"Je krijgt mij niet." schreeuwde ik.
"O ja echt wel." Zei Dion.
"Nee, echt niet. Waarom heb je ons ontvoerd? Het gebeuren tussen jou en mijn broer is 2 jaar geleden!" Zeg ik. "Hoezo heb je Liv èn mij ontvoert. Zij heeft hier niks mee te maken."Ik voelde een trilling in mijn broekzak. Ik heb een bepaalde trilling voor zoek mijn iPhone.
Ik weet dus als dat ze me aan het zoeken zijn. Ze komen er zo aan.Niet veel later hoorde ik gebonk op de deur.
"Heb jij Liv en Nina?" Hoor ik mijn broer zeggen.
"Nee, ik heb ze niet." Zei Dion.
"Wel! Leugenaar. Je bent niks verandert." Ze Stefan.
"Laat haar gaan. Het is voorbij." Zei Stefan.
"Nooit. Ik ga je zusje krijgen. Ik ben geen flikker." Zei Dion"Laat onze zusjes gewoon gaan idioot." Riep Julian.
"Heb je een nieuw vriendje?"
"Ik ben zijn vriendje niet. Onze zusjes zijn vriendinnen. Ik hoef niks met hem. Laat onze zusjes gaan." Zei Julian.
"Wat als ik dat niet doe? Ga je me dan een trap geven?" Dion begon uit te dagen.Liv zit te huilen. Ik ga naast haar zitten.
"Het komt goed. Onze broers redden ons." Zei ik en gaf haar een kus op het wang. Daarna gaf ik haar een knuffel.Ik schrok van ren gil vanuit de gang.
Heeft Julian hem serieus een trap verkocht?"Kom dames! Snel. Voor Dion opstaat. Julian belt zometeen de politie." Zegt Stefan tegen ons en tilt Liv op.
"Waar is je scooter?"
"Naar de tering." Zei ik.
"Kom maar mee in de auto. Dan bellen we thuis de politie wel." Zegt Julian.We stappen in de auto en laten Dion alleen thuis.
"Gaat het Liv?" Vroeg ik.
"Niet echt. Ik ben bedreigd." Zei ze.
"JE BENT WAT?" Zei Julian geschrokken.
"Bedreigd. Ze zeiden als ik dingen niet deed zouden ze Nina dingen aan doen. Maar dat is niet gebeurd omdat jullie op tijd kwamen." Zei Liv."We gaan, Nina, wel de politie bellen. Hij moet accepteren dat we een relatie hebben gehad en dat hij jou niet kan krijgen." Zei Stefan.
"Ik bel de politie wel." Zei ik.Ik pak mijn mobiel. Tik 112 in en wacht tot ze opnemen.
"Goede avond met de politie. Kan ik u helpen?"
"Goede avond met Liv, ik en mijn vriendin zijn zo juist ontvoert, die jongen is homo, maar wil het niet toe geven. De broer van mijn vriendin heeft ons gevonden via zoek mijn iPhone. En heeft hem een knietje gegeven. Dit probleem speelt al 2 jaar." Zei ik."Juist. Wilt u het adres door geven? Dan gaan wij morgen langs bij die jongeman." Zei de politieman.
"Juist. Is goed." Zei ik en gaf het adres en hing op.
JE LEEST
Verliefd? Nee. Of toch? [VOLTOOID]
Romantizm///// Samenvatting \\\\\ Nina en Liv, 2 beste vriendinnen. De 2 meiden ontmoeten elkaar en ze zijn meteen beste vriendinnen, ze hebben een paar dingen gemeen. Namelijk ze zijn op de zelfde dag jarig, en even oud, namelijk 16 jaar. Sinds Liv verhu...