Multi : Bilonuzz zaten kankiler sjsjsjsj
-Meyra EVCEN -
Okula gitmemek için her şeyim hazırdı. Yaklaşık 3 saatlik bir uykudan sonra kalklamla geri yatırılmam bir olmuştu. Çevremde aile doktorumuz, annem , babam ve en saçma olan Çağla ve Su vardı. Annem bir yandan "Ah be kızım! Niye bakmazsın ki kendine... Ah ah anladık anladık sen daha büyümedin! Bu ne ateştir yavrum!" Ateş mateş deyince uyku sersemliğiyle en başta anlamasamda sonra aklım ermiş şüphe çekmemek için hasta rolü yapmaya devam etmiştim. "Öhö öhö... Annecim abartma ya alt tarafı bir ateş ölüm değil ya?! Ne gerek vardı şimdi bunca şeye? Kızlar siz neden okulda değilsiniz? Hapşuu... Ya boşverin beni iki dinlenirim geçer can..." Cümlenin sonunu getireydim iyiydi! "Lan..." demişti ki "öhöm öhöm " deyip Çağla nın cümlesini bölüp annemi işaret etmiştim. "Ayy ay benim prensesim hasta mı olmuş? Kıyamam Kıyamam. Meyracım niye kendine iyi bakmıyorsun canım?" dediği an göz devitmsiitm. O kadar yapmacıktı ki mübarek guinnes rekorlar kitabına altın imzasını atacaktı. "Anne iyiyim ya biraz kızlarla yalnız kalsam? Olur mu? Zahmet etmişler gelmişler.." "Tabi yavrum tabi siz oturun ama kızlar Meyra 'ya çok yaklaşmayın malum hasta kızcağız... Tamam mı canlarım? " hepimiz başımızla onay verdikten sonra Çağla ve Su yatağa atlayıp "Lan biz yermiyiz bu numaraları? Yine sicak su torbası de mi? Anlat kanka ne oldu! Hadi lan meraktan ölciğim!!! " "Saçmalorsun! yok öle bişi ben hastayım! Hasta kıza böyle yapılır mı canımcımlarlar ya etmen eylemen batman ?" "Lan mal biz seni tanımıcaz kimi tanıcaz ya?! Benimle oynama! Yanarsın sonra yafrum!" dediğinde gülümsemeden edememiştim. Yastığı onlara fırlatıp "Hayvan eti yemişler be! Ne de iyi tanırlanmış beni! Evet yine sıcak su torbası! Kızlar hayatım zehir oldu biliyonuz zaten!" Dediğimde Çağla gururlanmış "Ee tabikide ben tanımaz mıyım kankimi 4 yıl +1 yılın eseriyiz kızım biz! Seni biz yarattık pampa! Özel tasarım"
Su "Ya kanka bu kadar takma kafana! Biliyoruz çok çekiyorsun çocuk çapkın napalım? Hem seni seviyor çokta belli ! Ama en büyük korkum senin onu sevmen Meyra sakın..." dediği an gözlerimi nedensiz kaçırmıştım. "Kızlar ben çok kötü bir şey yaptım!" Önce birbirlerine bakıp sonra bakışlarını bana çevirdiler "Ne yaptın kanka korkutma! Sakın..."
"Asansördeydik... Akın.. Şey.. Imm... Durdurma düğmesine bastı... Sora sora işte dayanamadım.. Yar.. Yarasını öptüm! " Su el çırpıp alkışlarken Çağla aksine bana hayatının en ölümcül bakışlarını fırlamıştı. Eski olaylar... Yani o sonuçta eskiden Akın 'a aşıktı. Her şey olabilir derdim belki ama emindim artık öyle bir şey olmadığından. Yani öyledir... Öyle olmalı... Bir süre bana öğüt verdikten sonra asıl ve en önemli konuya ayak bastım "Çağla asıl bombayı patlattıyorum! Dediğimde Su 'yun ismini almadığım ve konu onunla alakalı olduğu için Su gözlerini kocaman açmış bana "Hayır hayır! Sakın!" dercesine yalvarırcasına bakışlar atıyordu. "Bizim şu en çapkın olan varya! Su 'ya göz kırptı!" Dediğimde bu sefer cidden fenalaşacak dereceye gelmişti. Su' ya aynı benimkinden ölümcül bakışlar attıktan sonra Su onu sevmediğini inandırmaya çalışana kadar canı çıkmıştı. En başta azda olsa ikna olsada sonra ağzından kaçan bazı kelimelerle kendini ele vermişti. Hem zaten biliyorduk E.D.S ' yı (erkek düşkünü Su ) ona hep böyle hitap ederdik zaten.Yemek yedikten sonra sıcak su torbalarımı kaldırıp annemi hasta değilim diye inandırana kadar canım çıkmıştı.
Kızlar evden ayrıldığında saat resmen 1 'ı gösteriyordu. O kadar uykum vardı ki kendimi direk uykuya teslim etmiştim. Uykum ağır değildi en ufak seste uyanırdım zaten. Birden bir tıkırtı gelince ve arkamda bir şey hissedince... Ve bir dudak dudaklarıma yapışınca çırpınışlarım karşılık vermemişti. Ağlamaya başlamıştım bile. Işığı yakmaya çalışıyor ancak ışığa ulaşamıyordum . Dudaklarını ağzımdan çekince ağzımı sımsıkı kapatmıştı ve ışığı Yakınca şok olmam bir olmuştu. "Ufaklık önce sakin ol bakalım. Benim sevgilin... Neden okula gelmedin bakalım?" dediği an hala şokun etkisindeydim. "Senin burda ne işin var?! Neden benim evimdesin?! Bu saatte neden buradasın!? Ve benim yatağımda tövbe Yarabbim tövbe! Hem sen eve nasıl girdin! Seni polise şikayet edicem ne işin var benim yatağımda ne işin var!! Polisin numarasi neydi lan! 155!!" Tam son düğmeye basacktım ki üstüme çullandı. "Ya valla aramam kurban olurum bişey yapma bana ne olur!!!!" "Imm önce şu sesini kesmekle başlayalım! Hem ben mal mıyım senin evinde ve yatağında böyle bir şey yapayım!Onu belki benim evde..." dediği an başımın altındaki yastığı alıp ona fırlattım. "Hödük, pis ukala! Iyyyahh ben kareteye gittim olum! Bana bulaşma jojuk!" deyip ellerimi göğüslerine doğru çapraz yaptım. "Beni dövsen öldürsen ne yazar! Ama müsait bir yerlere dikkat et. Gelecekte lazım olur güzellik.. Hem hastasın! Sen ne diye kendine dikkat etmiyorsun! Ama ben sana yapacağımı bilirim aslan parçası! " duyduğum şeyle yanaklarımin kızardığîna eminim. Ya ne utanmaz bu çocuk benim burda bir ölüm fermanımı imzalamadığımı kaldı iyi mi!? Direk üstünden onu zorla itip üstüne atladım. "Beni utandırmaktan vazgeçin! Travesti beyfendicim!" suan bunu okulda söylesem yarın selam okunur , tüm kızlar üstüme çullanırdı herhâlde(!) "Hah! Travesti öyle mi?! Kızım dikkat et de yarın okula çarpılma! Yani denk istediğim radar çarpar... Y*vşak çarpar! Yok lan ne çarpması "Yav*ak falan çarpamaz! Carpamayacakta! Çarptırmayacaksında! Çarpamaz seni izin vermem! " Ya Tamam gördün hastaydım şimdi iyiyim şimdi çık ve git!" " deyip yorganımı üstüme çektim. "Hah sen ne komik kızsın!" deyip oda yorganımın altına girdi ve benim saçlarımı okşamaya başladı o kadar hoşuma gidiyordu ki hayır dahi diyemeden uykuya dalmıştım. Sabah uyandım. Direk yan tarafıma baktığımda Oha rüya değil gerçek! Hala burda! Ona bakmaya başlamıştım saçlarına dokundum. O kadar narin ve güzeldiler ki. Hafif çıkmış kirli sakallarini elledim. Ya bir insan bu kadar yakışıklı olmalı sanki! Onun bu eşsiz manzarası karşısında büyülenmiştim ki birden kalkmış cebinden telefonu çıkartıp ben hiç bir şey anlamadan telefonu çıkartıp Resmimizi çekmişti. Çok yok acayip çirkin çıktım kesin! Ve cok hoş hemde çok(!) Faceye atmıştı mal gibi fotoyu! Yarabbi sabır! "Bana uyurken bakmaktan vazgeç güzellik! Bende isterdim daha çok bak ama napalım annen gelirse ikimizide keser" deyip tam laf sokacakken dudaģıma öpücük kondurup çıkıp gidene kadar! Ya gerçekti valla gerçekti yanımdaydi ! Üstüne üstlük bana laf soktu! Saat 5 'ti ben nasıl böyle erken kalktım diye düşünürken dün olanlardır deyip geçtim.
