akinmeyra_melgiz

120 13 0
                                    

Kadın  konuşur..
'Çünki sen artık benim için hiç bitmeyecek bir yalansın...'

Adam susar...

'Konuşman bu kadar özlenebilecek kadar fazla mıydı? Yoksa fazla sukut mu kaldın konuşmaya? Aklımdan çıkmıyorsun. Aklım çıkıyor... Sen çıkmıyorsun... Hayatımda bir tek sana yenildim ben! Sana yenilerek dahi sana yenildim. Hayatın espirisi budur çünkü mutluluğun fazlasını istersen, kaybedersin... Ben mutluluğun fazlasını değil mutsuzluğun gerçeğiyle büründüm sana... Bürünmüştüm... Salla gitsin yalnızca büründüm sanmıştım..."

Ve adam hayatta gerçekten aşık olmuştu... Kadına kadınına...

"Ben sende tek olduğumu sanırdım. Biz seninle bir kağıt bir kalem gibiydik... Kalem ben , kağıt sendin... Beni her kalemde tekrar çizdin! Aşkımızın boğazına bir lokma daha tıkadın... "

Ve sukut altın  olacağı sırada kadın konuştu...

"Evet kalem sendin Ey Sevgili... Bizi tuzla buzla karıştıran sendin! Masalımızı iyi sonla bitirecek yeri ordan silen sendin... Masaldan çıkan hikayemizi Kötü sonlu bir yalana çeviren sendin... Gerçek dünyadan arınan zengin züppenin teki olan sendin...  Afrikadaki çocuğun ölmesini bekleyen akbabaydın sen... Hayatın gerçekleriyle yüzleşmekten korkan hala eski Akın'sın sen... Hepsini boşver derdim ama Sen beni öldüren katilsin!"

Adam konuştu...

"Katillik bazen sevdiğini bazende kendini öldürmektir... Ben senden önce kaç kere kendimi öldürdüm haberin var mı?"

Kadın tekrar konuştu..

"Sus.. Ne olur sus... Sen bizim aşkımızı bitirip Hayatımdan çık artık Kızım diyesin... O yüzden kalemin yazması değil mesele... Kalemin tuttuğu elde!.."

Adam son kez konuştu...

"Evet sevgili haklısın ama sakın unutma herkes cennete girmek ister fakat kimse ölmek istemez... Ben seni hep cennet bildim... Sen benim Cennetimdin!"

Dedi ve ikisi Sonsuzluğun sükutuna sustu...

Arkadaşlar instagram hesabımızı açtık... Hayırlı olsun aşletlarım!!!💙💙💙 Takip edelim hikayemizi yayalım ismimiz yazılı başlıkta!  İnstagramı olan lütfen takippp!!! (***SİZCE YUKARIDAKİ YAZIYI ARKA KAPAĞI YAPALIM MI??💚💚 NE DERSİNİZ NUTELLACİKLARİM...👈💛)

HAYATIMDAN ÇIK ARTIK  " KIZIM " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin