Arkadaslar hikâyemi okursanız oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin :D sefiyom sizi lütfen bu bölümler bol bol aşk kokucakk bu arada oy verenlere çok tsk ederim.. LÜTFEN OKUYUN YA NE OLUR!!!
~Meyra EVCEN ~
Okul mu yarışma yerimi belli değildi yani o derece tatlıydılar ama beni ilgilendirmiyor şuanlık inşallah şu zengin züppeler bana bulaşmaz da bende rahat bir nefes alırım.
Derslerde dörtlü çok başarılıydı ancak galiba grubun başı her şeye itiraz ediyor.Allahım zengin pis çocuk. Benden temizdi o ayrı mesele ama banane! Öküz odun kütük hayvan bitki eşya ÇİÇEK! Bunu onun yüzüne söylemek isterdim. Ama annemi ve babamı üzmek istemiyorum. Sınıftan bir çocuk bana göz kırptı. Bende hocaya şikayet ettim. Hoca çocuğa kızdı herkesin içinde. Elimi yavaşça göğsümden aşağı itip hocaya çaktırmadan "ohhhğğğ " dedim çocuk bana iyice sinirlenirken o çocuğun onların grubundan sarışın olan olduğunu fark ettim. Birde utanmaz üstüne 'love' yazmıştı. Eti manga! Sonra onların grubunun reisi konuştu. Ayağı kalktı birde hödük "Hocam yaa biz bu sınıfta ispikçi istemiyoruz. O kızı başka sınıfa yollayın yoksa ben giderim bu sınıftan!" hoca umrundan taviz vermedi "Sen çok şımardın artık istersen gidebilirsin o bizi Kesmez! " demek ki hoca ailesine söyleyemeyeceğini ve sınıf değiştiremeyeceğini biliyordu. Ders bitti. Teneffüse çıktım. Annemi hatırladım. Hala her gece onun için ağlıyordum. Birden göz yaşlarıma hakim olamadım. Aktılar damla damla.
O an bizim sınıftan çok tatlı ve şirin bir kız yanaşmıştı. Aslında biraz erkeksiydi ama olsun cidden çok iyi niyetliydi. Aslında ağlamamın tek sebebi annem değildi.O pis çocuğun dediklerininde göz yaşımın bir kaç damlasında yeri vardı. Ya beni sınıftan atarsa ve annem üvey annem ben böyle bir şey yaptım diye beni bırakırsa! Of ya hayat çok bayat be kardeşim. Neyse kız " Merhaba Meyra niçin ağlıyorsun? Akın yüzünden mi? Boşver o çocuğu hep öyledir. İstersen dövebilirim. Dövmüşlüğüm var. Pis züppe işte. " dedi . "Yok Çağla saol. Arkadaş olabilir miyiz? Ben hiç arkadaşa sahip değilim. Hem onun için ağlamıyorum.Benim başka başka nedenlerim... " tekrar göz yaşlarım aktı. Kız bana sarıldı ve hiçbir şey söylemedi. O an yanımıza o grup geldi tövbe tövbe aslında dışardan bakılınca masum,sinsi, havalı ve güzel bir kız gibi durduğumun farkındayım ve resmen herkes sınıfta bana bakıyor. En başta sınıf mevzusunu söyleyen Akın denilen çocuk arkalarında o göz kırpan ve iki tane tatlı çocuk belirdi . "Oooo kimler varmış burda?!(Sırıttı ve ukalaca gülümsedi) Sen kimsin de bizim grubu şikayet ediyosun kızım?! Ben senin gibilerini çok gördüm ama sonuç mühim " dedi arkadaşları gülmeye başladı. Ama içlerinden en masum olanı ve tatlı olanı gülmüyordu. Akın 'a sinirli bakıyordu ve onun yanındaki hunharca gülüyordu. Ve göz kırpan hala delice sırıtıyordu. O an cırladım "Bende senin gibilerini çok gördüm ama tühim " deyip yüzüne tükürdüm ve oradan uzaklaştım.
Arkadaşlar tühim dedi çünkü tükürdu. Türkçeye saçma sapan bir kelime ekledim yupppiiii!!! Bu arada oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin sizi sefiyom iyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMDAN ÇIK ARTIK " KIZIM "
RomanceToz pembe aşk kırıntılarımız vardı bizim ama sonuç mühim... Kan kırmızısı biten son....❤ Aşk bu kadar gaddar olabilir mi? Veya sen Akın KESKİN Meyra' ya katleden zalim.. Hazin sondu ama onlarla birlikte hazinede son buldu... HAYATIMDAN ÇIK ARTİK "...