İNSANLIK BENDE KALSIN

198 40 3
                                    

Multide :MEYRAMIZZ VE BANDANASI! YA NE ŞEKER ŞEY!

-Akın KESKİN-

      Ateş bunu bana bilerek yaptığının farkındaydım. Bana kendi aklınca ders vermeye çalışıyordu. Ama bu haraketleri beni sinir etmekten başka bir şeye itmiyordu. "Güzelim biz artık bu okuldayîz!" Dedim ve güzelim kelimesini hem imada bulunarak hem de bastırarak söyledim.


   Ateş' ı ilk defa bu kadar sinirli gördüm. Bir yandan aşık olma ihtimali... Beni korkutuyordu. Onu sevdiğimi bile bile! Resmen damarları fırlamıştı. Meyra birden bana bağırınca düşüncelerimden hemen sıyrılıp ona yöneldim. "Bak Akın yemin ederim seni deşerim! Sen beni ne sandın?!  Mübarek Malabadi köprüsü kadar bünyen var bir kıza meydan okuyorsun! Senin iq seviyenle ugraşamam ço..." Dediği an Dudaklarına yapıştım. İlk defa öpüştüğüm bir kız bana karşılık vermediğinden hafif kollarını sıktım.  Dudaklarındaki hafif şeftali tadı... o gözlerindeki korku... Endişe... Dokunsam parçalanacakmış gibiydi.... Herkesin şok olduğundan emindim. Taki Meyra elimden kurulup konuşmaya başlayana kadar "Hah sen ne yaptığının farkında mısın? ! Hiç kusura bakma! ben öpülmekten eskimiş dudakların şerefsizliğini yaşarken sen hiç öpülmemiş dudakların gururunu yaşayamazsın?!" Diye bağırıp ağlayarak merdivenleri koştu ve yukarı çıktı. 


     Ateş bana ölümcül bakışlar atarken Aras sırıtıyordu. O kadar çapkındı ki benimde ondan biri olmam için resmen savaşıyordu. Bende aşağı doğru ilerlemeye başladım. Hatalıydım evet fakat ilk defa bir kızı bu kadar çok öpmek istedim! İlk defa kalbim değişik atmaya başladı. İlk defa aşık oldum. Ve aynı kişiye... 13 yıl önceki Meyra'ya... Meyra' ma...



     Yaptığım şey aklımdan çıkmıyordu. Ve de o sözleri yok mu yemin ederim hayatımdaki en büyük darbeyi almıştım. Pişman miydim Hayır! Bir daha olsa yapar miydim? Evet. Benim bu kızı kendime aşık etmem gerekiyordu. Koridorda bize hayran hayran bakan kızlara gözlerimi devirdim ve yanında olduğum Müdür odasına geçtim. "Müsait misiniz? " içeride kimse olmadığını görünce içeri girip karşısına geçtim. " Direkt konuya gireceğim    ben artık bu okula geleceğim. Okuldan kovulma oranım artınca babamla aram açıldı zaten! Her neyse kaydımı buraya alıyorsun okay???  " dedim okul müdürü şok olmuştu . Ülke zengini olduğumdan bu okulu seçmem  cidden saçmalıktı! Emir versemde vermesemde zaten bu okula almak zorundaydı! Gururumu ayaklar altına alsamda... Müdür beni iyice süzdükten sonra Korkuyla başını bir aşağı bir yukarı hızlıca salladı. "Güzel!   Haa bu arada bizimkileride al okula ona göre!" deyip  gözlüğümü takıp sırıttım. Yukarı doğru çıkmaya baş ladım. Hiç aklıma gelmezdi bu kıza aşık olacağım... İyi tamam güzel kız ama ne bileyim bizim kadar zengin benim resmen kölem olacak bir kız gibi düşünürdüm. Ama Meyra bana hem meydan okuyor oda yetmezmiş gibi ben yakışıklı , parası bol , kızlarla takılan çocuk! Bu kıza aşık olmuştum!

      Çok geçmeden sınıfta gözüm Meyra'yı buldu o beni daha görmememisti Allahım o ağlıyor muydu?! Ağlamak bile bir kıza bu kadar yakışırdı. Bence ben bu kızı haftada bir kez ağlatmalîydım. Ama kıyamam ki içim gitti. Birden Duvar kenarına baktığımda yanında Ateş ' in olduğunu fark edince iyice sinirlendim. Meyra dudağını tutmuş Ateş' in yakınmalarını umursamadan ağlıyordu. Daha fazla dayanamayıp yanına gittim . İlk defa sevgiye bu kadar açtım... İlk defa birinin gözlerinde kayboluyordum... İlk defa kalbim eriyordu... Yanına gider gitmez sinirle ayağa fırladı. Tam yanımdan geçip gidecekken kolundan tuttum "Bırak beni Keskin!" Diye bağırdı. Tüm sınıfın gözleri bize çevrildi. Soyadımi bile ne güzel söylüyorsun be Hatun belki günün birinde soyadımı alırsın... "Bak istersen git hatta bir daha seni hiç görmeyeyim..." yutkunduğunu resmen görmüştüm.
"Biliyorum aptalın tekiyim biliyorum... Ama tek bunu değil sana aşık olduğumu öğrendim bugün! Ben ilk defa birine böyle hissediyorum... Meyra yaptıklarım sadece seni elde etmekti! Başka bir niyetim yok! Şimdi eğer benim gibi kalleş bir adamı hiç görmek istemiyorsan giderim ve bir daha hiç karşına çıkmam... Meyra sen öptüm çünkü sana aş... " Dediğimde Ateş bana bir yumruk fırlattı. Bunu beklemediğim den affallamistim. Ona sert bir yumruk salladım. Oda yere dusecekken sıradan destek alarak ayağa kalktı.  Karnıma tekme atınca iki üç tane sert yumruk salladım.  Ama Meyra 'nın Ateşle birbirimize attığımız her yumrukta çığlık atması sadece beni iyice geriyordu ! Tüm Sınıf yanımıza ususmuxtu. Ateş ' in arkada olan kollarını iyice arkaya gerdim ve elini resmen boynuna yapıştırdım. Sonra iki üç beline yumruğu attım. "Ateş beni hafife ALMA!" Diye kukredim. Ateş bana son bir yumruk sallasada umrumda olmadı. Sinirle duvara  yumruğumu geçirince hem  duvar catlamisti hem de elim kanıyordu. Hiç kimseyi umursamadan sınıftan çıkıcaktım ki elimi birinin tutmasıyla  arkamı döndüm Oha yani! Meyra resmen saçındaki bandanayla elimi sarıyordu. Ben se ona belinden aşağı buklum buklum sarı salaş  bırakılmış saçlarına o mavi gözlerindeki korkuya... Bana olan nefretine bakıyordum... O öptüğüm andaki pembe dudakları o kadar tatliydi ki! İşi bittiğinde "Insanlık bende kalsın..." deyip sırasına ilerledi...

Arkadaşlar oy ve yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim...

HAYATIMDAN ÇIK ARTIK  " KIZIM " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin