Ik heb overlegt met mijn ouders en Liv haar ouders of Liv en Lucas bij mij mochten blijven.
Maar ik zit aan Mike, Lucy en Nicky vast. Dus dat word hem niet.
Liv had een idee aangezien haar ouders toch niet thuis zijn om in het oude huis te blijven.De ouders van Liv vonden het niet erg, dus dat deden we.
We zitten in de auto.
Liv, Lucas en ik zitten met z'n drieën op de achterbank.
Het is bijna 2 uur rijden, ze maakten geen geintje.
Julian weet dat wij weg zijn."Yannick, ik heb een paar tips voor je." Zegt Liv.
"Huh?!" Zeg ik.
"Heb je Lucas' arm gezien?" Vraagt ze.
Ik schud mijn hoofd.
Lucas trok z'n mouw op.
"Dat komt omdat hij homo is. Je komt zometeen in een 'anti homo' plaatsje en je moet uitkijken." Zegt Liv tegen me.Ik knik, "maar dit is niet gebeurd in deze anti homo plaats, maar die ene jongens die van school zijn getrapt weet je nog? Door hun!" Zei ze.
"Oh oké, dus theoretisch wonen we zometeen met z'n drieën samen?" Vraag ik.
Lucas en Liv knikken.We komen aan bij het huis.
Het is best groot, of nou ja, een grote tuin.
"We zijn er." Zei de vader.
"Dank je wel pap. Alle spullen zijn toch nog aanwezig?" Vraag ik.
Ze knikken en reden weg.
Liv had de sleutel.
Ze maakte de woning open, alles was netjes opgeruimd. Zelfs Liv haar paarse koffer stond er, die ze mee had naar haar broer.De bel gaat.
"Ik ga wel." Zeg ik.
Ik loop naar de deur toe en maak hem open.
"Hallo jongeman. Ik heb een pakketje voor meneer en mevrouw de bruin." Zegt de postbode.
"Moment meneer." Zeg ik
Liv komt naar de gang, ze zet de handtekening en neemt het pakje aan.Ik sluit de deur.
"Wat is dat?" Vraagt Lucas.
"Een pakketje, ik ga naar boven." Zegt Liv en gaat naar boven.
"Wat heeft die nu?" Vraag ik.
"Waarschijnlijk is ze verdrietig. Ze wil alleen zijn. Als we gehuil horen, moeten we naar boven gaan, anders sloopt ze spullen." Zegt Lucas.
Ik knik."Wil je misschien een stukje brood met een hamburger?" Vraag ik en kijk in de diepvries.
"Is goed. Ik pak het brood wel." Zegt Lucas.Lucas komt de keuken in, ik pak net de hamburger uit de diepvries.
Lucas trekt een kastje open, broodjes zoekt hij.
"Gevonden!" Zegt hij.
We maken hamburger en doen die tussen een broodje.We gaan bij de tv zitten, Lucas pakt de laptop van Liv, blijkbaar heeft ze er 2.
Hij weet haar inlog gegevens ook.Hij doet het via de chromecast naar de tv en zet een film op.
De film 'Batman vs Superman' op een gegeven moment horen we gehuil van boven. Ook horen we geschreeuw.
JE LEEST
Verliefd? Nee. Of toch? [VOLTOOID]
Romance///// Samenvatting \\\\\ Nina en Liv, 2 beste vriendinnen. De 2 meiden ontmoeten elkaar en ze zijn meteen beste vriendinnen, ze hebben een paar dingen gemeen. Namelijk ze zijn op de zelfde dag jarig, en even oud, namelijk 16 jaar. Sinds Liv verhu...