NİYE BEN?!

254 51 4
                                    

Arkadaslar hikâyemi okursanız oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin Seviliyorsunuz Umarim beğenirsiniz kötü yer varsa söyleyin lütfen Multide -Meyra 'nin üvey annesi

~MEYRA EVCEN ~

    Sonunda okul bitti. Eve gider gitmez odama kapandım. Ve ağlamaya başladım. Annem girdi içeri ."Kızım prensesim ne oldu?" Anneme tabiki anlatamadım. Eğer anlatsam üzülürdüm. Çok seviyordum onu ben yaa. Kıyamam ona. Ateşim çıkmış olacak ki annem babamı çağırdı ve doktor çağırmasını söyledi. Sınıfta sevilen bir kişiydim ancak arkadaş konusunda ne yazık ki aynı şeyleri söyleyemem.Yani istiyor ancak beceremiyordum galiba. Ama herkesin arkadaş çabası olduğu belli. Bu tür saçma sapan düşüncelerden sıyrılıp  annemin bir doktor çağırmaşıyla her şeyin hâlollmasını umdum.Ama maalesef 2 - 3 gün yataktan çıkmak yokmuş. Ne yapacağım ben evde önceden ev için yalvaran ben şimdi okula gitmek için yalvarmaya başlamıştım. Ama anne işte bırakır mı?! Çok no çok çok no!

- Üç Gün Sonra -

    Sonunda azcık olan hastalığım bitmiş. Ve anneme koskocaman bir Smile yollamıştım. Onu çok seviyorum ben yaa. Okulun alay konusu olacaktım.Çünkü bir kez bizim okulda biri hastalandığında en son dillere destan olmuş mübarek Leyla ile Mecnun' dan daha tanınır olmuştu.

     Okula geldiğimde herkes bana yaklaşmamaya çalışıyordu.Ancak hani şu geçen benim yanımda olan kız var ya o yanıma gelmişti. Hemde elinde bir buket çiçekle. Annem Hocamın yanına gitmişti. Bende o kızla bir bankta oturmuştum. O an kızın ismini unutmuşum. Ve nasıl teşekkür edeceğimi bilemedim. Babamın yakın bir arkadaşı gelmişti geçenlerde. Ben hasta olduğumda babam sanki dünyada en sevdiği kişi gibi karşıladı ve onu bana olan sıcak kanlılıktan sonra ilk defa bu kadar sıcak kanlı görmüştüm.Tabi ben meraklı melehat odamda durmamış. Onları dinlemiştim ve onlar birbirine neydi ya galiba.. Şey 'abh...'  buldum 'ahpab' diyorlardı.Bende onunla arkadaş olmak adına diyebilirim. Öyle değil mi? Kız galiba teşekkür beklemiyordu. Çok iyi niyetliydi. Ve benim yanağıma bir öpücük kondurdu. Bende "Teşekkür ederim ahpab" deyince tam yanağına eğildim ki hunharca gülmeye başladı. Ne dedim ki ben yaa.. " ri.. ricc. .. hahaha ricaaa edd.. hahaha rica ederim ama ama sen bu kelimeyi bilmiyorsun ve gördüğüm üzere ismimi unutmuşsun. Ahpab yakın arkadaşlar arasında erkekler için kullanılır ve unutma bir daha ismim Çağla Meyracım." Bu kızın akıl okuma gibi bir özelliği varda ben mi göremiyorum?! "Şey şey.. ben özür dilerim bir an hatırlayamadım. Kusura bakma lütfen bu arada tekrar sağol Çağlacığım. " dedim ve ikimizde gülmeye başladık. Ne olmuş kızdan ahpab olmaz mı? Niye olmasın bak olduk biz... Sınıfa doğru yürüdük ve anneme bir öpücük kondurdum ve sınıfa girdim ve girer girmez olaydım. Herkes benden kaçmak için yer arıyordu. Bende sinirlendim tabi hem hüzünlü hem sinirliydim. Ne olmuş hasta olmuşsam?!Birde şu grup yok mu ıyhh bana hava atmaktan başka bir şey yaptığıkları yokk!

    
    O an lanet okudum. Ne var ya bende başka birisi mi kalmadı benle uğraşıyor bu çocuk. Karşımda dikilmiş. "Öğhh  bu kız hasta yaklaşmayın hasta bu kız şimdi bir de bize  bulaşacak. Çok pissin! Sen nasıl geldin buraya ya.. Hemen gi..." der demez patladım. "Sen kimsin ki bana pis diyorsun! Çocuk bak ben senin bildiğin kızlardan değilim. Hiçte olmadım zengin züppe. Sen git ve kendine bulaşacak başka bir kişi bul! Eğer bulmam diyorsan sonuçlarına kendin hazırlan velet! " Diye gürlemiştim ama  çocuğun hiçte korkak bir hali yoktu ve bu benim sinirimi daha çok bozdu tabiki (!) Arkasında duran iki diğer kafadan kontak çocuk şaşırmış görünüyordu. Ve o geçen sert bakışlar atan çocuk galiba grubun en iyisi sırıtıyordu ve bana tatlı tatlı bakıyordu. Bende ona göz devirdim. O pis boğaz tekrar konuştu "Bak pis kız bana bir daha sesini yükseltirsen seni gider  babama söylerim. Ukala! " der demez üstüne atladım ve saçını çekmeye başladım." Seni ukala, budala, şapşal, zengin diye kendini bişi sanan jojuk bir daha bana bulaşmaaa!" diye cırladığımda hoca bana kızdı tabi. Tam vaktinde içeri girdi öğretmen. Dua ediyorum ki beni acayip çok seviyordu sadece azcık azar işittim. Ve annemi araması gerektiği için annem gelmişti. Sonra azar işittim. Ama tatlı bir Smile yolladım. Ve çok kızmadı.

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin... Sefiyom la siziii ♡♡♡

Melek biricigim ♡☆♡☆♡
1235metiye aşkım ♡☆♡☆♡

HAYATIMDAN ÇIK ARTIK  " KIZIM " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin