Multide : MEYRAMIZ - SUYUMUZ -ÇAĞLAMIZ İYİ OKUMALAR OY VE YORUM RİCA EDERİM...
Sabah hiç okula gelmek istemesemde zorundaydım. Zaten bütün gün herhalde Su ve Çağla ' nın yakışıklı erkek muhabbetini dinlerdim ve sevgilisi olan erkeği bile sömürmesini izlerdim. Nasıl hep aynı muhabbeti yapıp sıkılmıyorlar hala şoktayım.
Tam okulun kapısından giricektim ki... Girmemle çıkmam bir oldu! Ben yalnızca bağırıyordum. Çığlık attım ama adamın yüzünü bir türlü göremedim. Sonunda arkadan tanıdık bir ses yükseldi. Akın... "Ne yapıyorsun lan sen?! Benim sevdiğim kızı... " Dediği an adamın yumruk yemesiyle benim yere kapaklanmam bir oldu. Canım çok yanmıştı. Gözlerimi sımsıkı yumdum. Bunların gerçek olmasını istemiyordum. Olamazdı! Ve artık soğuk beton değil birinin sıcacık kollarındaydım. Ama gerçek olmayacağına hala kendimi inandırma derdindeydim. Taki Su 'yun o tatlı sesini duyacağıma kadar
"Meyra...Meyra! Canımın içi ne oldu sana?! Aç gözlerini lütfen aç!" Bağırıyordu. Birden ağlamaya başladı. Bende gözlerimi araladım. "Ben öldüm mü??" Dediğimde herkes gülmeye başladı. Ve en büyük merakım kimin kucağında olduğumu... Birden baktığımda Akınla gözlerimiz çakıştı. Allahım dünyadaki tüm tatlılık bu çocukta mı?! Ama ona tatlı tatlı bakışım bir an solup yerini sinirli bir baskışa bırakırken. O hala bana tatlı tatlı sırıtıyordu. Ahh sinir bende nasıl oldu bilmiyorum ama kaşlarımı daha daha çattım.Ve şükür arkadan bir tanıdık ses daha! Kim olabilir tabi ki Ateş! "Sevgilimi bırak Akın!" dıye kükreyince birden titredim. Akın titrememi hissedince kulağıma yaklaşıp "korkma bebeğim... şimdi benim değilsin! Ama benim olacaksın. Seni seviyorum Meyra..." Dediği an kalbim resmen kanı dışarıdan pompalamaya başladı. Bu büyülü an 2 saniyecik sürmüştü. Artık Ateş ' in kollarındaydım. "Ateş" "mmm ne?" " kucağından indirsen rezil oldum zaten?" Diye bir soru yönelttim. "Mmm Hayır!" Bir de yapmacık düşünmesini yapınca birden cırladım. Bunlar çok fazla olmuştu ama ben normalde herkese istediğimi yaptıran bir kızdım! Ben sana gösteririm Ateş Bey! "İmdat! Adam kaçırıyorlar! Yersin şimdi tekmeyi çocuk bırak beni!" " Tamam abla bırakıyorum seni! Tamam" deyince sesli güldüm. Ve sabahtan beri aklıma takılan soruyu "Sizin orda ne işiniz vardı yahu?! Nasıl beni kurtardı ki Akın hee neyse onu geçtim de Aras ve ismini unuttuğum diğer çocuk nasıl ordaydı??ve sen... " birden arkadan Akın bir kahkaha patlattı. "Güzelim biz artık bu okuldayız!" Dediği an güzelim demesine mi kızayım yoksa bu okulda olduğuna mı şaşırmıştım! Ateş ' e baktığımda resmen damarlarını görmüştüm. Güzelim demesine sinirlenmişti ve eğer ben onu yatıştırmak için Akın 'a sinirlenmessem kavga çıkacağı en büyük ihtimaldi . Akın 'a baktığımda sırıtıyor ve Ateş ' e bakıyordu. Diğer arkadaşları da gerilmişti. Çağla Aras' a aşkla bakıyordu. Öf mal ya âşık olmuştu. Peşinde zilyon tane erkek var bunu beğenmiş tövbe Yarabbim Tövbe! Ama aslında eğer bizim okulda olursa bizim kızların yakışıklı tayfa sında olacağı abartmadan söylüyorum 100 ' de 1000 ihtimaldi!"Bak Akın seni yemin ederim deşerim! Sen beni ne sandın lan!? Güzelim diyosun?! Mübarek Malabadi köprüsü kadar bünyen var bir kıza meydan okuyorsun! Senin iq seviyenle ugraşamam ço..." Dediğim an dudaklarıma yapıştı. Şok olmuştum! Üstüne üslük belimden baskı uyguluyordu. Karşılık vermememe rağmen daha sıkı bastırıp karşılık bekliyordu. Gözlerini kapatmıştı. Karnına tekmeyi yapıştırdım. "Hah sen ne yaptığının farkında mısın?! Hiç kusura bakma ben öpülmekten eskimiş dudakların şerefsizliğini yaşarken sen sen hiç öpülmemiş dudakların gururunu yaşayamazsın!" deyip ağlayarak sınıfa çıktım...
Arkadaş lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin...Sizleri Sefiyom!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMDAN ÇIK ARTIK " KIZIM "
RomanceToz pembe aşk kırıntılarımız vardı bizim ama sonuç mühim... Kan kırmızısı biten son....❤ Aşk bu kadar gaddar olabilir mi? Veya sen Akın KESKİN Meyra' ya katleden zalim.. Hazin sondu ama onlarla birlikte hazinede son buldu... HAYATIMDAN ÇIK ARTİK "...