☆☆☆ÖNEMLİ ☆☆☆
Canım lar soruları lütfen yanıtlayın.. Yorumlarınız çok değerli ve hikâyeme istediklerinizi görebilirsiniz ;))))Arkadaslar hikâyemi beğenmiş ve okumussaniz zaten buraya kadar gelmişsinizdir... HİKAYEM çok tanınmıyor farkındaydım. Rica ederim ve lütfen hikâyemi kutuphatnenize ekleyin!!!!
Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen canolar ♡♡♡♡
-Sizce Akın Meyra'yı gerçekten seviyor mu?
-Meyra Çocuklukta yaşadığı anıları hala içinde mi barındırıyor?
-Acaba Meyra Akın 'a mi aşık oluyor?
- (E.D.S) yani Su ve (çapkınımız ) Arda birlikte mi olacak?
-Su Arda 'dan hoşlandı mı?
-Çağla neden hayatına kimseyi dahil etmiyor?
-4A grubu hakkında ne düşünüyorsunuz?
-Ateş Meyra için ne yapacak?
-Siz olsanız sevdiği kızı mi yoksa arkadaşınızı mi seçerseniz? (Dürüst olun )
-Ateş Meyra 'yı seviyor mu? Yoksa Akın ile geçmişte aralarında olan bir rekabetten mi sevmiş gibi davranıyor?
-Acaba Meyra 'nın (üvey ) anne ve babasına ne olacak?
-Meyra ' nın teyzesi ve eniştesine ne oldu?
-Ateş mı Akın mı Meyra 'yı mutlu eder?
-Akın ve Meyra arasındaki aşk kîrıntıları büsbütün bir nimete burunebilecek mi?
-Akın 'ın ablası sizce nasıl biri?
-Hikaye çok mu sıktı? (Dürüst ol kanki:)
-Meyra neden Akın 'a bu kadar uzak?
-Ateş daha Meyra 'ya neler yapcekkk
-Bora sizce iyi mi loo?
-Bora 'nın sevgilisini seven var mı? (No çok no çoook cook no!)
-Akın neden babasının okullarında okumuyor? (Bu okula gelmeden öncede okumuyordu)
-Akın ve Ateş 'in arası daha mı kötü olacak?
-Aras nasıl biri? (Modellik yapıcak hikayede)
-Akın, Meyra, Çağla, Ateş, Arda, Su, Aras, Emre, Bora, Kumsal , Afacan Deniz , Elis , Yeşim , Kayra, Haluk(Akın' ın babası)...
Düşünceleriniz neler?Acep daha neler olcekk?? Arkadaslar benim teougm olduğu için elimden geldiğince size Yb atmaya calisacagim ancak siz hikâyemi okursanız çok mutlu olurum... Teog'a girecek herkese başarılar dilerim. Benim için dua edin kankiler sjsjsjsj Lütfen oylayin ve yorumlayın.. En yakın zamanda Yb atcam ;) Allah 'a ematesiniz ;))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMDAN ÇIK ARTIK " KIZIM "
RomanceToz pembe aşk kırıntılarımız vardı bizim ama sonuç mühim... Kan kırmızısı biten son....❤ Aşk bu kadar gaddar olabilir mi? Veya sen Akın KESKİN Meyra' ya katleden zalim.. Hazin sondu ama onlarla birlikte hazinede son buldu... HAYATIMDAN ÇIK ARTİK "...