Ben daha giyinmemiş pijamalarımla aşağı inmiştim ki! Oha ya Oha! Yemek sofrasında Akınlar oturuyor saat 12 'ye gelmişti ama yinede insan şok oluyor. Akın 'dan gözlerimi kaçırırken gizliden gizliye yukarı çıkmaya çalışıyordum ki! Deniz "Aa Mera Abbba gelmiş! " deyip merdivenleri çıkmaya çalışırken arka bacağımı tutmuştu. Kayra teyze "Aa Meyracım misafir geldik insan bi selamlar demi yavrum?" dediğinde dudağımı ısırıp üstümdekilere baktım. Kısa pembe bir şort üzerinde kalpli ayıcıklı , saçlarım salaş topuz, üstümde üstümle takım sıfır kol bir pijamalarimla berbat göründüğüme emindim! Kayra Teyze anlamış olacak ki "Aa kızım öyle şey mi olur? Gel bişey olmaz normal bir durum. Hee Akın 'dan utanıyorsan utanma yavrum kardes sayılırsınız!" dediğine zafer bulmuşçasına sırıtmıştım. Ta ki Akın "Aa tabi canım hem anne biz onu böyle görmeye alışkınız.." dediğinde sofraya koşup önünde olan kaşarı ağzına tıkadım ve annemlere gülümsedim. Saçlarını küçük bir çocukmuş gibi okşayıp "Ahh ne dediğini bilmiyor yavrucak.. Sabah çay kafa yaptı herhalde! Demi Akıncım!" Dediğimde "Ya ya tabi canım öyledir tabi!" Kulağına eğilip "Kaşarın yanında sucukta var ister misin?!" değidigimde oda kulağıma eğilip "O benim lafım olmalıydı ben kaşar sucuk karışık alsam" dediği an hala saçlarında olan elimle saçlarını çekip sofraya oturmadan önce Akın 'ın ablası olan ve ilk kez gördüğüm -ki çünkü Akın 'ın ablası İngiltere ' de okuyor ve kırk yılda bir geliyor - Yeşimle selamlaştıktan sonra sofrada yerimi almıştım.
Yemekten sonra yukarı gidip üstüme siyah dizimin 5 parmak üstünde deri bir etek siyah beyaz bir ceket ve küçük bordo bir çanta ve siyah bir botla harika bir görünüm elde etmiş saçlarımı fön cekmeyi ihmal etmemiştim. Aşağı tekrar inince Akın beni baştan aşağı bir süzdü ve gözü eteğime takılınca çantamı ona fırlatıp "Kem gözlere şiş!" deyip Annemizin isteği üzerine Bay Şapşikin arabasıyla okula varmıştık...
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin... Tsk ederim şimdiden ♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMDAN ÇIK ARTIK " KIZIM "
RomanceToz pembe aşk kırıntılarımız vardı bizim ama sonuç mühim... Kan kırmızısı biten son....❤ Aşk bu kadar gaddar olabilir mi? Veya sen Akın KESKİN Meyra' ya katleden zalim.. Hazin sondu ama onlarla birlikte hazinede son buldu... HAYATIMDAN ÇIK ARTİK "...