SEN KISKANDIN

199 37 6
                                    

Multide :Akın... Ateş ... Arda...Aras... Tek kelimeyle anlatılamazlar!!!!

-Meyra EVCEN-

     Sınıfa girdiğimde pişman olmuştum! Ya bu ne saçmalıktır abicim. Sıramda Akın Beyefendi oturuyordu(!) Yanında başka bir kızla... Ya bu herif beni ne belledi! İlk öpücüğümü aldın! Hayatımı maf ettin! Her seferinde rahatsız ettin e şimdi benim suçum ne?! Ben söyliyim kocaman bir HİÇ!

      Bu sınırları fazlasıyla aştı! Ama ben yine iyi tarafımı dinledim aptal gibi! Çağla 'nın yanına geçtim. O beni daha yeni fark ediyordu. Ona bakmak istemesemde istemsizce bakıyordum ama o görmüyordu Zuhahaha! Ben yarın ona yapacağımı bilirim. Sen Akın KESKİN yarını bekle Zararlı çıkacaksın! Bugün üstüme Galatasaraylı formam altına beyaz şort saçlarım salaş bırakılmış bir şekildeydi.Ve küçüklükten gercek annemden bana tek kalan bir kolye... Bu dunyadaki en degerli hazinem o benim...Aslında tatlı duruyordum. O yüzden sadelik her zaman idolüm sjjsjs Yaşasın sade olmak!!!!

     2. Dersimiz bitmişti çok şükür! Bugün 8 dersim vardı. Çağla ve Suyunda aynı zaten. Teneffüste içeri müdür girdi. Kel mahmut ne olcekkk! Hep sinir olurdum bizim Müdüre neyimiz eksikti bizim Hababam sınıfından yahu! Keşke kel Mahmut gibi bir Müdürümüz olsaydı! Her neyse Müdür bir daha ki 1 dersimizin boş olacağını diğer kalan derslerde burda bulunmamızın daha iyi olacağı hakkında bir şeyler söyleyip çıktı. Çağla ve Su ayaklandı . "Nereye loo?"
diye bir soru yöneltince kızlar yüzünü buruşturdu. "Ya kızım ders boş loo!" diye benim taklidimi yapınca istemsizce kahkaha attım. "Ya siz nereye gidosanız gidin ben gelmiciğim okay??" Dediğimde Çağla göz devirirken Su "Yarabbi sabır..." deyip havaya bakmakla yetindi. Sınıfın çoğu dışarı çıkmıştı zaten. Ben resim çizmekle uğraşıyordum. Hiç bir şeye benzemeyen bir resmi resme benzetmeye çalışıyorum desem daha mantıklı. Açıkçası şaşırmıştım Akın bana hiç bulaşmamıştı. Ve arkadaşları da... Ateş bile! Resmimi bir şeye benzetmeye çalışırken birden yanıma Ateş oturdu. "Nasılsın ?" diye bir soru yöneltirken ben öylece bakakaldım. İnanamıyorum üstünde Beşiktaş forması gitmişti! Oha yani... Birden ağzımdan istem dışı "Bana dokunma Çocuk sen... Sen bir Besiktaşlısın! Ahh..." malım işte! Ben ne demiştim öyle! Tüm Sınıf bana bakıyordu. Lanet girsin! " Ateşşş valla istem dışı valla bak ben hiç Besiktaslilarla... Fenerbahçelilerle falan konuşmadım ya o yüzden cidden bak Ateş alındın demi evet ya öf yine saçma sapan cümleler kuruyorum! Affet lütfen kusura bakma! Bilerek olmadı bak valla...Nasıl affetirem kend..." dediğimde an arkamda aldığım sıcak nefesle Nutkum tutuldu resmen. O tatlı, efsane kokusu... Harika yakışıklılığıyla bana emin olmasamda aşık olduğunu bildiğim çocuk! İşte burdaydı... Arkamda " Ahh ne yazık güzelim... Ama senin gerçek sevgilin Fenerbahçeli mesela! Ve ne diyorum biliyor musun ben seni Fenerbahçeli yaparım hatta ve lakin ben seni direkt fenerbahçe futbol kulübüne dahil ede..." dediği an ayağına tekmeyi bastım. Acıyla inledi ayağını tuttu ve nutkumu tutan gülümsemesini yüzüne yerleştirdi. "Ha ha ha ne kadar da komik bir espiri! Amanda aman ne de çok korktum biliyor musun? Ben Galatasarlıyım ve sevgilin olmadığıma göre öyle bir olasılık yok!" dedim yapmacık bir kahkahayla. Herhalde bu cevabı vermem karşısında tüm kızlar beni tımarhaneye kapatırdı. Bende aslında bu kriteri düşünmeliydim. Sadece bembeyaz yerde otur keyif çat! Yeminlen burdan daha iyi yaa..
"Ahh cidden mi ya suan sevgilin değil miyim emin misin hayaller âleminde yaşıyorsun kızım daha sen beni hiç tanimamsisin! Sen Meyra EVCEN Akın KESKİN 'in ilk ve son sevgilisi olacaksın !" duyduğum şeyle gözlerim kocaman oldu. "Sen benimle sevgili olmayı hak etmiyorsun! Olmayacaksın! Olamazsın! Olmamalı yahu! Çocuk sen benden ne istiyorsun ya ilk öpücüğümü aldın... Hayatımı aldın... Şimdide geçmiş karşıma sevgiliyiz diye böbürleniyorsun! Sen hangi hakla sevgili yaptın beni! Keskin senin yerinde olsam benden uzak dururdum!" diye cırladım. Ya bu çocuk ilk ve tek yeteneğimi elimden dahi aldı! Ben simdi bu lafların altında mi kalırım? Hayır! "Mmm anlıyorum anlıyorum da sen benim yerimde misin acaba? Veya sen hiç aşık oldun mu?!" dediğinde utançtan ölsemde bir cevap bulmalıydım ve buldum da! "Zekamı senin gibileri için harcamaktansa ölmeyi yeğlerdim ama merak ettin madem söyleyeyim! Ben hiç aşık olmadım ama olsamda sevdiğim kızla aynı sınıftayken başka kızlara bakmayı onlarla muhabbet etmeyi tercih etmezdim! " deyip lafı soktum ooo yee! "Hee sen kıskandın???" duyduğum şeyle gözlerim kocaman olmuştu Oha yani ben niye öyle dedim ya!!! Ne kadar kötü bir durum iki dakika cool bile olamıyorum iyi mi!? Söylediği şeyle yanaklarımin kızardığîna emindim. Ama cevap bulamam ki ben şimdi "Oha yani! At biraz daha at seni mi kıskancam ben aman ne komik bir espri(!) Sana değer verip aşık olacağıma x'e değer verip y'yi bulurum daha iyi ! Anliyos adiyos! "Belki sana x olamam... Belki de y'ye verdiğin değeri vermezsin... Veremezsin bana... Ama Meyra beni sadece puzzle'ın parçaları gibi parçalama! Ben o puzzle'nın son parçası olmaya da razıyım! Ama seninle... Sensiz olmaz!" Dediği an anlamıştım gerçekten sevdiğini... Ama seni seviyorum diyemem ki... Sevsem bile yapamam.

      Bu sözleri karşısında göz yaşlarımı tutamadım. Ve dışarı çıktım. Tam lavaboya ilerliyordum ki birine çarptım. Yüzüne baktığımda sinirlenmiş gözüküyordu. Yerdekileri birlikte toplayıp elimdekileri ona verdim. "İyi misin?" diye sorduğunda evet anlamında başımı salladım . "Peki bir şey sorabilir miyim?" hemen göz yaşlarımı silip yüzüne baktım. "Akın KESKİN 'ı tanıyor musun? Gerçi sormam hata tanıyorsundur. Sınıfı nerde?" çok mutevaziydi ama artık onun ismini bile duymak istemiyordum. "Off Akın 'ınız batsın! bataklıklarda sürunsun! Günlerce susuz kalsın! Zombiler onun korkulu rüyası olsun! Salep içerken dili yansın üç gün acısı geçmesin! Ayı onu kovalasın oda ağaca çıkınca dal kırılıp yere düşsün! Anladın mı? Hala hangi sınıfta öğrenmek istiyor musun?!" Diye cırladım. Yine herkesin gözü üstümdeydi(!) Onlara göz devirip tam tuvalete doğru ilerlerken az önce konuştuğum çocuğun "öf abi bu okulda olanların hepsi mi anormal anlamadım ki!" dedi sitem edercesine  Zaten sinirliydim birde sinirimin üstüne tuz basın aferin! Çocuğun saçına yapıştım. "Ya yeter lan yeter anormalim ben okey?! Şizofrenli manyağım! Bana bulaşma! Arkadaşımın okulundaki insancıklara da laf etme! Yoksa fena olur! Bir da..." Dediğim an havalandım ve yine iki tane hödük düzenbaz erkek eli! Aman ne hoş(!) Kulağıma fisildadi "Sakin ol bebeğim! O sadece arkadaşım tamam? " Çocuk bana ölümcül bakışlar atarken bir yandan Akın 'ın açıklama yapmasını bekliyordu. " kardişim  hoş geldin! Gerci çok hoş geldiğin söylenemez demi ufaklik? ne işin var senin burda?! Kusura bakma Sevgilimin biraz uysallaşmasina ihtiyacı var!  Değil mi hatun!"  Dediği an kollarından kurtulup karnına tekmeyi bastım. " Bana sevgilim deme hödük!" Akın bana göz devirip arkadaşının yanına gitti. Erkeksi bir selamlaşmadan sonra sınıfa girdiler. Bende bana ölümcül bakışlar atan kızlara " niye bakıyorsunuz lan?!" Bakışı atınca hepsi önlerine döndü.

      Diğer dersler çok normal geçmişti ve Akın' la şu yeni gelen çocuğun kuzen olduğunu öğrendim. İsmide Bora' ymıs. Desene yine aksiyon filmi gibi hayatıma bir üye daha eklendi! MEYRA 'NIN HAYAT OLMAYAN HAYATI yakında sinemalarda...

Arkadaslar oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin. .. Umarim beğenirsiniz kötü bir yer varsa lutfen söyleyin... Arefe günümüz mübarek olsun!

HAYATIMDAN ÇIK ARTIK  " KIZIM " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin