Ik zit achter het stuur. Liv en Lucas lachen om dat ze het over vroeger hebben.
Ik zit naast Stefan.
Mijn gevoelens zijn toegenomen.Liv en Lucas zijn zo druk aan het lachen, ik kan heus wel iets aan Stefan vragen.
"Steef, mag ik iets vragen?"
"Wattan?" Vraagt hij.
"Jij bent bi, maar gaat jou voorkeur meer uit naar mannen of meer naar vrouwen?" Vraag ik.
"Mannen. Ik ben zelden verliefd op vrouwen." Zegt Stefan, "jij dan?"
"Ik? Ik kies eerder voor vrouwen. Jij bent de eerste waar ik gevoelens voor heb." Zeg ik.We zijn na heel wat gesprekken en gelach van achteren, eigenlijk aangekomen.
Ik parkeer de auto, we stappen allemaal uit.
Ik ga naast Liv en Lucas lopen,
Ik heb Stefan gevraagd of hij en Nina achter ons wilden gaan lopen."Goede middag meneer," zeg ik tegen mijn vader en tik hem op de schouders.
Hij draait zich om en geeft ons een knuffel."Goede middag meneer. Ik ben Stefan en dit is mijn zusje Nina. Wij zijn vrienden van uw zoon en dochter." Zegt Stefan netjes.
"Pap. Waar is mam?" Vraag ik.
"Bij het drinken." Zegt vader.
"Is goed. Ik zie je zometeen." Zeg ik.
We lopen met z'n 5en naar mama toe, "hallo mama." Zegt Liv."Hallo Liv, Julian en Lucas. Wie zijn die 2 mensen dan?" Vraagt ze.
"Goede middag mevrouw. Ik ben Stefan en dit is mijn zusje Nina. Wij zijn vrienden van uw zoon en dochter." Zegt Stefan weer vriendelijk.
Lucas en Liv zijn verdwenen naar nichtjes van ons.
"Kom, we gaan Liv zoeken." Zeg ik, Nina en Stefan lopen achter mij aan."Liv, Lucas!" Zeg ik iets te luid.
"Hey," zegt Lucas.
Ik kijk naar Nina, ze is jaloers."Liv kan ik jou even alleen spreken?" Vraag ik.
Liv knikt.
Ik til haar met gemak over mijn schouder en loop het jongens toilet in."Laat me fucking los. Ik kan zelf lopen." Zegt ze nukkig.
"Ja ja." Zeg ik.
"Vind je Lucas leuk?" Vraag ik heel direct.
"Wat? Lucas? Nee," zegt ze.
Ik kijk haar aan met een nu-even-serieus-zijn blik."Oké ja. Ja ik vind Lucas leuk, maar ik vind Nina ook leuk. Help me." Zegt ze.
"Vind je Lucas al langer leuk?" Vraag ik.
"Al een paar jaar. Toen ik hem tegenkwam in de NewYorker, werd ik opnieuw verliefd." Zegt ze alsof ze in de wolken is."En Nina?"
"Die zie ik gewoon, jah, als Kim. Ze lijkt veel op Kim," zegt ze.
"Nina is jaloers. Ze valt op meisjes. Ze ziet hoe gelukkig jij en Lucas zijn. Ze is super jaloers." Zei ik."Waarom zie ik dat niet?", "Waarom...waarom zie ik Nina nu niet meer staan?" Zegt ze op een nadenkende toon.
"Omdat je Lucas ziet. Je bent verliefd op hem. En hij op jou!" Zeg ik.
JE LEEST
Verliefd? Nee. Of toch? [VOLTOOID]
Romance///// Samenvatting \\\\\ Nina en Liv, 2 beste vriendinnen. De 2 meiden ontmoeten elkaar en ze zijn meteen beste vriendinnen, ze hebben een paar dingen gemeen. Namelijk ze zijn op de zelfde dag jarig, en even oud, namelijk 16 jaar. Sinds Liv verhu...