BİZ SİZİN HAYATINIZA MASAL OLMAYACAĞIZ

142 20 2
                                    

Multide :Ardaa...

-Arda YİGİTOĞLU -

Sabah duyduğum alarm sesiyle küfür edip saçlarımı karıştırarak uyandım. Aptal gibi hissediyor ve dün gece hakkında hiç bir şey hatırlamıyordum. Yataktan çıkıp hızlıca kıyafetlerimi değiştirdim. Aşağıda Akın Beyler olduğunu görünce 07.47 olan saati 07.48 yapıp koltuğa oturarak 1 dakikanın geçmesini bekledim. Nihayet alarm caldığında Akın küfür ederek uyandı ve yastığı bana fırlattı.

Dün gece Meyra yüzünden baya kötüydü... Ilk defa bu kadar kotu olmustu zaten. Bizde kesin dün gece viskileri kafaya diktik. O yüzden kafam kazan gibi! "Lan hadi kalk olum okula geç kalıcaz!" diye bağırınca küfürleri sıralamaya devam edince bu sefer ben ona yastığı fırlattım. "Lan imansizin evladı kalk!"
Dediğimde halen ben kahkaha atmaya devam ediyordum. Hafif kalkarak kendini yataktan kaydirark iyice yukarı doğru çıktı. "Moruk yaa" deyip göz devirince mutfağa doğru ilerledi. Dolabı açıp içine baktı sonra kapattı. Bende "Hadi ben gidiyorum gelirsen gelirsin! " deyip cevap almadan hızlıca evden çıktım. Her ne kadar Akın çok kötü bir durumda olsa da bugün ne yapacağı hakkında en ufak bir fikrim yok belki annesinden çok taniyorumdur onu ama.. İlk defa Akın aşık oldu be! Tek gecelik ilişkiler yaşardı. Benim gibi. Tanıştığımz kızları bir daha da görmezdik zaten.

Kısa bir yolun ardından sonunda okula geldiğimde arabadan inip bana bakan kızlara göz kırptım. Kesin şimdi tüm gün bunu konuşacaklardı. Sırıtarak ordan uzakalşırken yanımdan geçen Su bana saliselik bir bakışın ardından adımlarını hizlandirarak ordan uzaklasacakken kolunu kavramdım. Otoparka henüz kimse gelmeden onu duvara yaslayinca bana ölümcül bakışlar fırlattı. Ona iyice yaklaşıp dudaklarımızda milimlik bir mesafe kalmıştı ki beni elleriyle itince istemsiz kaşlarım çatıldı. "Hah! Senin beni bu kadar aptal belleyeceģin aklımın ucundan geçmezdi. Tek gecelik ilişkilerle kızların hayatına yazdığınız masalı Meyra 'nın hayatına destan olarak yazamayacaksınız! Meyradanda bendende Çağladanda uzak durun! Sizin hayatınızdaki lanet hikayede ismimiz geçmeyecek! Olurda geçerse..." " Sen ne dediğinin farkında mısın?! Sözlerine dikkat et yoksa senin hayatının destanı olurum! Hemde çok uzun bir destan hiç bitmeyecek mesela! Akın hakkında böyle konusamaya devam edersen..." Dediğim an beni itip ağlayarak koşmaya başladı. Sinirle duvarı yumrukladım.

Sınıfa girdiğimde en arka sıraya oturmayı planyacaģım anda Akın yanına yeni bir kız almış oturuyordu. Kızla dahi gulusmuyordu. Umursamazca davranıyor kız ona yavşıyordu. Yanından tam geçerken "Çok hızlısın kardeşim.." deyip fikir değiştirdim ve Akın 'ın arkasındaki sıraya oturdum. Gözlerim Meyra 'yı bulduğunda tam arkasında oturan Su ' yun bana baktığını görünce sırıtmıştim ki başını ona baktığımı görünce sanki hiç bir şey olmamış gibi önüne çevirmisti. Yanıma gelip Aras oturunca koynundaki yeni dövmeyi fark ettim. 'La' kelimelerini yazdırmıştı. Anlamamıştım ama suan anlatamayacagini biliyordum. Her ne kadar serseri olsada ne kadar utangaç ve içine kapanık olduğunu ve kızlara hiç konuşamadığını biliyordum. "Soll, laaa!! Si ,Do!" Diye bir espiri yaptığımda "Hayvan herif sus! " deyip ağzımı kapatınca en nefret ettiği şey olan saçlarını karıştırdım. Galiba fazla ileri gittiğimi düşünürken Karnıma yumruğu yemiştim bile. "Başkan ne iş??" "Sorma yaa sonra anlatırım" deyip konuyu kapatınca ustelemedim. Bakışlarım tekrar Meyra 'yı bulduğunda Akın 'a belli etmemeye çalışırcasına göz ucuyla bakıyordu. Bu kızlar yok mu?? Belli etmemeye calışsada bizi en zor bırakan dünyada çok az kalmış bir canlı türü herhalde...

Ders bitiminde Ateş gelince hepimiz iyice gerilsekte belli etmemeye çalışıyorduk. "Vayy kardeş dizlerimi kanattınn!!" deyip el çakıştık bana gülümseyip sırasına geçerken Akın aksine "Şükür Kavuştuk kardeş.." deyince Ateş 'te bunu bekliyormuscaisna gülümseyip el sıkıştılar. Akın Meyra 'nın harekete geçmesi ve kıskanıp kiskanmamasini anlamak için kıza iyice yaklaşıp saçlarını okşamaya başlamıştı. Kız sabahtan beri ne yaptıysa pas vermeyen Akın'ın bunu yapması karşısında sabahtan beri yaptığı hareketlerine daha fazlasını ekleyerek Akın 'ın resmen üstüne çıkmıştı. Meyra iyice sinirlenmişti. Akın kıza biraz daha yaklaştıktan sonra tam kız onun gömleğininin düğmelerini sınıfın ortasında çıkaracaktı ki Meyra sinirle ayağa kalkmış bizim sıraya doğru sinirle ilerlemişti ku Akın "Ahh kabul etmiyorum güzel bayan! Beni orda birakmayacaktiniz..." dediği an Meyra sırıtıp Akın 'ın iki sira arkasındaki Ateş 'in yanında boş olan sıraya oturup ukalaca sırıtmıştı. Akın öylece kalmış kızı sırasının üzerinden itmis umursamaz tavırlarina geri dönmüştü. Kızlarsa birlikte el çakışıyorlardı. Ateş bir yandan sırıtıyor bir yandan Meyra ' nın yanağından makas alıyordu. "Aramıza hoş gelsin ufaklık cidden Akın'ın söylediği kadar inatçı keçisin! " dediğimizde gözleri pörtlemiş ellerini sinir vr utançla sıkıyordu. Kalemliģini alıp yarısı patlatmış yarım stres atmak için en iyi çözüm olan üstü baloncuklarla kaplı olan bir şeyi çıkartınca ağzımız açık kalmıştı.
"Vayy sende bendensin panpaa!" deyip bende çantamda bruşmus olarak bulunan Meyra 'nınkinin aynısı olan stres atma şeyini çıkarınca Aras bize göz devirip "Nerden buldun lan bunu işsizz!" deyince Meyra ile el çakıştık. Ateş bize gülerken biz elimzidkeileri patlatiyorduk.
Şükür ders bitince hepimiz eve gidecekken Akın Ateş 'in boynuna yapışmıştı. "Sen... Benim sevdiğim kızdan uzak dur! Arkadaşım dedim bağrıma bastım. İnsancıl davran Ateş!" Dediğindee göz devirip "Boş konsuuyrsun Keskin Meyra benim hepte òyle olacak burda uzak duracak biri varsa sensin!" deyip tıklayınca onları ayırıp Aras bir kenara ben bir kenara onları evlerine bıraktık. Eve gelince hızlıca odama çıktım. Şimdi annemle açlık tokluk yarışına girmek istemiyordum. İnstagrama girdiğimde Su ' ya girdim. Ne güzel kızdı ya... Diye düşünürken gözlerim uykuyla buluşmuştu...

Arkadaşlar ne olur oy ve yormalrinzu çok değerli... 😇
Ve biliyorum kısa bir bölüm oldu... Ama malum teougm var ne olur dua istiyorum ev sizi çooook seviyorum 👽👽

HAYATIMDAN ÇIK ARTIK  " KIZIM " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin