ÖCÜ VAR ORDA YAHU !

235 48 5
                                    

Multide : KÜÇÜK MEYRA İyi  OKUMALAR! Lütfen okurken oylayin çok ihtiyacım var!! Seviliyoonuzzz 😆😆😆

    Olsun ya yine yırtmıştım. Annem çok kızmadı da zaten. Eve geldiğimde hiç bir şey yemeyip zor bir gün olduğundan direkt uykuya teslim edecekken kendimi annem girdi odaya. Gözlerimi kapalı tuttum.  Uyuduğumu sansın istiyordum. Çünkü konuşacak ne hal vardı ne mecal.  Şuan tek ihtiyacım rüyamda gerçek annemi görmek olduğu için uyumalıydım.  Annem saçlarımı üstüne küçük bir öpücük bırakıp odadan çıktı. Bende sımsıkı olan gözlerimi açınca birden bir öcü gördüm! Resmen öcü ya niye duvarda ki o! Ya beni yerse! Hemen aklımda hala kaldığına şaşırdığım ve her gece mutlaka okuduğum eniştemin bana öğrettiği sübhaneke duasını okumaya başladım.  Acaba annem biliyor muydu? Neyse ya bunu sonra düşünürüm  zaten öcü koskocaman. Birde üstüne üslük ben elimi oynattığımda  oda oynatıyordu.  Elime oyuncak sopayı aldım. Ben güçlüyüm yahuu senden mi korkacağım?  Diye düşünürken sopayı öcüye vurdum. Maalesef öcü gitmedi hatta daha çok büyüdü. Yatağın üstüne çıktım.Öcü daha da büyürken gözlerimden korku akıyordu. "Pis öcü ben daha büyüğüm!Senden mi korkacağım ben?!" En sevmediğim oyuncağımı fırlattım.  Öcüye de duvarada bir şey olmamıştı! Birde ben bir şey atınca oda oynuyordu. Öcüye dil çıkardım "Tamam öcü kardeş sakın beni yeme! öögghh pis öcü!!" Diye bağırır bağırmaz yataktan bir hışımda çıktım  "Anneee!!!" Annem çok korkmuş olacak ki üstünde  kırmızı geceliğiyle ve dantel işlemesi dizinin bir  kaç parmak üstünde biten bir üstle  çıkmıştı odadan. Kollarına atladım. "Ne oldu kızım?!Gece gece niye korktun yoksa evde bir şeyler mi var? Ya Emre ben sana dedim evi ilaçlatalım diye! Niye çıkmadın yataktan! İşte kızım baban odun ne olacak çıkmıyor yataktan! Sen neden korktun prensesim?! Hadi cevap ver kızım?" annemin bu huyuna hayrandım hem çok hızlı konuşuyor hemde çok tatlı ve şevkat akan bir ses tonuyla hızlı konuşmasına eşlik ediyordu. Ama şu öcüyü anneme söylemeliydim önce! "Anne ben bir öcü gördüm. Birde babamdan daha kalın bir odun olan  sopamı attım ona ama ona bir şey olmadı! Anneee hiç konuşmuyor da! Ben napacağım yahu! Bu odada ya beni yerse! Yoksa beni sevmiyor musun anne babam seni korur ya ben ben ölürsem kim koruyacak beni?! Öcü yiyecek beni ben biliyorum. Hani bir tane casper varya aynı onun gibiydi!Ben napacağım şimdi ya batman yok birde! Baba uyan bizim evi öcüler bastı!!! Bab..." Deyip annemin zor tuttuğu kahkahasını patlatmasıyla sözümün yarıda kesilmesi bir oldu. Annemin kucağından yere atlayıp yatak odasına koştum. Babam rahatsız olmuşçasına kaşları çatık bir şekilde uyurken onun üstüne atladım. "Babaaa! Evi öcüler bastı uyan şimdi bizi yiyecekler hadi kalk babaa! Baba  ben Spiderman değilim seni örümcek ağımla taşıyamam. Yoksa seni burada bırakıp annemle uzaya çıkmam ve uzaylı istilasına yakalanmadan dev bir mutant lazeriyle dünyadaki öcüleri yok edemem!Baba uy..." dediğimde bir sözüm daha yarıda kesilmiş oldu. Babam kahkaha atarken bir yandan uyanmış beni koltuk altlarımdan havaya kaldırmıştı. Bende minik bir sesle kahkaha atıyordum.  "Benim kızım çok mu çizgi film izlemiş haa? Mmm... O zaman bizim evde öcü varsa seninle bir oyun oynayıp öcü avına çıkalım. Ve ben çok yorgunum tamam mı? Sonra güzelce uyuyalım?" Babamın söylediği şeyle gözlerim kocaman olup parlarken  kapıda bize gülümseyerek bakan anneme gözlerimi heyecanla büyüttüm ve babamı zorla yataktan kaldırıp  odama doğru yürürken babamın  bacağına sarılmış yürümesi ve öcünün onu yememesi için sıkı tutuyordum.  Babamda çok sakin ama Avcı olduğundan bir o kadar çevik görünüyordu. Ve oda sanki benim için olsa gerek korkmuş görünüyor ve ne söylesem "Aa gerçekten mi vuu! Sen nasıl dayandın bakalım buna küçük hanım?" Gibi cümleler kuruyor bende altta kalmıyor "Off baba fazla abartıyosun " diyerek bacağından çıkıp en önde yürürken annem ve babam bana kahkaha atarak eşlik ediyorlardı.

  

    Nihayet odama geldiğimizde kapının açılmasıyla hayalet benim odada olduğumda ki yerimde değil bu sefer tam karşımda daha büyük bir şekilde duruyordu. Annem ve babama işaret parmağımı göstererek  "Ahaa!Orda ama yer değiştirme gücü mü var onun?! Yer değiştiriyor ve tam karşıma geçiyor baba anne sizi çok seviyorum ama bu öcü bizi yiyecek!" Dediğimde annemler bana güldü ve onun sadece bir gölge falan olduğunu söyledi. Banane yahu o zaman casper olmazdı değil mi canım? Hala korkum geçmediğinden onların ortalarında yatmaya karar verildiğinde daha da heyecanlandım.  Babam yatar yatmaz uyurken annemle sarılarak uykuya teslim olmuştuk...

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin  sizi sefiyom iyi okumalar  💚 💛 💜

HAYATIMDAN ÇIK ARTIK  " KIZIM " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin