Ik loop met Nina en Liv mee naar boven. Ik blijf hangen bij een kamer. Waarschijnlijk is die kamer van Stefan.
Ik ben zelf hetero maar begin te twijfelen of ik niet bi ben.
"Liv, kom eens." Zeg ik tegen Liv.
"Ben zo terug. Waarschijnlijk niks bijzonders." Zegt ze.
"Ik ben denk ik bi." Fluiter ik in haar oor en wijs maar Stefans kamer.
"Echt?"
"Ja, toen ik het zag vond ik het denk ik leuk." Zeg ik verlegen.
"Ow, euh, zal ik vragen of hij ook is? Aan ding." Zei ze.Liv en ik wisten altijd wat er bedoelt werd als er geen namen of iets vielen.
Ik knikte, we gingen weer naar de kamer."Inderdaad. Niks bijzonders." Zei Liv omdat anders gaat Nina waarschijnlijk vragen waarom ik Liv wou spreken. Maar toen ik open deed, deed ik gewoon normaal.
Flashback:
Ik rijd naar het adres, zou dit het zijn? Ik nam aan van wel, ik parkeerde de auto en ging voor het huis staan.
Ik belde aan en ik hoorde voetstappen van boven komen. Er was iemand thuis.
Een jonge jongen deed open, ik gok zo'n 18/19 jaar jong.
"Hallo, is dit het huis van Nina?" Vroeg ik
"Ja, welkom. Ik ben haar broer, Stefan." Zei hij en stak zijn hand uit.Hij een lichtblauwe broek aan, met een zwarte polo. Het staat leuk bij zijn blonde haren.
Hij had prachtige licht blauwe ogen. Bijna metaal blauw.Ik pakte zijn hand, ik schudde hem.
"Julian." Zei ik.
"Kom maar binnen. Ze zullen zometeen wel komen."Einde flasback
Ik denk inderdaad dat ik Bi ben,
"Ik moet even naar de wc. Waar is de badkamer?" Vroeg ik aan Nina.
"3e deur rechts." Zei ze.
Ik liep de kamer uit en liep naar de badkamer.
Er ging een deur open, Stefan kwam eruit."Yo, hoe is het?" Vroeg hij aan mij.
"Ja, wel chil. Met jou dan?" Vroeg ik aan hem.
"Mooi. Waarom ben je hier trouwens?" Vroeg hij.
"Liv, een vriendin van je zusje, ik ben haar broer. We gaan op vakantie naar Italië en we gaan zometeen door naar mijn huis om spullen te pakken." Zei ik.
"Leuk, ik ga dit weekend naar een feest. Ik wou vragen of je mee wou, het is vanavond, zaterdag. Het begint om 19:00 uur."Vroeg hij me nu serieus?
"Moet ik even met Liv overleggen. Ze is elke avond alleen thuis. Daarom." Zei ik.
"Is goed. Geef me je telefoon eens.."
Ik gaf onzeker mijn mobiel.
Even later kreeg ik hem terug.
"Wat deed je nu, dan?" Vroeg ik.
"Zoek onder steefff" zei hij en liep weg.Er staat 'steeef😘💕' heeft hij het er zo in gezet? O gosh.
JE LEEST
Verliefd? Nee. Of toch? [VOLTOOID]
Romance///// Samenvatting \\\\\ Nina en Liv, 2 beste vriendinnen. De 2 meiden ontmoeten elkaar en ze zijn meteen beste vriendinnen, ze hebben een paar dingen gemeen. Namelijk ze zijn op de zelfde dag jarig, en even oud, namelijk 16 jaar. Sinds Liv verhu...