YENİ KIZ

171 24 7
                                    

Yeni kız: Yeni kız... Eski de olabilir :) Yeni bölümde görüşmek üzere... İsmi Miray!

-Su ÜNAL -

     Ya! Neden şu hafta sonu erken geçer ki?! Gelde bu yataktan kalk şimdi. Öf neyse deyip yataktan kalıp banyoda elimi yüzümü yıkadım. Ve tabiki direk telofonuma sarıldım çok coolum sjdjxxu

    

      Oha yani! 1249 arama! Saçmalık sevgilim olsa ayrılsak bu kadar aramaz ki be! Şuan hiç bakasım yok baane. Şuan daha önemli işlerim var bizim okuldaki yağuşuklularıma bağmam lazım! Dedigim anda piskolojisi bozuk! Bozuntu! Üvey annem girdi içeri tabikide. "Su! Okula geç kalacaksın ya ! Kaç yaşındasın sen?! Hadi kalk! Of hiç çekemem seni. Sonra baban bana kızıyor senin yerine ben azar yiyiyorum kalk artık! Evlende git artık. Bıktım senin kahrini çekmekten!" sinirden ölecektim. Babam olmasa bu evde bir dakika durmam da hadi hayırlısı! Sinirle yanından geçip -tabiki ona çarpmayı ihmal etmedim- dolabıma ilerledim. Niye benim annem gitti ?! Niye beni terk etti?! Niye ya niye?! Dolabımdan kıyafetlerimi bir hışımda çıkarıp hala bana bakıp odamdan çıkmayan kadına bakıp "Ahh hanfendi çıkmayı düşünmüyor musunuz? Aa doğruya babam kızar dimi! Ya ne üzüldüm ne üzüldüm. Ya sen hala burda mısın?!" Dedigim anda bana ölümcül bakışlar atıp odadan hızlıca çıktı. Kıyafetlerimi yatağa bırakıp zorla tuttuğum göz yaşlarımı saldım. Gruptaki en az duygusal kişi olmama rağmen bu kadının yaptığı her şeyde enerjim 0.00000... lara kadar iniyordu.

     

       Kahvaltımı yapıp bu kadının suratını daha fazla görmemek için mini Cooperıma binip lanet olası evden uzaklaştım.

Meyra "Nasılsınız gızlar!"diye bir soru yöneltince gülümsemeden edememiştim bu kız benim mutlu olmamı sağlayan sayılı kişilerin birincisi... "İyi siz? " cevaptan anlamış olacak ki "öf Su sanki anlamıyorum yine o kadın demi?! Lanet olasıca! Ne istiyor ya senden?!" Çağla "Yapacağımız bir şey var mı?" dediği şeyle sinirden bir kahkaha attım. "Çağla sence? Bıktım artık bu kadından?! Çok yoruldum her zaman her zaman! Birde şimdi babamın servetinin peşinde s*rtük işte ya ne olacak ! Çok yoruldum kızlar ya çok..." Meyra "Tamam canım sinirlenme hadi kalk gidelim kantine ben bir şey yemedim ya... Hızlı çıktım evden. Hadi bişiler yiyelim." "Tamam olur" deyip kantine ilerledik ki bu okulda 2 senedir olsamda malum Meyra ve Çağla 'nın arkadaş çevresi geniş olunca bende biliyorum kim var kim yok. "Hişşt Meyra bu kız yeni herhalde baksana yeni lise birlilere de benzemiyor kesin yeni. Hiç gözüm tutmadı. Şimdi kesin erkeklerime göz diker. Iyyy bundan daha kötü bir şey olamaz! Kızda güzel valla olur mu olur? " diye söyleyince "Ya kızım okul kaç kişi sana kalır bir kaç tane deyip Çağlayla gülüşmeye başladılar. Bende "pislikler!" deyip somurtarak kıza döndüm . Ben ve Çağla masaya geçtik. Meyra yemek almaya gitmişti. O kızda kantine ilerledi ve gözden kayboldu. Zaten kantinin önünde ince bir duvar vardı. İnsanlar yemek kokusundan rahatsız olur diye.


      Kantinden sesler yükselmeye başlayınca Çağla bana 'ne oluyo ya?" Derecesine bakış atana kadar ikimizde ayaklanmış kantine koşmaya başlamıştık. Aman ne hoş Meyra ve adını bile bilmediğimiz yeni kız.


     Biz direk Meyra 'nın yanına giderken tüm okul onların yanına toplanmıştı bile. Bir tek şu grup yoktu. "Ya kızım sen herhalde bu okulda yenisin ne durduk yere sırama geçiyorsun?! İyi misin sen?! Sanırım iq seviyenin telleri biraz oynamış canım! Se... " Dediği an yeni kız cırladımıştı. "Öf kızım iyi misin sen?! Benim forumumu görüyorsun sence ben yer miyim bunlardan? Hah komik(!) " dedi alay edercesine! Bende tabi eksik kalır miyim? "mmm sen yenisin belli onu anladıkta durduk yere ne bagiriyorsun ya arkadaşıma! Beyin fonksiyonların oynamış senin! İq tellerini yaptırmak için bence bir tamirciye görün sonuçta o anlar böyle işlerden demek istediğim malları çok iyi tamir eder! Hadi yaylan." Dedigim anda kim gelse beğenirsiniz? Tabiki Akın'ın kuzisi Bora Beyler(!)Her halde bu okulda tek sinir olduğum kişi! "Hey! kızlar sakin kendileri sevgilim olur ! Hadiinizi bilin! Nasılsın aşkım? Nerelerdesin? Kusura bakma ya haber vermedim... " onlar konuşmaya dalarken "Ya öyle mi kuzen! Benim sevgilim gayet yerinde tepki verdi! Sana ne oluyor! Burda haddini bilecek tek kişi sensin ! Sevgilime karışma! Ve o sevgilini sevgilimden uzak tut! Yoksa ben ne yapacağımı çok iyi biliyorum!" Dediği an ensemde bir nefes hissettim. "Sen... Benim aramalarima niye cevap vermiyorsun?!" Dediği şeyle şok olmuştum. Oha ya 1249 aramada ondan mıydı?! İnanmıyorum! Ben Korkuyla irkildim ve Meyra 'nın yanına geçtim. Oda orda sırıtsın Ukala Arda! Ya bu çocuk birde okulun popisi olmasını geçtim! Okulun en yakışıklı çocuğu!!! Beni neden aradı ve telefon numaramı nerden buldu. Öyle çok erkek kessemde telefon numaram bi Çağlalarda birde Meyralarda var. Bide bizim sınıftaki iki üç kızda. Yani erkeklere vermiyorum. Her neyse şuan bu olay varken ben kendi sorunlarımla sonra ilgilenmeliydim.



       "Akın kendine gel! Şu kız için beni mi harcıyorsun pes artık! Bana emir de Veremezsin! Sen kim oluyorsun be. Kafanı topla Akın! Ve bir daha karşıma çıkma. Ve şu sevgilim dediğin salak kızı benim sevgilimden uzak tut yoksa sonuçlarına ben katlanmayacağım! " Tam ağzıma açacaktım ki Arda sus işareti yaptı. Ne oluyor ya çocuğa. Ben ona 'ne oluyor' bakışı atarken birden Akın 'ın Bora 'ya kafa atmasıyla Meyra 'nın çığlığıda olunca direk dikkatimi o yöne çevirdim. Arda omuzlarımdan tutup beni kenara çekti. Meyra çaresizce ikisine bakarken Bora Akın 'ın karnına tekmeyi geçirince Meyra ' nın gözünden resmen yaş akmıştı. Akın karnını 2 saniye tutuktan sonra onu altına aldı ve yüzüne onlarca yumruk geçirdi. Ve şu mal kız "İmdat yardım edin! Sevgilimi olduruyorlar... Aaa! Bo.. Bora! Akın yapma... Yapma! Aaa! Boraaa! " Diye bağırıyordu. Aras kavgaya girip karnına tekme atıp Arda 'nın da beline kolunu geçirene kadar her şey normaldi. Akın sonunda 100/100 komalık olacak çocuğu orada bırakıp Meyra 'nın göz yaşlarını sildi ve onun kolunun altına aldı.



    Çocuğun kaşı patlamış, gözü morarmış ve tahminimce emin olduğum çocuğun vücudunda yaklaşık 20 ye aşkın yara izi vardı. Kavgaya ilk Akın başladığı için tek o hasar görmüştü. Akın 'ın dudaģı ve kaşı patlamış yüzüne de birkaç yumruk yemişti. Ve kavganın başında da sonunda da Ateş hiç ortalarda yoktu...


    Meyra Akın 'ın kolunun altından zoraki dönerek el salladı ve şaşkınca başını yana doğru eyip omuzlarını 'napabilirim ' anlamında kaldırıp indirdi. Akın sırıtarak onu ters çevridi. Sonrada konuşarak uzaklaştı lar. Şu mal kız sevgilisini kaldırıp sandalyeye oturttu. Çağla kıza sırtınca "gidin sizi pis caniler! Sevgilimi öldürmediğiniz kaldı!" deyince bir kahkaha patlattık ve kıza dil çıkarıp ordan uzaklaştık. İnşallah şu yeni kız bize bulaşmaz...

Arkadaşlar oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen... Seviliyoonuzzz!!!!


HAYATIMDAN ÇIK ARTIK  " KIZIM " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin