Ik werd wakker, ik lag op een kussen in de woonkamer. We zijn met z'n drieën in slaap gevallen.
Ik liep naar Liv haar kamer en zag dat Lucas bij haar in bed lag.
Ik voelde een jaloezie opkomen,
"Goede morgen Lucas en Liv." schreeuwde ik.
Ze werden allebei wakker."Liv, kom. We moeten ons omkleden. We moeten zometeen weg." Help ik haar herinneren.
"Jaja is goed." Zei ze en stapte haar bed uit.
Ze trok haar shirt uit, zonder schaamte.
"Waarom is Lucas hier terwijl wij omkleden?" Vroeg ik en keek Lucas zijn kant op.
"Daarom. Problemen mee?" Vroeg ze nukkig.
"Misschien." Zeg ik
"Ik heb vaker Liv naakt gezien hoor." Zei Lucas.Liv had haar bh al aan, en ook haar ondergoed verwisseld.
"Waar zijn de jurkjes?" Vroeg ze.
"Daar!" Ik wees naar een zakje die bij het bureau stond.Liv pakte het zakje en haalde de 2 jurkjes eruit.
We trokken het aan. Liv moest mijn rits alleen even dicht doen aan de achterkant.
"Lucas. Ga maar Julian, en vraag om nette kleding." Zegt Liv.
Lucas knikt en loopt de kamer uit."Gaat Lucas mee?" Vroeg ik.
Liv knikt. "Is dat erg?" Zegt ze terwijl ze 2 paar schoenen zoekt van Adidas.
Als ze de 2 paar schoenen heeft gevonden gooit ze mij 2 schoenen toe."Waarom gaat Lucas mee?" Vraag ik.
"Omdat Lucas mijn beste vriend is. Hij is mijn alles," zegt Liv.Ik had niks meer te zeggen.
Ik trok de schoenen aan, en bekeek mezelf in de spiegel.
Die schoenen staan goed en we hebben dezelfde maat.Lucas komt binnen, ik ga op bed zitten.
"Wat is er Lucas." Vraagt Liv.
"Is dit goed?" Vraagt hij aan Liv.
Hij heeft een zwart shirt aan. Met een donker rood overhemd. En een licht blauwe broek.
"Is mooi. Wil je jezelf nog bekijken?" Vraag ik aan hem en wijs naar de spiegel.Hij kijkt er in en keurt zichzelf goed.
"Julian!!!!! Weet jij het adres?" Schreeuwt Liv.
Julian komt de kamer in, "Jezus man. Je hoeft niet te schreeuwen. Ja ik weet het adres." Zegt hij en loopt weer weg.Als we hebben gegeten stappen we in de auto. Voorin Stefan en Julian.
Achterin zit Liv aan de rechterkant, Lucas in het midden en ik aan de linkerkant.Ik zucht en plug mijn oordoppen in.
Ik kijk naar buiten en luister muziek.
Zo af en toe kijk ik naar rechts, ik zie Liv en Lucas.Ik ben jaloers. Liv heeft Lucas als bestie. En ik niemand.
Liv zit druk te praten en te lachen naar Lucas.
JE LEEST
Verliefd? Nee. Of toch? [VOLTOOID]
Romance///// Samenvatting \\\\\ Nina en Liv, 2 beste vriendinnen. De 2 meiden ontmoeten elkaar en ze zijn meteen beste vriendinnen, ze hebben een paar dingen gemeen. Namelijk ze zijn op de zelfde dag jarig, en even oud, namelijk 16 jaar. Sinds Liv verhu...