümü alacaktım.  Yok öyle yağma! "Ya ya evet biz sevgiliyiz!" dedim ve Ateş' in kollarından kurtulup masasına doğru ilerledim. Bacağına bir tekme attım ve o sırt kısmını yere doğru eğmişken durumdan istifade,  karnına bir tane daha attım. Masadaki suyu alıp en iğrenç şeyi yaptım ve buz gibi suyu tişortünün arka tarafını kaldırıp  boşalttım. Arkadaşları bana hem şok olmuşçasına bakıyor hem de bana deliymişim gibi bakıp sessizce gülüşüyorlardı. Çağla ise 'helal' demiş gibi sırıtıyordu.

    "Sen Akın KESKİN nerden bana hesap sorma hakkına sahip olabiliyorosun?! Tı yazık!Ben sevgili olunca sana mı battı!" Dedim sesimi zorla en keskin ve kışkırtıcı tarza getirmeye çalışarak. Ona bir yumruk daha atacaktım ki  O herkesin içinde tişörtünü çıkarmıştı ve ben ona kocaman gözlerle bakmayı bırakıp  utanç dolu gözlerle önüme döndüm ve bu iğrenç olay karşısında dilimi çıkarttım.  Şu mide bulandırıcı olay karşısında bize sinirle ve şaşkınca bakan insanları umursamadan Ateş'in  yüzüne dahi bakmayıp ordan salisede ayrıldım. Ama şuan Ateş'in sırıttığından emindim.

      Halen aklım almıyordu! Neden beni sevgilisi olarak gösterdi?! Sonuçta çocukluk arkadaşlar yani beni sevme gibi bir seçenek  vardı ama çok tuhaf!  Ama Ateşşş... Ne bileyim acaba... Yok ya o mu sevecek seni Meyra... Meyra EVCEN'i mi hiç güleceğim yoktu!

     Çağla ve Su annesini arayıp bizde kalmak için izin aldı. Tabi bu akşam ilk  vücuda en iyi gelen 'GİYBET  TİME'   yapacak ve bugünkü olanları konuşacaktık.  Akşam yemeği çok sessiz geçmişti. Babam dahi hiç ağzını açmadığı için biraz endişelendim.  Babamın ağzı durmaz ki normalde. Annemin başının etini yerdi. Zaten annem biraz endişeli ve gergin gözüküyordu. Ancak iş içindir deyip kendimi rahatlatmaya çalıştım. Bizde akşam yemeği biter bitmez direkt odama geçtik. Yatağım büyük  olduğundan üç kişi rahat sığardık. 

    "Ya kankeytolar nepcem ben?!" Sabaha kadar neler yapacağımı konuştuk ancak 'GIYBET TİME ' VE 'ÖNERİ TİME' sıkıcı ve gereksiz geçmişti...
 

Arkadaşlar alın size Ekşın sjjsjs umarım beğenirsiniz oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin  💙💙💙

     

HAYATIMDAN ÇIK ARTIK  " KIZIM " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin