Ik heb zin in vanavond. Samen met Liv naar de bioscoop. Niemand weet dat ik ook op meisjes val, ik ben bang. Maar ik ben niet verliefd, ik vind Liv wel leuk. Maar ze is waarschijnlijk hetero. Dus dat wordt hem niet. 19:00 uur zou ik bij haar voor de deur staan.
Ik trok een licht blauw jurkje aan, en deed sneakers eronder. Ik kan dus echt niet op hakken lopen. Ik kijk op de klok, het is 18:45, nog een kwartier. Ik pak de scooter, en ik rijd naar Liv toe.
Ik belde aan en Liv deed open. Ze was prachtig. Ze had een mint groen jurkje aan en licht roze schoenen, haar blonde haren waren tot haar borsten, ze is echt prachtig.
"Kom je? Ik neem je op mijn scooter mee." Zei ik
"Yey, ik hoopte dat je op de scooter kwam." Zei ze giechelend. Ze stapte achterop en we reden richting de bioscoop."Je bent echt mooi." Zei ze tegen me.
"Dank je wel. Jij ziet er ook goed uit." Zei ik lachend.
"Je wilde toch graag naar de film 'suicide Squad'?" Vroeg ik, ze knikte overduidelijk ja.
"Mooizo, ik had gereserveerd voor die film." Zei ik.We liepen samen naar de balie, "ik had gereserveerd, de film suicide Squad." Zei ik.
"Welke naam?"
"Nina, Nina de wit." Zei ik.
De mevrouw keek in de computer en ze gaf ons de kaartjes.
"Bedankt, fijne dag nog." Zeiden we in koor, we keken elkaar aan en begonnen te lachen.We zaten in de zaal, we hadden popcorn en 2 keer cola gehaald. Over 5 minuten begint de film.
"Ik ben blij dat je al 2 jaar mijn beste vriendin bent, ik mis Julian erg. Sorry." Zei Liv,
Ik maak geen kans bij haar want ze heeft een vriendje. Genaamd Julian, dus, ze is al bezet.
"Ahw, hopelijk komt hij snel langs, ik wil Julian wel eens ontmoeten." Zei ik om een beetje interesse te tonen.De film was begonnen.
Na 2 uur en 10 minuten was hij afgelopen. Hij was super leuk.
"Wat vond je van de film?" Vroeg ik aan Liv.
"Super leuk. Ik ben blij dat ik ben gegaan." Zei ze.
"Mooizo. Wat wil je nu doen?" Vroeg ik.
"Naar huis. Misschien kunnen we nog even Netflix kijken, en kan ik nog even Skypen met Julian." Zei ze.
"Mag ik daar bij zijn? Of is het privé wat jullie doen?" Vroeg ik.
"Tuurlijk mag je er bij zijn." Zei ze.Ze app'te Julian, en ging weer achterop zitten. We reden richting haar huis, ik reed mijn scooter naar de achtertuin, Liv deed de deur open en we liepen naar binnen. Ze had echt een groot huis.
"Woon je alleen?" Vroeg ik.
"Nee, praktisch gezien wel, mam en pap zijn nooit thuis. Ze komen laat thuis en gaan vroeg weg." Zei ze. ergens had ik medelijden.
"Je bent altijd welkom bij ons, altijd." Zei ik.
"Nog honger? Ik maak even snel wat klaar." Zei ze.
"Doe maar 1 stukje brood." Zei ik tegen Liv. Ze liep richting de keuken.Ik had eten gekregen van haar. Ze is echt super lief voor me. Ik wil haar hebben voor mijzelf.
JE LEEST
Verliefd? Nee. Of toch? [VOLTOOID]
Romansa///// Samenvatting \\\\\ Nina en Liv, 2 beste vriendinnen. De 2 meiden ontmoeten elkaar en ze zijn meteen beste vriendinnen, ze hebben een paar dingen gemeen. Namelijk ze zijn op de zelfde dag jarig, en even oud, namelijk 16 jaar. Sinds Liv verhu...