Ik had weer eens een paniekaanval, niemand kon zo goed met me overweg als ik dat had als Lucas. Ik was ook blij dat hij er was.
Ik zat met de gedachtes dat ik alleen was. En ik was bang dat ik geen vrienden meer zou hebben.Als ik alleen was en had een paniekaanval, dan ging ik huilen en druk doen.
Lucas wist dat te voorkomen. Niemand heeft dat zo goed gekund.Ik was rustig gekalmeerd. Lucas zei allemaal dingen tegen mij, ik hoorde het niet.
Lucas en Yannick hadden me in een houdgreep, anders zou ik rare dingen gaan doen."Bedankt." Zei ik, en stortte in. Ik begon te huilen.
"Sorry, ik heb het soms." Zeg ik.
Yannick wist dit niet. Tot nu!"Geeft niks. We moeten nu wel naar de voorkant gaan." Zei Lucas.
Ik liep tussen Yannick en Lucas. Voor het geval ik weer in zou storten.
Yannick en Lucas zijn echt de besten.We komen aan, bijna iedereen is er al. Julian komt op me af.
"Wat is er gebeurd?" Vraagt hij.
"Ze had een paniekaanval." Zegt Yannick.
"DAMES EN HEREN. GA BIJ DE PERSONEN STAAN WAAR MEE JE HIER BENT GEKOMEN." Schreeuwt een familielid."Doei Liv. Tot zo!" Zei Yannick en gaf me een kus op het wang, hij liep naar Mike, Lucy en de rest toe.
Nina, Stefan en Julian kwamen bij Lucas en mij staan.
We kregen een adres, en gingen naar de auto.
Julian reed ons naar de plek toe.
Het was de wok. We gingen wokken.Toen we aankwamen gingen Lucas en ik meteen naar Yannick toe.
"Hey, zin in?" Vroeg ik.
Yannick knikte, "ik heb een nieuw nummer trouwens." Zei ik.
Ik gaf hem mijn nieuwe nummer en we konden naar binnen.
"Ik ga naast Yannick en Lucas." Zei ik meteen en keek naar Nina.
Nina keek verdrietig.
"Nee Liv, jij gaat naast Nina en Yannick." Zei Lucas.Ik ging in het midden.
Aan de linker kant Yannick en Nina aan mijn rechterzij.Yannick, Nina en ik gingen lopen, eten halen.
Ik pakte een bord voor Nina en Yannick.
"Sorry Nina." Zei ik uiteindelijk.
"Waarvoor?" Zegt ze.
"Dat ik veel met Lucas omga."
"O dat, jah, Euh." Zei Nina en legde een stukje vlees op het bord.Yannick, hij probeerde voor het eerst weer vlees. Hij wilde het weer proberen. Hij miste het.
Ik wees hem een hamburger.
Yannick is schattig.We zaten weer aan tafel en Yannick had veel groente en een hamburger.
"Ik durf niet." Zegt Yannick.
"Waarom niet?" Vraag ik.
Yannick haalt zijn schouders op.
"Klein stukje. Als je het niet lust geef je het aan mij." Zeg ik.
Yannick snijd een klein stukje af.
Hij proeft het.
"Dit is eigenlijk best lekker." Zegt hij uiteindelijk.
JE LEEST
Verliefd? Nee. Of toch? [VOLTOOID]
Romance///// Samenvatting \\\\\ Nina en Liv, 2 beste vriendinnen. De 2 meiden ontmoeten elkaar en ze zijn meteen beste vriendinnen, ze hebben een paar dingen gemeen. Namelijk ze zijn op de zelfde dag jarig, en even oud, namelijk 16 jaar. Sinds Liv verhu...